Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spolehlivost 1,2 TSI

Od: jaros® odpovědí: 16 změna:

Dobrý den, chci si koupit novou Octavii II 1,2 TSI a chci se zeptat, zda je ještě pořád problémový u těchto motorů rozvodový řetěz. Někde jsem četl, že od června 2011 se standartně montoval zesílený řetěz, a ten už problémy netrpí. Nemáte s tím někdo zkušenost? Děkuji.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

V teto fazi je to uz celkem "vychytane" , bude se montovat inovovana 1.2 tsi ea 211. /kdo vi ale co zrovna ten inovovany motor udela/ to ukaze az provoz. Jinak nechtel jste napsat novou octu 3? Je ale pak na vas zda do tak tezkeho auto dat 1.2 ; 1.2 bych spis videl do fabie a do octy spis vyssi obsah...

 

suchy*
hodnocení

0x

Máme v práci služebního Yetiho a kvůli financím se koupil 1,2 TSI a kdybych měl reálně hodnotit tak mi sem zakážou přístup nadosmrti.Jen krátce:výměna motoru,2 x výměna turba,jedny dveře skrz prorezivělé,dvoje dveře orzlé což šlo obrousit a přelakovat,ložisko v převodovce-25 t Kč těsně po záruce(škodovka se rozhodla uhradit 75% opravy-proč asi?),3 x přelámaný kabelový svazek ve dveřích a pár dalších drobností.

erikch*

Škodovka začala dávat do serv.knížek "doporučení výrobce" o výměně rozvodů už na( apo každých dalších)60 000 km-ve chvíli,kdy je problém(a že bude je mnohem pravděpodobnější,než že ne e) a to i v záruce(dnes je pouze dvouletá vcelku komická),tak smolík a platíte si to sami,resp.sháníte jiný motor,protože to není ani v servisním plánu,takže servisy to samozřejmě neřeší...Z toho mimojiné plyne fakt,než aby výrobce technicky řešil samotný problém s rozvody,raději se jakoby vyvlíkne ze záruky(ono doporučení)-což by měl být pro čecjhy už sakra viditelný signál,že s tou kvalitou to není jak reklamují...

fiatbrava

luxus:D a pak mi ma nekdo rikat kup si nove auto a nemusis nci resit par let:D . hej mam dojem,ze je lepsi sehnat nezrezle auto spolehlive a raci nacpat 50 tis do toho nez dat 300 a po 2 letech platit desitky tisic taky

lepší koupit mírně zajeté TDI ale 1.9 jsou to poslední kousky rok 2010 i v octávii 2 po faceliftu jsem krátkodobí majitel octávie s touto motorizací po faceliftu má najeto 64 tisic s toho poslední 3 tisice jsem najel já koupeno v bazaru necelých 300 tisisc stála v plný výbavě a zatim sem nemusel šáhnout na nic i volej sem eml vymenenj :) lepší mirne ojetý než nový benzin taky sem to chtěl ale po radach že se to sere jsem vzal tuto tdi ;) 1.2 tsi slušný moturke ale spolehlivost na nic ;) takže vem 1.9 tdi mirne ojetý at je to v superbu,,v yeti,nebo v octávii a neuděláš chybu, za jizdy to slyšet neni tolik jak nekdo říká ;) takže sem za to nedal nic a mam výbavu jako prase, mimochodem kdybych s touto vábavou měl koupit octávii 3 nebo rapid tak by jsem za ni dal minimálně 490 tisic a kdybych to chtel v nafte tak by to atakovalo hranici 600 tisic tale mě stála 290 a bez problemu :) nový auto je propadák ;)

lump*

a teď prosím tu pohádku o Budulínkovi!

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
@suchy : mate v praci i jine auta? /VWyrenault,ford/? chtel bych se zeptat co by jste spis doporucil za karu , co vydrzi ... ; skodovka si u me zavrela dvere s TSI a 2.0 TDI a to nemluvim o 1.2 trihrnek

 

stirecek*
hodnocení

0x
Vylepsene 1.2tsi budou ted v nové oktavce. Rozvody maji vyřešené napinaky, svody budou chlazene, takže katalyzátor se nebude muset chladit palivem. Otázka je, jak to bude fungovat v praxi. Jediný zatím nejlepší preplnovany benzinak ma ford - ecoboost. TSI mu nesaha ani po kotniky.

 

ifuzi65hi3
hodnocení

0x

Benzínové auto na normální ježdění je nejlepší atmosférické. Jen v případě sportovního zaměření patří na benzín turbo.

Co ušetří člověk např. s litrovým třívalcem s turbem na spotřebě, tak minimálně tolik zaplatí na dražším servisu. Tenhle downsizing je slepá cesta.Ale to většina lidí pozná až když je pozdě.

erikch*

bohužel doba je taková-aut je moc,není je komu prodávat,tím mín automobilky vydělávají,z toho plynou úspory kde se dá(a v praxi i kde se nedá-mluvit o stěnách bloku motoru jako o stěnách je hodně nadsazené-jenže to množství materiálu je nenahraditelné...),k tomu ekoteror z Bruselu-až nesmyslný (o FAPech,DPF,EGR ventilech atd. je škoda mluvit),aby auta vůbec prolezla EURO V a VI nezbývá než ubrat válec-proto skoro vše 3válce,ale aby to vůbec uvezlo samo sebe a alespoon řidiče,musí se to přeplnovat,a každé jiné než obtokové přeplnování je průser(to poznávají majitelé až časem,na cenách repasů a dílů obecně) suma sumárum,dnes už si nekoupíte nové auto,aby něco vydrželo(snad krom japonců a korejců),takže nezbývá než hledat západně od nás velmi zachovalou kárku max.do přelomu tisíciletí(jinými slovy eko norma EURO IV. byla zabijákem aut jako takových)-zatím se ještě nechá najít i za rozumné ceny...Osobně mám dvě šestnáctileté "babičky"-při normální údržbě náklady na servis 0,odveze mně jedno jak druhé-a to i v -25,klima ,el okna,zrcátka,dálku atd.mají zrovna jako novější auta-pravda spotřeba je nějakých 7-8 litrů,jenže když si představím ,že cena repasu(a repas je o štěstí) turba od 7000,- výš na cokoli,nemluvě o filtru pev.částic za 12 000 a výš,tak se směju a dál si v klidu budu jezdit za svých 8 litrů,at už za roh do sámošky nebo Španělsko...a o tom to je...*frajer*

nu*

přesně tak, stará Octavia 1U, já si jezdil s tou nejslabší 66 kW za 4,2 litry nafty, v zimě za 5...a to se VYPLATÍ*smich*

doplněno 15.01.13 21:23:

TSi- papaááááááááááááááá*smich*

 

hodnocení

Já už teď uvažuju, že místo TSI koupím ještě Toura s motorem 1,6 MPI - jestli to ještě stihnu.

 

stirecek*

Nepřipadá mi rozumné kupovat relativně novější auto se starým letitým motorem, který jízdními výkony a spotřebou neodpovídá dnešnímu trendu. Ostatně na toura nebo celý koncern mám svůj názor, ale kdyby mě do toho někdo donutil, tak jedině 1,6tdi v commonrailu. Náklady na provoz a servis budou daleko nižší.

doplněno 16.01.13 19:22: Erikch: kdybych na to měl ... to je snad otázka každého, kdo kupuje nové ci jete auto. Tsi se ukázaly jako hodně nespolehlive, atmosféry zase line za cenu nižších nákladů, nehledě na to, ze takový motor bude za par nejbližších let neprodejny. Staré tdi mají své pravidelné vady, naproti tomu commonraily se ukázaly jako nesmírně spolehlivé s nizkymi náklady na údržbu. To ze mají dpf filtr a jiné ekologické kurvitka, je daň za čistotu, ale na druhou stranu, kdyz se dokážou skodliviny zlikvidovat přímo ve vyfuku, nemusí byt motor priskrceny a řídící jednotka muze dodat vice paliva od nejnizsich otacek, takže jízdní dojmy a samotná spotreba je úplně někde jinde. Kdyz si vzpomenu, ze jsem kdysi dávno jezdil v 1.8D kde jsem mel 44 ke a dnes mam tech kilowat jednou tolik v menším objemu pri nižší spotřebě, tak me přejde chut neco shánět na vrakaci, nehledě na to, ze každé predjizdeni byla noční můra, smrtelný pot všude atd. Jízdní projev se nedá porovnat, to opravdu ne a celkové náklady na údržbu byly paradoxne vyšší u starého diesla.
erikch*

stirecku-je tedy "rozumnější" skákat do sice nových,ale tak ošulených(viz.právě třeba rozvody TSI) a přiškrcených motorů ekoterorismem z Bruselu,oproti osvědčené klasice,od níž už léta ukázala co lze očekávat...?!? Je to věc názoru,ale osobně bych si dnes velmi těžko vybíral novou káru(krom klasiků,jako třeba stále ještě ruční výroba Morgan,Aston.kdybych na ně ale měl)...

kura*

Dobrý den. Taky uvažuju o touranu.Myslíte že mu 1.6 bude stačit?Koli to bude papat?važoval jsemo tsi ale to je prúšvih.

tsi nebrat a v tý 1,6 ce počítej že budeš poměstě jezdit okolo 9l na 100km

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]