Tlak oleje vs množství

Od: Datum: 28.01.13 12:01 odpovědí: 10 změna: 28.01.13 16:37

zdravím, mám oktavku 1,9tdi 66kw, r.v. 2004. nedavno mi měnili olej, olej.vanu plus rozvody. Po ujetí asi 10km a zahřáti motoru se mi rozsvítí na PC tlak oleje, odstavte vozidlo. Jel jsem zpět do servisu, kde mi to dělali, a řekli mi, že motor maže , že může byt čídlo špatný. Když jsem koukal na rysku oleje, tak je olej trochu přes měrku, nemůže to mít spojitost? diky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ladaadal*
Datum: 28.01.13 12:08

Hladina nad měrkou s tím spojitost určitě nemá.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mowla*
Datum: 28.01.13 12:11

Čidlo může být špatný, taky může být problém jinde - nechal bych čidlo vyměnit - ale - proč ti měnili "vanu"?

doplněno 28.01.13 12:13:

Mimochodem - takymůže být vadné čerpadlo (jakmile se olej ohřeje, sníží se jeho viskozita a tím může vychozené čerpadlo hůře ´tlačit´).

doplněno 28.01.13 12:28:

Aha - no, pokud sis toho nevšiml hned, může to být i to čerpadlo (točilo se ´chvíli´ bez oleje) - každopádně bych to nepodcenil a po závadě pátral... ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: malis
Datum: 28.01.13 12:25

přehlídl jsem retardér a prorazil vanu..

Od: malis
Datum: 28.01.13 12:31

jj díky, no určitě to nepodcením..

Od: ar*
Datum: 28.01.13 12:13

Jestli auto nemá nalítáno statisíce, aby bylo opotřebované olejové čerpadlo, tak pak nejspíš opravdu čidlo tlaku oleje. Muže být i zanešené a pak "lže".

doplněno 28.01.13 12:30:

Črepadlo a nebo sání čerpadla nedostalo ránu?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: malis
Datum: 28.01.13 12:27

má najeto 200 tis.

Od: malis
Datum: 28.01.13 12:33

to nevim..

Datum: 28.01.13 12:39

hele řešit čidla nemá smysl... pokud je to nějaky normální servis, tak by měl byt vybaven měřákem, kterým změří tlak oleje... ten je předepsaný a měl by sedět... pokud budu jezdit s rozsvicenou kontrolkou oleje v představě-však je to jen vadné čidlo..- nemuselo by to taky dobře dopadnout.. a měl by se taky dodržet postup 1. diagnostika 2. výměna dílu.. pokud to někdo praktikuje obráceně tak je to špatně a především se to projeví na vaší peněžence...

doplněno 28.01.13 12:44:

vypadá to že to ztrácí tlak při změně viskozity.. trval bych na tom at přeměří tlak na zahřátém motoru.. nepo prostě když tak kontrolka začne řvát... mazat to může ale pokud to nemaže tak jak má tak to pro ten motor nebude nejlepší... může to být čidlo, může to být ojeté čerpadlo, mohli něco sprasit jak to skládali...

doplněno 28.01.13 12:48:

a taky je možné že při tom nárazu se někde porušilo vedení oleje od sacího koše... těch možností tam je více..

Ohodnoceno: 1x
 
Od: artemio2*
Datum: 28.01.13 13:03

S takovou závadou bych nelaškoval.Je totiž docela možné,že odborníci v servisu pouze vyměnili vanu,ale zřejmě jejich IQ nedosahuje tak vysoko,aby prohlédli sací koš čerpadla,který může být poškozen nárazem stejně, jako vana.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mathers322*
Datum: 28.01.13 16:37

Taky mi to dělalo na feldě při teplém motoru, může to být čidlo, nebo špatně saje čerpadlo

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.