Nejste přihlášen/a.
dobrý den po dlouhým bádání a diskutováni sme s estal štastným majitelem octavia 1.9 tdi 77 kw, a chci se zeptat auto má najeto 70 tisic a při jízdě ustalene i při zrychlování prostě za jizdy ve všech rychlostech takže i veměstě když se lechce nohou dotku spojky tak cejtim jak pedál spojky vybruje je to normální nebo by to mohlo značit nejakou závadu,? podotýkám že spojka je vpořádku zabira dole tak jak má nevim mam disela poprvé a tak nevim zda jsou tyto vlastnosti normální, ne že b pedál nějak lítal to nee ale jsou tam cejtit menši vybrace
dale by jsem se potom chtěl zeptat zdali je možné někde dohledat seznam výbavy v aute? neco co sem zjistil sám vím, ale třeba například sem vubec nevedel že auto má deštový senzor nebo mlhová svetla s corner funkci (přisvetlování do stran), no a to postupne zjištuji ale rád by jsem byl kdyby jsem nekde mohl zjistiti co všechno je tam za asistenti atd
Základní výbava: ABS+MBA+EBV+MSR+ASR, airbag řidiče a spolujezdce, bederní opěrky vpředu, boční airbagy vpředu, dálkově ovládané centrální zamykání, SAFE systém + sklopný klíček, chromované vnitřní kliky dveří, climatronic - dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací a pachovým filtrem, deaktivace airbagu u spolujezdce, dvě čtecí lampičky pro řidiče a spolujezdce, dvoutónová houkačka, el. ovládání oken vpředu i vzadu s dětskou pojistkou, elektromechanický posilovač řízení, tři hlavové opěrky vzadu, imobilizér, multifunkční ukazatel, osvětlení zavazadlového prostoru - dvě lampičky, tempomat, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce, vnější boční směrové ukazatele integrované do vnějších zpětných zrcátek, kotoučové brzdy vzadu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpět. zrcátka, nárazníky lakované v barvě vozu s černou ochrannou lištou, přední mlhové světlomety, tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem
http://www.auto.cz/skoda-octavia-1-9-tdi-77-kw-luxusni-setrilek-987
K těm vibracím mě napadá unavené silentbloky ukotvení motoru ve skeletu a nebo není tam náhodou dvouhmotový setrvačník? Jen nápad...
Tak jsi se přeci jen dočkal
U Favorita a Felicie byl setrvačník z jednoho kusu ocele a na něm ocelový ozubený kalený věnec (pro startér). V setrvačníku byla spojková lamela a na ní byly 4 pružiny pro odpružení dosedu spojky a chránění převodovky proti trhům v krutu. Na tom byl přítlačák.
Dvouhmotový je vlastně dvojitý setrvačník a oba díly jsou odpruženy pružinami stejně, jako lamela u Feldy.
Tím, že se odpruží proti sobě dva setrvačníky se sníží vybrace a hluk (tedy dvě rotující setrvačné hmoty). Lamela u Feldy sama o sobě je lehoučká a tak neplní funkci setrvačníku, tedy menší komfort.
Pro pochopení zde:
http://www.youtube.com/watch?v=3mTslShW-o
Kdyby odkaz nefungoval, tak napiš do youtube VALEO 4P (0:49 odpružení rázů pružinami na lamele)
Je to tohle video:
KIT 4P, inovácia Valeo ako náhrada...
doplněno 09.01.13 19:39:dvou setrvák:
viz. poslední video. Je pěkně vidět, jak se aktivně mění protizávaží na setrváku a setrvák se snaží pokážde vyvážit a vybrace vytlumit.
je tam dvouhmota ana to,ze to je skodovka,tak pekne mastna. nejlevnejsi sem vidle okolo 15 tis. smaozrejme slo by sehnat ejste levnejsi,ale o beznych cenach za setrvak 9-10 tis si muzes nechat zdat
silentbloky se tak rychle neunavy to by musela byt vyrobni vada jako treba u stila JTD
co mam informace tak tam dvohmotný setrvačník je a mohu vedet co to je? je to prej neco na tlumení hluku ale tomu enrozumim. a jak se projevuji závady tohoto setrvačníku? že by to byly ty vibrace?
jinak jojo dočkal a zatim pohoda je to 2 roky stare auto
za jak dlouho odcházi ten dvouhmoták? opravý to v případě potřeby na počkáni nebo alespon ráno dát večer vzít? nemohu si dovolit jedinou nco bez auta pokud to je nezbytě nutné
ty vibrace jsou normalni.. dvouhmota většinou začne klepat nebo rachotit... ja bych to neřešil pokud se to nezačne ozyvat.. jestli jste někdy viděl lamelu a na ni ty pružiny.. tak toto je implantovano přimo do setrvaku.. aby to tlumilo rázy asi nějak efektivněji nebo nevim přesně.. na netu se určitě dočtete dost
doplněno 09.01.13 20:05:
není to normální, myslím ty tvé "vybrace", koupil jsis vymlácenou plečku, bude to mít najeto 250 tisíc
hele nevim jak by to bylojako možné je všecko možné ale mam českej puvod servisni knihu vedenou dva roky starý auto a ještě puvodní pneu zimní navic by musel denně najezdit více jak 300 km aby měl 250 tisic a to si myslim že i na služební vuz by bylo sakramensky velký nájezd nemyslíte?
videl sem passata rok a pul stareho a mel 380 tis najeto. a cena byla stejne myslim 400 tis tak nejak je to davno.
pokud to bylo servisovany v autorizaku tak podle vin to jde vyjet
Nechci Vám kazit iluze, ale 250 tkm ujedu za dva roky vcelku normálně. Aktuálně mám 7 měsíců ,,starou´´ Octávku a mám tam už přes 60 tkm. Ale i 250 tkm není pro motor zdaleka konec. Nedávno jsem měl zapůjčenou OI 1.6 s 280 tkm a chodila super! To samé u nás ve firmě - máme několik OII ,,ropáků´´ a všechny už mají přes 250 tkm a jsou vcelku OK.
tak 1.9tdi vydrzi klidne i 500tisic kilometru , samozrejme podle toho jak se stim jezdilo ... staralo ... tak to neres a je dost smesny jak se clovek podiva na inzerat na vidi ty naftaky /hlavne skoda a VW/ najeto ... a vidi same kulate cisla /70001 ; 120003.../ nenapadne takze vzdy si rikam +-100tisic
co se týká startováni tak mě to nepusit nastartovat bez spojky pokud to chci udělat napíše mi to na počitač sešlapnete spojku co se týká podřazovanítak vetšinou nepodrřazuju a nechávám doject přeci jen mi jsou milejší pak vymenit destičky nebo kotouče než ta dvouhmota tak me to bylo řečeno i od známího
a přistudenem motoru mi na volnobech při sešlápnutí spojky cca 4 cm citim to drnčení do spojky a venku je slišet takový bubnováni ve stejný frekvenci jako na tom pedálu to je teda normální?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.