Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nevysvětlil by mi někdo jaký je rozdíl mezi vlnovcem a pletencem na výfuku?
no řek bych že ne pletenec je pružný člen výfuku a je to spletený s drátů obchod.prodejvyfuku.cz/...
kdežto vlnovec je též pružný člen výfuku ale je to děláno s plnýho materiálu třeba z mosazi či nerezu rentaxcheb.cz/...
Debel dal v odkazech odpověď. Jen doplním, že vlnovce se používají převžně na nákladních autech, kde je výfukové potrubí podstatně delší a většího průměru kde dochází k většímu smršťování a rozpínání materiálu.
U osobních aut se až na vyjímky používá pletenec, který je hlavně proto, aby vibrace motoru nemlátily z celým výfukem, který by nejn mlátil do podlahy, ale začal by i postupně praskat.
doplněno 15.01.13 23:22:buky samozřejmně že tam není jen to opletení, uvnitř je ještě "hadice" něci na způsob pancéřové trubky. Pletenec není rozhodně vlnovec. Vlnovec je daleko tevnější a nepoužívá se jen na výfuku, ale i jinde kde je potřeba pevnost na vyšší tlak a přitom i roztažost. Vlnovec je hlavně jako dilatace.
Rozhoně nikam nemusím jezdit ale mrkni se kde se všude používá vlnovec.
Tím chceš kolego říct, že jenom to opletení udrží výfukové plyny? To snad ne?, zejtra si zajeď někam, kde dělaj vejfuky a pak napiš co ti řekli.
doplněno 15.01.13 23:06:U toho osobáku je totiž ten vlnovec hodně slabej aby hodně pružil a nepřenášel vibrace a proto je krytej ještě tím pletencem. U náklaďáku se na komfort kouká trochu jinak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.