Nejste přihlášen/a.
zdravím, dneska jsem se koukal pod kapotu a zjistil jsem že v nádobce pro brzdovku je něco přes minimum, přitom jsem jěště nedávno měl přesně maximum, odvzdušňovali jsme brzdy cca 4 měsíce zpět...
Špatně se brzdí, navíc mám problém zařadit 1. stupeň, jde to dost, dost ztěžka, dvojka někdy taky...
Jistý úbytek kapaliny je normální, hladina klesá v závislosti na opotřebení brzdového obložení, to je ale velmi pozvolné.Nenapsal jste velmi důležitou věc a to co je to za auto! Pokud máte hydraulické ovládání spojky může úbytek kapaliny ovlivnit brzdy a zároveň vyvolat potíže s řazením, protože spojka pak nedostatečně vystavuje. Zjistěte případný únik, pokud nic nenajdete mokré, dolijte kapalinu a pořádně znovu odvzdušnit. Vyzkoušet řazení a brzdy a dál to sledovat. Pokud něco prolíná, rychle to opravte, brzdy jsou brzdy.
doplněno 25.01.13 15:30:Tvojí feldy se to o spojce netýká, tam je lano.
obecně,mizí-li brzdovka-může to být x věcí-od propouštějících prasátek až třeba po prasklinu v brzdové hadičce na předku...,každopádně at tak či onak,jde o hubu,takže hned někam tradá na dílnu a nechat zkontrolovat-ono se během minuty může stát,že tam kde to "propouští" to praskne a brzdit budeš víš čím...?!? A příště kdyžtak písni o jakou jde kárku...
Za řazení může hlavně olej (nejvíc se to projeví v zimě a mrazu) a pak táhla řazení.
Brzdovka klesá normálně, jak se opotřebovávají destičky a pístky lezou víc a víc ze třmenu. Záleží, na kolik jsi je obrousil bržděním. Klesá to spíš v řádu měsíců. Jinak ti spíše teče. Většinou válec, třmeny, prasátka (všude tam, kde je pohyb pístků).
Dolej a uvidíš. Kapaliny DOT3 a 4 jsou mísitelné.
doplněno 25.01.13 15:01:Felicie 1.9D, že?
doplněno 25.01.13 15:02:Máš v řazení vůle?
doplněno 25.01.13 15:06:Ale nesmíš tam nalít starou ať už DOT3 nebo 4 (nesmí být porušené to hliníkové víčko na flašce). To by znamenalo, že tam časem pronikla vlhkost a ta se rozpustila v kapalině a snížila jí bod varu.
doplněno 25.01.13 15:09:Po ozubené kolečko je jen správná hladina. Ten olej se mění co 60 000km nebo 5 let, jinak začínají zmíněné problémy s nepustění synchronu 1. rychlosti
olej? máš na mysli převodový? dolil jsem po ozubené kolečko...
mám tam DOT4 a mám v garáži jen DO3 tak to je dobře
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.