Octavia 2 Brzdy (abs?)

Od: Datum: 20.01.13 17:41 odpovědí: 10 změna: 20.01.13 19:07

dobrý den chtěl by jsem se zeptat zdali je normálni že při brždeni na ledu a maximálně sešlápnutém pedálu brzdy začne neco stašě mlátit do pedálu a halvne sliším strašné boucháni od nekud je možné že by to bylo abs? na suche nebo mokré vozovce to nedelá jen normálne tluče (mírne vybrace) do pedálu brzdy tak jak má abs dělat, ale při tom boucháni na snehu to s emi moc nezdá nebo to je normální a mohlo by to být jen od abs? octavii mam vybavenou kromě ABS i systemem ASR a ESP jestli by to k tomu mohlo mít vliv...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: michaelblz*
Datum: 20.01.13 17:47

ASR je protiprokluz při rozjíždění, a ESP je stabilizační system, když jde auto do smyku. Viděl bych to na ABS, a to že to mlátí a rachotí víc na ledu, nemůže být způsobeno ledovkou, sněhem, kdy je povrch nerovný a kolo nadskakuje? A tím i třeba mlátí do nánosu sněho na autě?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buky*
Datum: 20.01.13 17:49

Vyklep zmrazky a sníh přimrzlej k podběhům a je po problému.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mowla*
Datum: 20.01.13 17:50

Je to ABS - elektronika ´vypíná´ tlak v hydraulice brzd...

Udělá ti to i na suché silnici - pokud na brzdu opravdu ´hamstneš´, na kluzkých površích samozřejmě ´dřív´...

doplněno 20.01.13 18:04:

Jak píšu - udělá ti to i zasucha - jen nebrzdíš dost razantně... :-D

doplněno 20.01.13 18:06:

Olej ´mírně´ nad nevadí - jen si olej kontroluj (často), je možné, že motor olej žere a prodejce se mírným přelitím ´sichroval´...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.01.13 17:59

je to pouze při brždení na snehu či ledu, za sucha nic, a jen při brždení při jidzde nikde nic nebouchá ;) mam ji teprve 14 dni takže teprve zjištujico a jak na tom aute jinak než na předešlem ;)

doplněno 20.01.13 18:03:

ještě se optám abych nemusel zaklaádta další otázku mam fakturu o výmene oleje koncem řijna, a dneska jsem to kontroloval a je to mirne nad horni měrkou max hrozí něco vážného nebo to vydrží tech 5 tisic km co zbyvá do další výmeny?

Datum: 20.01.13 18:04
avatar

ABS má na sněhu a ledu problém-oproti cvičené noze i podstatně delší brzd.vzdálenost než auto bez ABS...Brzdný účinek je na kluzkém povrchu minimální,auto by šlo ihned do smyku-proto se to takhle "šprajcuje" a kope to...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ladaadal*
Datum: 20.01.13 18:05

Co to je za termín "mírně"? Jen jakoby olej po měrce vyvzlínal nebo 2 cm? To už by bylo hodně. Jestli jen nepatrně jakoby vyvzlínal, tak se nic neděje, při větším přesahu už může začít lízt skrz gufera, kam by jinak nelezl.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.01.13 18:15

jeto cca 1.5 cm nad ale auto už má odjeto od výmeny 8 tisic takpočítám že by jsem to ještě 5 tisic nechal a pak vymenil ;) a kdo mi poradíte kolik stoji rozsáhlejší servis? ( klimatizace kontrola,geometrie,vymena oleje a filtru, vyměna chaldici kapiliny,vymena komplet rozvodu, a celkove skontrolovat auto zdali je v perfektním stavu ;) jedná se o škodu octávii 2 facelift rok 2010 motor 1.9tdi 77kw podle ukazatele najeto 64 000 km ;)

Od: buky*
Datum: 20.01.13 18:35

Klima- 650-800, Geom.-400-700, olej 180-200 za 1L, Filtr 150-280, NAFT. 450-780, Kabinový 250-400, rozvody bez pumpy orig. asi 2500-2800, Pumpa 800-1200, samozřejmě cena za díly a práci se liší podle servisu, ve značkovim stojí origo rozvod mat.bez pumpy 5900. Práce ve značkovim servisu Klima 1000, geom 900-1200, Olej 650 za litr, fitry- olej. 300, nafta 1200, kabin.s uhlíkem 480., rozvody bez pumpy 2800, s pumpou 3800. K tomu oleji, rozhodně není normální, že tam máte 1,5cm oleje nad max, buď to tam nějakej trouba přelil, nebo a to je horší tam jde nafta a ředí olej.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.01.13 18:39

A JAKPOZNÁM JESTLI TAM JDE NAFTA? nejsem žádnej odborník auto mam krátce. co by to mohlo být kdyby tam šla nafta? a kolik stoji oprava?

Od: buky*
Datum: 20.01.13 19:07

Dva způsoby: sledováním, zda to nepřibejvá, nebo rozborem oleje, ale to doma nezjistíš tak že sleduj měrku.Dostává se to tam okolo vstřiků, pokud jsou vymačkaný lůžka v hlavě, tak jejich oprava asi 7000, ale hlava musí dolu. Plus demontáž, montáž, těsnění, nový olej, těs. vstřiků atd., dalších 6-7000. Jestli jsou ty km reálný, tak by to bylo dost brzo.Spíš to vidím na to přelití.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.