Nejste přihlášen/a.
Zdravím, včera jsem jezdil celý den a i v noci. najel jsem asi 90km
k večeru se mi začaly zvedat otáčky na volnoběh, zezačátku lehce (asi 1200)
pak postupně stoupaly až na (1500)
Pak kolem 4 ráno jsem jel na neutrál a z ničeho nic se otáčky zvedly na 3000, Nepomohlo nic tak jsem motor radši vypnul.
po nastartování zase okolo těch 1300
Pak jsem si všimnul že při rozjezdu na 1 stupeň, auto jakoby divně vibruje, nevím jak to popsat.
je to felda 1,9 rok 2000
Závada kde? plynové lanko? nevím ale proč auto vibruje při rozjezdu, může to být kloub na poloose v převodovce? V autech se moc nevyznám.
Tak je to asi něco s čerpadlem, lanko by mělo být ok
čerpadlo nové? nebo stačí z vrakoviště?
žeby kvůli špatnýmu čerpadlu rostli otáčky? myslím že by to spíš chcípalo...taky mám teď problém že se mi samovolně zvyšujou otáčky,ale na benzínu a jiným autě,ale když třeba minutu počkám tak to zase klesne na normál.Mám i diagnostiku,ale ta hlásí bez chyb...zatím mám podezření na čidlo teploty chladící kapaliny,který sem dnes objednal...až přijde tak se uvidí
Dobrý den, samosdrejmně můžete se kouknout, zda lanko plynu nevysí, ale to se mi nezdá, spíše bych to viděl na zakarbonovanou škrtící klapku. nutno vyčistit, nebo na některé z čidel motoru, tam by pomohla diagnostika, tak za mě, vyčistit klapku, poté kdyby to dělalo stále diagnostiku- servis, co se týče toho vibrování, to může dělat hodně věcí ale kloub v převodovce není, ten je na poloose co vede od převodovky na kola, a to by se projevalo tak, že když dáš plný rejd, a sprudka se rozjedeš tak by v tom bud křupalo ,nebo cvakalo.
od kdy mají naftové motory škrtící klapky?
doplněno 02.01.13 21:53:podivejte se jestli to auto nekouří.. jinak tam nema moc co ovlivnovat otačky krom čerpadla..
nekouří,
navíc když sešlápnu plyn tak se otáčky do normálu vrací zpět dolů o dost pomaleji než normálně.
A dělá mi to jen při zahřátém motoru.
To jsou rady.
1. Je to klasický diesel a ten žádnou škrtící klapku nemá.
2. Co chcete diagnostikovat u auta, co nemá žádnou řídící jednotku?
Já bych se podíval na to lanko, jestli fakt nevázne. Pokuď ne, ta jediná možnost je KO vstřikovací čerpadlo. Ještě by to mohl dělat čístě teoreticky "tekoucí" vstřik. Ale to by se projevovalo trvaleji a hlavně by to dost kouřilo.
doplněno 03.01.13 20:00:Ukažte mi prosím, kde má Felda 1.9D řídící jednotku? Nejsložitější elektronická věc co tam je se nazývá řídícíjednotkažhavení. Žádná další řídící jednotka tam není. Předvstřik se nastavuje mechanicky přímo na čerpadle.
řídící jednotku sice mám ale přes tu se moc věcí zjistit nedá :D
Já myslím že čerpadlo by mohlo být ok ale ta část kterou se vrací plynové lanko zpátky tak je špatná, vrací se pomalu a neá se lanko plynu seřídit?
tak to se da jednoduše zjistit.. jak ti to zustane viset tak to běž k motoru zkusit vratit ručně a pak uvidiš.. nevim jak to tam je.. jestli někde rupl bovden tak už se s tim moc dělat nedá... jinak to zkusit rozhybat..
doplněno 02.01.13 22:18:jednotka tam pokud vim je... bere si to udaje z čidla teploty, otačky si to bere z altiku a podle toho nastavuje předvstřik... pokud kecam opravte mě...
doplněno 03.01.13 22:00:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.