Nejste přihlášen/a.
Tak me snih dokopal k tomu abych uvazoval o 4 kolce. Dost sem se dival na auta typu BMW xi a xd ci volvo ,ktere ma podobny system jako oktavka dokonce sem proveroval aj pandu 4x4 to by bylo idelani co se tyce provoznich nakaldu,protoze tma by me mohl zrujnovat jedine ten pohon 4x4 jinak motor overeny s dily za babku pouze podvozkove jsou kupodivu dost drahe proti jinym fiatum no,ale trosku rozumne 44 kw by fakt nestacilo. pokud nebudu chtit mit oci pro plac,tak je jedina moznost hasi haldex u oktavky ci golfa 4 sice jsou to totalne zakopove auta,ale zase na to sezenu vscehny dily a nebude trvaly pohon vsech kol,takze spotreba nebude nad 12 jako u nejake audiny .
jenze negvim jaky motor zvolit? vyjde levneji koupit benzinaka na LPG nebo ropu? at pocitam jak pocitam vychazi lip diesel bez ohledu na to,ze ma drazsi servis. dejmetomu takova 1,8 turbo,ktera podle me nebude moc spolehliva a dily jsou dost drahe bdue brat tak 15 litru LPG ve meste a na dalku mozna 8,ale spis 9,ale s takovym autem jde tezko jezdit za min ten vykon je znat. no a at rotacka nebo PDcko by melo brat tak 6,5-9 kombinovane ve meste mozna 10.
uvazovat nad jinym autem je nesmysl subaru zere jak krava a dily jsou uplne totalne mimo to je lepsi uz BMW a jinak me zadny jiny osobak s pohonem 4x4 v nabidkach neni na LPG vubec a s overenym dieselem taky ne
co tahle Suzuki SX4? je pro Vás malé? O BMW vůbec neuvažujte jeden v rodině má automata X5 a je z toho nešťastný jak se všecko na tom ser.. a jak je drahý servis
Pokud opravdu potřebuješ čtyřkolku,podíval bych se po Subaru.Takový Forester je poctivý,pohodlný a naprosto spolehlivý dělník.Vyjede to všude a vždy.Outback je civilnější,hezčí a prostornější.Spotřeba stejná.Motory benzinové 2.0 nebo 2.5l čtyřválec.Bohužel,doma neopravíš nic.Ležaté motory,přístup žádný,vše na servis.Ale sehnat se dají za rozumný peníz oba a možná i s LPG.
kamos me legacy 1,8 jezdil sem s tim spotreba byla 11 litru pri dedkovskem stylu. dily extremne drahe a nedostupne.
to bych raci vzal 1,8 turbo v oktavce i dkyz to je skutecne nakladny motor ma to aj podelanou dvouhmotu
to už je lepší vzít od koncernu nějakou čtyřkolku v TDI.. ty subara jsou možna držaky ale když už se něco posere tak to stojí pak za to.. ty haldexy jsou podle mě dost citlivé na udržbu... musí se pravidelně měnit olej nebo se to začne sypat.. i ta elektronika haldexu neni nic moc... ale jak to budeš kupovat tak vem někoho kdo tomu rozumi, aby zkontroloval jestli ten haldex funguje jak má.. nevím jaké konkretni motory se dávaly k pohonum 4x4 tak asi vic neporadim.. ale ja bych šel do nafty.. tam stoupne spotřeba max o litr než u normalniho.. u toho 1.8T bych to tak ružově neviděl... jinak to co se dava do audin ten stály pohon bude nejspíš spolehlivější ale zase to bude asi víc žrát... zkus se poptat třeba na dieselpower foru... určitě ti tam poradí co by bylo nejvhodnější a na co si dávat pozor...
spustu toho uz vim,ale samozrejme na takovy auto bych si vzal nekoho,kdo ho vlastni a je mechos.
4X4 se davalo do 2,0 85kw -nesmysl, 1,9 TDi 66kw, 1,9 TDi 74 kw u VW 85 kw( to je prej motor,kde neco praska nevim jetsli ojnice nebo dokonce klikovka) dale 1,8 turbo , dvojkova je to 2, 0 Fsi, 1,9 TDi 77kw PD , 2,0 Tdi Pd a mozna aj TFSI a,le to je mimo me finance
kdyby bylo na mě tak se rozhoduju mezi 66kw a 77kw,, ale možná spíš bych se přiklonil k 66kw.. ale nevim.-. třeba se poptat jak to zvládá 4x4
nejpropracovanější pohon 4x4 má Subaru-osvědčená koncepce,navíc s více jak šedesátiletou historií-podobně jako většina japonských aut je i Subaru po technické stránce na celosvětově nejvyšší úrovni,jsou prostě nejspolehlivější-s tím souvisí odvrácená stránka tohoto-dílů není tolik zapotřebí,proto jsou o něco dražší-ale není to nic diametrálně odlišného od ostatní konkurence...Jestli žijete v horách,neuvažoval bych o nějakém haldexu koncernu-to ale poznáte až v praxi a případném přímém srovnání(ono ne nadarmo se říká,že kdo jednou sedne du Súbi,už nechce vystoupit)...Tím nechci dělat Subaru reklamu(oni to ostatně nemají ani zapotřebí)-jdou si prostě po celou svou existenci vlastní cestou,jak designově,tak technikou a ne každému to sedne...Osobně kupovat koncern nedoporučuju-když pak vidím na dílně ty "krokodýlí slzy" když má majitel zaplatit za díly od VW,jsem štasten za své dvě "babičky" R 19 16V a 325 TDS...No a at už se rozhodnete pro cokoli-nekupujte na prohnilém českém trhu ojetin,ale poohlédněte se západně od nás-dnes už ,pokud má auto platnou TK v jiné zemi EU,musí jí i jako dovoz ČR zcela akceptovat a zdarma! přihlásit do svého registru-takže už odpadávají nesmysly v podobě dovozové STK+reg.poplatek(2000,-)+ další poplatek jakože převod za 800,- a další...Známý už letos přihlašoval kárku a funguje to i v praxi...Je to už jen o cestě tam a zpět,ale stav ojetiny bude úplně někde jinde-kvalita silnic,paliv v SRN a u nás je diametrálně odlišná...
rikam jezdil sem se subaru motor mel najeto pouze 290 tis a byl vydrenej teda pekne. tlaky mel v haji, zral olej, celkove podvozek hruza. hnije to jak jak favorit, nd nejsou potreba? proc teda kamos platil za vscehny tlumice asi 15 tis a to bylo v nahrade se slevou 40%. chci jen auto s kterym mam dobrou zkusenost. neziju v horach,ale kopce tady mam snih se tady moc nedklizi a na chalupu nevyjedu pokud necouvam a neni max 5 cm snehu
Dobrý den
Pozor na Subaru konkretně modelu Forester odcházejí tlumiče již po 60 tkm a to u předchozího i současného modelu. Jeden nový stojí 14 000kč.
Za prvy sem psal,ze ma zkusneosti se subaru zrovna aj s tlumicema, zadruhy to jetsli odchazeji po 6é tis je mi totalne u zadkukdyz ty auta maji najeto pres 300 tis. a zaposledni ten tlumic se da sehnat okolo 2 tis,takze nevim kam si dal oci? do subaru?
No byl jsem s ním, stejně jako s tím předchozím v servisu Subaru Auto VERO Sedlčany a nedal jsem tam jen oči, ale i dost desítek tisíc.
tak urcite rotacka je super nesmrtelne,ale to jsou stare auta uz zhnile ma to vse vyjebane od poloos az po prevodovku. ty auta maji aj 700 tis najeto. jasnyze i nejaky 2,0 TDi bude met 350,ale prece jen aspon nezhnile trosku novejsi auto.
japonce nechci vim jak to je s dilama a jak tme autum nikdo nerozumi. navic kamos ma sportage a jezdi za 12 litru. takze jedine LPG
tak stale hledam bud LPG nebo naftu do hry zarazuju PASSAT,GOLF,BORA 1,9 TDI bohuzel 2,5 TDI je poruchovy jinak bych sel do nej i pres daleko vyssi spotrebu. timpadem musim vyloucit AUDI oktavku kvuli tvrdosti a hnusnemu interieru asi vyradim
a jinak cucim po jeste dalsich vylozene jeepech,ale overenych drzacich,ze bych zkisil neco starsi servisovane,ale nezhnile samozrejme
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.