Jak nastrikat interier?

Od: Datum: 12.01.13 13:05 odpovědí: 16 změna: 14.01.13 14:23

Ahoj mam nissana micru K11 1995, a chtela jsem nektere casti v interieru prestrikat na bilou barvu, jen nevim jak rozebrat stredovy panel a stinitko nad budikama, muzete mi prosim poradit dekuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: k2
Datum: 12.01.13 13:17

Konkretni neporadim, ale vetsinou tam byva spoustu dobre schovanych sroubku a plastove zamecky, ktere se pri demontazi ulamaji. Pak je klidne mozne, ze kvuli tomu bude muset jit ven volant+plasty kolem nej. Az to tam budete vracet, tak zjistite, ze plasty jsou zkrehle, zamecky ulamane, sroubky jsou samorezky a zavity v plastu na ne jsou znicene, mozna taky povytahnete nejake draty a pulka veci prestane fungovat. Dalsi dotaz pak bude: jak odstranit drnceni v interieru...

Vedlejsi efekt je, ze bile stinitko na budikama se bude luxusne odrazet v prednim okne a Vy neuvidite lautr nic. Stredovy panel bude za chvili spinavy jak prase od prachu, co se v aute pri zemi viri. Ale je to Vas boj.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.01.13 13:19

dobre a je tedy mozne to nastrikat bez demontaze? asi ano ale vse prelepit ze?

Od: k2
Datum: 12.01.13 13:23

Mozne je vsechno ale nikdy to nezalepite na 100%, takze to bude vypadat hnusne i z dalky ve tme. Navic ta barva nebude moc drzet.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.01.13 13:27

a muzete mi tedy doporucit neco jineho?

Od: k2
Datum: 12.01.13 15:33

Co jineho? Pokud chcete, aby vysledek vypadal k svetu, tak musi plasty ven. Pokud Vam ta prace s vyndavanim a zpetnou montazi za to nestoji, tak se na to vykaslete.

Doporucuji vzit izolepu a kus bileho papiru s ni prilepit na pristojovy stit. Pak se jedte projet a pochopite, proc vyrobci tyto dily nedelaji ani bile, ani lestene.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.01.13 14:07
avatar

Dobří automechanici umějí zalepit vše podstatné a přestříkat,takže je potřeba sbírat informace,jak se co dělá.

JABRAKA

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.01.13 17:04

nedělat,nikdy to neuděláš doma pěkně a málo komu to bude vyhovovat jestli se budeš chtít auta zbavit za nějaký čas,pak padá cena a nejspíš směr do šrotu

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ladaadal*
Datum: 12.01.13 18:53

Máš-li na mysli kovové části, přestříkat jedině při demontovaných plastech. Máš-li na mysli plasty - nestříkat, nevypadá to ani k praseti, když je plast nastříkaný jakkoli. Je to ohyzdný a už se toho nikdy nezbavíš, jedině novými plasty.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.01.13 19:16
avatar

A co takhle teda ,když chceš mermomocí změnit design interiéru ,zkusit polep,finančně to vyjde nastejno,možná levněji než rozebrat a stříkat,ale pkd se nebude líbit tak fólii sundáš a je to stejné jako předtím!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.01.13 15:52

o foli jsem taky uvazovala, ale nevim jakou muzete mi zaslat nejaky odkaz?

Od: olaf71*
Datum: 12.01.13 19:40

tak do toho bych se stříkáním nepouštěl. jedině flokování.kdyby to byl normální plast, jde použít polymer.základ a pak barvu, nebo folii.

doplněno 12.01.13 19:42:

flockování= úprava textilem různých barev

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.01.13 17:50
avatar

olaf71-měl jsi u někdy flock v autě...?!? Vydrí to max.pár měsíců-to lepidlo prostě není vemocné,a to i od profi firmy...Jediným tracionálním řeením je aso pro vás folie(mrkněte aukro apod.)-fénem decentně a postupně polepovat od prostřed po kraje na odmatěný plast...Ony plasty obecně "mastí" po celou dobu své ivotnosti-mimo pojiv jsou to i nějaký sajrajty kvůli pigmentaci(aby byl černý plast černým),take plast stejně dokonale ničím neodmastíte...,existují "náhraky" kvůli přilnavosti,ale prostě to není ono...Jediným jaktak způsobem je brouení,plniče a pak a barva,ale t je pro člověka,kterej si to nebude dělat sám,nesmysl...

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: olaf71*
Datum: 13.01.13 19:11

tím pádem tady lou http://www.flockovani.com/

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.01.13 19:18

ale drí to mam známé co to mají na autě 10 let jetě z dob co jsme jezdili na tuning srazy,ale nechtěl bych to ,je to o udrbě

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.01.13 19:58
avatar

Zdravím,
pokud se demontáe a montáe týká, být vámi, obrátil bych se na značkový klub http://www.nissanclub.cz/ , případně na podobné kluby na zahraničních serverech, kde se určitě dozvíte potřebné informace od lidí, kteří s tím mají zkuenosti. Moderní auta vzhledem ke snahám o zjednoduení montáe při výrobě jsou v tomto velmi zrádná (o různé pacičky, háčky, nacvakávací "vehementy" apod. tam není nouze) jsou v těchto věcech poměrně hodně zrádná.
Co se týká přestříkávání - vzhledem ke stáří auta - si myslím, e se nemáte čeho bát. Pokud se vám vámi provedená úprava po čase nebude zdát, přestříkat na původní (či jinou) barvu se to větinou dá. Případně něčím polepit apod.
Take hlavu vzhůru a jen drte se pravidla, e pokusy se dělají na místech, kde to není moc vidět, případně kde nevadí, kdy se to nepovede (to k tomu jak stříkat plasty).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hexi*
Datum: 14.01.13 14:23

Taky jsem měl tu samou mikru a taky jsem uvaoval, e přestříkám palubovku, ale nakonec jsem se na to vys*al. Ne bych to rozebral, tak by to auto zrezlo... to stínitko jde poměrně lehce. Posune volant dolů a za ním jsou dva vruty, které drí to stínitko a pak u je jen nacvaklý, ale pozor, na poprvé jsem ho zpět dával asi hodinu... a středový panel je taky chytlý vrutama, 2 nad radiem a 2 kdy vyndá popelník tak nad tou přihrádkou pro popelník. Moná jetě dva po bocích, ale to by sis vimla. Pak u jen z vrchu panelu zatáhne směrem k sobě a mírně dolů a vyskočí, drí to poměrně pevně a mi se zlomit nepodařilo nic :) Jo a jetě před tím musí vytáhnout rádio. Měl jsem ho tam nasunuté...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.