Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Povinné ručení- orientační cena

Od: lidus* odpovědí: 9 změna:

Vážení rádcové zdědili jsme traktor Zetor 5645. r.v.1970. SPZ- marně pátrám kolik se cca platí povinné ručení z takové věci, všude po mě chtějí spousty údajů které neznám ani velký techničák jsme zatím nenašli. Ještě bych potřebovala kolik se cca platí ručení za 4kolový vlek k tomu traktoru. Dík, stačí mi jen orientační ceny.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cocinkamichalka*
hodnocení

2x

Liduš, to se nedá přesně říct, každá pojišťovna to má jinak, my jsme pojišťovali novou Octavii a rozdíly byly v DESETITISÍCÍCH za rok!

doplněno 02.01.13 11:43:

Zkoušela jsi stránku epojisteni.cz? Tam je kalkulačka. Stejně je ale potřeba znát objem motoru - když není techničák, bude napsaný někde na tom traktoru...

doplněno 02.01.13 11:44:

Zde píšou cca 1500 Kč/ročně...

doplněno 02.01.13 11:44:

zde nejruceni.cz/...

Na traktor není potřeba znát obsah motoru. Povinné ručení je na traktor cca ročně 1500, na vlek cca 500.

lidus*
hodnocení

Dík o to cca mi šlo.

 

mowla*
hodnocení

2x

Lidus - má ten traktor SPZ? - pokud ano, počítej cca 1500 ročně, pokud ne, pak o něco míň (polovinu?)... Valník (dvounápravový vlek) cca 300...

doplněno 02.01.13 12:09:

To RR - děkuji ti převelice... Podle tvé logiky nesmí na silnici ani moped - protože taky nemá RZ, viď...

Dokud mé odpovědi budou jako "debilní" hodnotit myslitelé tobě podobní, budu rád... *haha*

doplněno 02.01.13 12:30:

To K2: Odpověděl jsem poněkud ´šířeji´ - zdaleka ne každý traktor - i tovární výroby, má přidělenu RZ - přesto může mít ´papíry v pořádku´ a tudíž může na silnici a musí mít (za)placeno PP...

rr*

MOWLA - co to je za blbbou odpověd - pokud nemá SPZ tak nemůže na cestu a nepotřebuje povinné ručení - jako vždy ve 100% ohodnocena debilní odpověd pro Mowlu.

lidus*
hodnocení

rr.SPZ má i technickou ale jezdil jen 2x do roka pro dříví do lesa a max. 2x oral za rok zahradu. Děda nějaké povinné ručení určitě platil ale měl doklady různě jako asi všichni 80ti letí lidé a po jeho smrti jsme ještě nic nenašli (traktor + vlek ano, ten je v garáži) a údajně po nabytí v dědickém řízení musím povinné ručení zaplatit do 30ti dnů. O tom jak funguje registr vozidel bych mohla dlouho vyprávět a na jeden pokus pokud se vůbec k přepážce dostanete můžete přihlásit pouze 2 vozidla, bohužel děda jich měl víc a to jsem netušila, že vlečka je vozidlo. Mě vážně odpověď MOWLI je to cca tolik za traktor a cca tolik za čtyřkolový vlek stačila, uspokojilo mě to, že to není 5000 nebo ještě víc.

doplněno 02.01.13 12:30:

Lidičky nehádejte se, vždyť v dotazu je jasně psané Zetor 5645, SPZ. Netušíte za kolik se to dá prodat? Traktor + vlek, ¨technická je do půlky r. 2013 udělaná, stav -obojí je udržované.

k2

Co napsal rr spatne? Dotaz byl KONKRETNE na Zetor 5645, ktery bez papiru na silnici opravdu (legalne) nema co delat. Srovnavat trakror tovarni vyroby, ktery SPZ mit musi, s mopedem, ktery SPZ (za jistych okolnosti) mit nemusi, je trochu mimo...

 

nu*
hodnocení

0x

na registru vozidel budete čekat celé hodiny, prtože STÁT si nechal za desítky milionů korun vymazat technické údaje o vozidlech, které tam předtímn nechal za státní peníze pracně zapsat...

Jinak řečeno, soukormá firma dnem 9.7.2012 "přenesla " technick data o vozidledch ze starého do nového yytému tak že se většina čísel ztratila...

Pokud někdo nechápe o čem píšu, stačí si vzít do ruky velký TP A OTOČIT, podívat se na zadní stranu...vše co tam vidítě vytištěno je vytištěno ze systému, do kterého to předtím někdo musel zadat...když budete chtít dnes vytisknout dupliktá velkého TP za ztracený, zjistíte, že se to vytisknout nedá, protože tam dnes ty údaje nejsou...kde má být nějaká délka, hmotnost nebo rychlost, jsou jen nuly, nebo tečky, nebo NIC...Data se prostě ztratila, já říkám že jsou za desítky milionů smazána, což je pravda, protože tam nejsou...

Takže když někdo s něčím přijde na úřad, první co musí každá úřednice udělat je opět vše, co již jednou bylo zadáno, ručně opět zapsat do systému...Takže stát to necjal jendou zapsat za státní peníze, pak to za státní peníze soukromá firma ATS Telcom vymazala, a teď to stát opět za státní peníze nechává dopisovat a opravovat...

Tím se musí začít, pokžadé když někdo o něco žádá...trvá to cca 20 minut, plus navíc dobu k provedení úkonu, o který žádáte...

tato situace se samozřejmě nikdy nezlepší, protože NIKDO není schopen smazaná a ztracená data do nového systému dostat jinak než je tam opět mechanicky dopsat...v tom starém systému data jsou, ale vzhledem k časovému odstupu ( od 9.7.2012) a vzhledem k tomu, že od této doby narostl počet změn v systému a vzhledem k váhání pana Dobeše ja na to už pozdě.

Pojišťovna zpravidl vyžaduje karegorii vozidla - T, SPZ, číslo techničáku, datum první registrace a hmotnost, asi nejvyšší technicky přípustnou...proto potřebujete duplikát TP.

bono*

Nenadávejte na systém registru, má i své klady. Zapíšou vám tažné zařízení, změny v délce vozidla(pevně namontovaný naviják...) na dobré slovo, čili to co bylo dříve problém a muselo se dokládat už být nemusí. Prostě stačí ztratit TP a do nového si můžete nechat napsat cokoli, a tvrdit, že to tak bylo. Přestavby, změny pohonů,osmiválec místo šestiválce vše má zelenou a bez problému.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]