Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám v plánu vyměnit klasické žárovičky parkovacích světel za CCFL kroužky (odkaz níže). Z kroužků (resp. inventoru) vychází klasická dvojlinka + a -. V elektrice jsem laik, proto potřebuji poradit, jak připojit dvojlinku do původní patice na žárovky. Mám renault laguna I po faceliftu, patice by měla být T10. Předem díky za reakce
Já to vidím jednoduše mínus ukostříš tam neni co skoumat a plus zapojíš na plus od parkovacích světel najdeš tak že odpojíš patici ze světla otočíš vypinačem do polohy parkovacích světel a pomocí žárovkové skoušečky si najdeš drát v kterým je po sepnutí parkovaček 12V žádnou jinou vědu bych v tom nehledal
Díky za reakci mimochodem mám v plánu dát kroužky k mlhovkám, nemůže s tím být problém co se legality týče?
Co na to zákon o technické způsobilosti + vyhláška? Ale asi bych zašel na vlastní STK a tam se poptal, jak se na to dívají oni. Prodejce to nezajímá, pokud není zakázán prodej.
No já se právě setkal s tím, že se prodávají i led světla, podobná těm pro denní svícení, které však mají homologaci jako obrysová světla, přičemž platí, že musí být odstaveny původní žárovky. Jejich umístění je stejné jako u denního svícení. Tzn. že problém s umístěním by být neměl a pokud jsou kroužky u bmw a ostatních aut jako poziční světla běžně používány a jsou pro to tedy určeny, nemělo by to být z logického hlediska v pořádku?
Na škodovku si taky nemůžete nasadit kola z kombajnu, a přitom se na kombajny běžně používají.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.