Spojovací hadice

Od: Datum: 21.01.13 19:48 odpovědí: 8 změna: 24.01.13 08:52

Zdravím, potřeboval bych poradit co mám dělat, aby mně nesteřela gumová hadice co spojuje palivovou nádrž s hrdlem nádrže na favoritu jednou mě steřela tak že vytekl benzín a byla děravá. A také co dělat aby mně nesteřely gumové hadice na benzín. Automechanik mě tvrdí tankovat nádrž na plno.

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1Eh3X4ZlNBqYzs4FQuEaeLl8lra3BjiQBfQcUHpKtRWV8a4ZZKBa4wsnF2PPl9IbmybnY8wobj4QYfiXTUn/uS+XLXT4OVtX+wYuuzGJ81BiWJ7u2Zrw7KI8roCob8NmDiR4L0JcFNVHKDy7uqwy9zXzuXvPuDU2+vfZ+buwFFhqnH2sXw2KGztZkIabBUNbg==


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 21.01.13 20:11

Tankovat doplna se doporučuje, aby ti v nádrži nekondenzovala (a poté nezamrzala) voda - se zteřením hadice to nemá co dělat... Holt - guma teří, jednou za čas ji vyměň... ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.13 20:21

Řešením je kupodivu koupit novou a originál kvalitu. Musí mít na sobě značku Rubeny a číslo s lomítkem (př.: 5/8).

Jen ta vydrží už celé auto.

Tankování do plna nic neřeší. Mechanik je vůl.

Ta hadice funguje jako sifon u umyvadla. Začátek je níže než konec se vstupem do nádrže, který je u horního okraje nádrže. Po jakémkoliv natankování v hadici vždy zůstává asi 0,2l paliva a je jedno, kolik je v nádrži.

U Favorita s karburátorem doporučuji spíše max. 3/4 nádrže (kdo viděl, jak vypadá reostat a plovák u této verze pochopí ... odporová dráha je trvale v benzínu, pokud je plná nádrž).

doplněno 21.01.13 20:25:

Tedy její montážní polohou tam vždy po natankování zůstává palivo.

doplněno 21.01.13 21:06:

Netankuj Ethanol! Ten právě tento druh pryže leptá.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: robokop*
Datum: 24.01.13 08:01

mě tu hadici rozežral benzín.

Datum: 24.01.13 08:52

Tak stane se,...

Já ji zase měl měkkou jak igelitku a vevnitř totálně rozpraskanou na takové dílky, tak jsem jí měnil po těch 20 letech už jen k vůli prevenci.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.13 08:11

To, že je odporová dráha plováku trvale v benzínu je nějaký problém?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.13 08:51

Nevím no, asi ne, ale zdá se mi to bezpečnější...

Je toho tam stejně víc. Do roku 1991 nemají v těch hadicích montovanou zpětnou klapku proti přelévání a když se s plnou nádrží jede do kopce (prudšího), tak hrozí vyžbrndání víčkem.

doplněno 24.01.13 08:54:

Taky při plné nádrži se stává, že kolem matice plováku prolíná benzín a smrdí do interiéru...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.13 20:44
avatar

Já teda nevím ,měl jsem auto z roku 1972 a pryžová část hrdla nádrže nesteřela.vydržela od výroby až do jeho zrušení v roce 2000.Takže buďto soudruzi v polsku dělali kvalitní pryžové díly nebo nyní soudruzi v gumárenském průmyslu udělali chybu!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ladaadal*
Datum: 24.01.13 08:12

Jakej automechanik ti to říkal? To byl pěknej vůl a nedal bych mu opravit ani koloběžku. Plná nádrž nemá jak mít vliv na teření gumy, spíš naopak. Sice ti nerezne vnitřek nádrže a nekondenzuje v ní voda, ale zrovna na gumové části benzín nemá blahodárný účinek. Prostě ji musíš občas vyměnit, guma je guma, na věky ji nikdo udělat neumí. Jen může být víc a míň kvalitní, tudíž dýl nebo míň vydrží, ale steří ti každá.

doplněno 24.01.13 08:14:

diesel: to nebylo soudruhama v Polsku, ale dobou. Dřív se vůbec všechno dělalo, aby to vydrželo co nejdýl, dnes je potřeba udržet jen do záruční lhůty.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.