Netěsnost hlavy motoru

Od: Datum: 03.03.13 23:46 odpovědí: 2 změna: 04.03.13 00:54

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně netěsnosti hlavy motoru. Na školní praxi jsme zkoušeli těsnost hlavy motoru tak že jsme vzali sondu na měření výfukových plynů a strčili jsme jí do nádržky na chladící kapalinu, a měřili jsme obsah uhlovodíků (HC). Já akorát nevím z čeho by se ty uhlovodíky při netěsnosti hlavy vzali v té chladící kapalině, jestli z oleje nebo z benzínu nebo ze spalin. A ještě bych potřeboval vědět když by hlava motoru byla netěsná jestli by se ztrácela chladící kapalina.

Předem děkuji za odpověď


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.03.13 00:00
avatar

ano , ztraci se chladici kapalina , prehriva se motor kvuli natlakovani soustavy , spinava chladici kapalina , emulze na vicku od oleje a redeni oleje... a asi proto ze uhlovodiky ze spalin se dastavaji do chladici kapaliny?! ale nevim presne je to co si myslim...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 04.03.13 00:54
avatar

Uhlovodíky se do chladící kapaliny dostávají ze spalin a kapalina bude mizet, pod víčkem oleje bude bělavá emulze a pokud to bude větší tak přibyde olej. Ale pokud je netěsnost velká tak se bude silně přehřívat motor.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.