Nejste přihlášen/a.
Chtěl bych se zeptat jestli tlakovou zkouškou chladící soustavy lze odhalit netěsnost hlavy motoru, čili když na víčko nádrže chladící kapaliny přidělám tlakovací pumpičku a napumpuju na určitý tlak předepsaný výrobcem, jestli by mi klesal tlak když by chladící soustava byla v v pořádku ale těsnění pod hlavou by netěsnilo?
kdyby to takto valilo do spalováku, tak myslím že by taková zkouška byla zbytečná... jinak teoreticky ano, prakticky je to dost nespolehlivé.. těsnění muže byt praskle i na jinem mistě než mezi chladivem a valci..
Prasklé těsnění pod hlavou zjistíš když:
1) zahřeješ motor,doliješ expanzku po okraj a při volnoběžných otáčkách pozoruješ,jestli nevzlínají jemné bublinky
2)při normálním provozu nesmí chladící kapalina nadměrně unikat za předpokladu,že je chladící okruh těsný
3)nesmí přibývat olej (voda v oleji udělá takový šedivý šlem na víčku dolévání oleje)
Tou zkouškou zjistíš jen těsnost chladícího okruhu,nic víc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.