Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Netěsnost hlavy motoru

Od: tesnost* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně netěsnosti hlavy motoru. Na školní praxi jsme zkoušeli těsnost hlavy motoru tak že jsme vzali sondu na měření výfukových plynů a strčili jsme jí do nádržky na chladící kapalinu, a měřili jsme obsah uhlovodíků (HC). Já akorát nevím z čeho by se ty uhlovodíky při netěsnosti hlavy vzali v té chladící kapalině, jestli z oleje nebo z benzínu nebo ze spalin. A ještě bych potřeboval vědět když by hlava motoru byla netěsná jestli by se ztrácela chladící kapalina.

Předem děkuji za odpověď

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar h0nz490

ano , ztraci se chladici kapalina , prehriva se motor kvuli natlakovani soustavy , spinava chladici kapalina , emulze na vicku od oleje a redeni oleje... a asi proto ze uhlovodiky ze spalin se dastavaji do chladici kapaliny?! ale nevim presne je to co si myslim...

 

albatros498022*
hodnocení

2x

Uhlovodíky se do chladící kapaliny dostávají ze spalin a kapalina bude mizet, pod víčkem oleje bude bělavá emulze a pokud to bude větší tak přibyde olej. Ale pokud je netěsnost velká tak se bude silně přehřívat motor.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]