Rozdíl mezi vlnovcem a pletencem

Od: Datum: 15.01.13 18:05 odpovědí: 7 změna: 15.01.13 22:59

Dobrý den,

nevysvětlil by mi někdo jaký je rozdíl mezi vlnovcem a pletencem na výfuku?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.01.13 18:10
avatar

a není to to samý?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 15.01.13 18:22
avatar

no řek bych že ne pletenec je pružný člen výfuku a je to spletený s drátů http://obchod.prodejvyfuku.cz…5225c0524fb16d1724e3651422e7b

kdežto vlnovec je též pružný člen výfuku ale je to děláno s plnýho materiálu třeba z mosazi či nerezu http://www.rentaxcheb.cz/trub…c-vstupni-2dil-iveco/d-71870/

Ohodnoceno: 3x
 
Od: merry*
Datum: 15.01.13 21:49

Nějaký automechanik tu není, co by se v tom vyznal? Někdo kdo to netipuje ale ví?

Od: ar*
Datum: 15.01.13 22:41

Debel dal v odkazech odpověď. Jen doplním, že vlnovce se používají převžně na nákladních autech, kde je výfukové potrubí podstatně delší a většího průměru kde dochází k většímu smršťování a rozpínání materiálu.

U osobních aut se až na vyjímky používá pletenec, který je hlavně proto, aby vibrace motoru nemlátily z celým výfukem, který by nejn mlátil do podlahy, ale začal by i postupně praskat.

doplněno 15.01.13 23:22:

buky samozřejmně že tam není jen to opletení, uvnitř je ještě "hadice" něci na způsob pancéřové trubky. Pletenec není rozhodně vlnovec. Vlnovec je daleko tevnější a nepoužívá se jen na výfuku, ale i jinde kde je potřeba pevnost na vyšší tlak a přitom i roztažost. Vlnovec je hlavně jako dilatace.

Rozhoně nikam nemusím jezdit ale mrkni se kde se všude používá vlnovec.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buky*
Datum: 15.01.13 22:59

Tím chceš kolego říct, že jenom to opletení udrží výfukové plyny? To snad ne?, zejtra si zajeď někam, kde dělaj vejfuky a pak napiš co ti řekli.

doplněno 15.01.13 23:06:

U toho osobáku je totiž ten vlnovec hodně slabej aby hodně pružil a nepřenášel vibrace a proto je krytej ještě tím pletencem. U náklaďáku se na komfort kouká trochu jinak.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buky*
Datum: 15.01.13 22:32

Je to jedno a totéž, správně se říká vlnovec. Pokud bys sundal to opletení na vrchu, které slouží jako pružná výstuha a obal týhle části výfuku, najdeš pod tím něco jako kovový "husí krk", který je také pružný, ale slabostěnný. Stačí?

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jarda3*
Datum: 15.01.13 22:54

Jj, je to jedna a stejna vec, kazdy vlnovec je i pletenec, takove 2 v 1 ;)

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.