Koncernový TDI 2.0, proč ne?

Od: Datum: 29.12.12 23:35 odpovědí: 8 změna: 31.12.12 11:07

Proč nikdo nedoporučuje tenhle motor, přitom aut s timhle motorem vidim jezdit kvanta. Jsou ve Škoda, Audi, WV, všude je vidím. Jsou případně různé výkonové varianty toho motoru? Dočetl jsem se, že modely od 2009 už problém nemají.Je tomu opravdu tak?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nu*
Datum: 29.12.12 23:52

konstrukčně zpackaný motor 2.0 TDi / 100kW nidko nedopruče,prozože každému kdo to auto měl se ten motor uvařil, nebo uvaří, pokud se tak ještě nestalo, a to potí co se vytahá řetez pohánějící vyvažovací hřídfele a olejové čerpadlo...to přestzane mazat a moto se kousne

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.12 00:34
avatar

spatne a drahe ND , u znameho zniceho znik fukly 2ventil , za jeden 15tisic , no pohoda ... :-/

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.12 21:02
avatar

https://www.poradte.cz/auto-m…ydrzet-majitel-vw-touran.html
Vady na kráse už jsem tady několikrát dával, tak ti to ještě překopíruju znova. A motory TSI od koncernu jsou na tom podobně, ty nepřežijí ani záruku. ĎAS AUTO!
Tyhle motory - rok 05-08 jsou nejhorší v celé historii co mohl koncern vyprodukovat.
Němci se jich houvně zbavují dokud ještě cena drží, jak se to provalí, o ty auta nikdo nezavadí.
Nejlepší je devatenáctistovka, pokud nemá filtr. Dvoulitr=průšvih, v passatu ještě větší než v jiných modelech.
Začíná to prasklými hlavami, na dnešní dobu nevídané, špatná technologie odlévání.
Utrhlé napínací kladky rozvodů - drží ji osmimilimetrový šroub zalitý v hliníku.
Selhávání modulu vyvažovacích hřídelí, obsahuje i olejové čerpadlo.
A konečně vstřikovače, buď jsou spolehlivé soleonidy bosh nebo piezo continental.
Piezo mají vyšší tlak a rychlejší reakce, je ale otázka, kolik si toho motor veme,
když ovládání vačkou má pevné časování. Tyhle PPD continental jednotky měli původně zajistit normu euro5,
ale velmi malé otvory vedou k silnému zanášení, klesá kvalita rozprachu i samotná dávka.
Vyšší kouřivost zanáší DPF, což vyžaduje častější regenerace. Ale ty se nedaří, protože zanesené jednotky nejsou
schopny dodat dostatečnou dávku. mechanici tyhle jednotky už znají nazpaměť, některé servisy je každých 30tis km
demontují a čistí ultrazvukem, ale ne vždy to pomůže. Značkové servisy berou 15 000 za kus,
diesel servis nabídne kus za 11 500kč, tedy pokud je mají, poněvadž je to velmi žádaný artikl.
Dnes po světě jezdí 2,5milionu těchto aut a patří k nejméně spolehlivým. Stoupá tlak po cenově přijatelných opravách,
ale sám continental je nepřipravuje, v současnosti už nemají žádnou perspektivu.
Závady motorů TDI Passat B6
- vadné vstřikovače Continental, zadírání, zanášení, zkratování - výměna kus za 11500kč
- ředění oleje naftou
- viklající pd jednotky v hlavě (těsnění nebo vytlučená hlava - oprava hlavy cca 20 000kč);
- tandemové čerpadlo cca 25 000kč
- dvouhmoťák cca 14 000kč
- opotřebený řetízek, prasklá hřídelka pohonu vyvažovacích hřídelí a olejového čerpadla u všech verzí 2,0 následek zadření motoru
- utržená napínací kladka rozvodového řemene vinou tenkého šroubu v hliníku
- ucpaný DPF - 1,9 tdi 77kw; 2,0 tdi 103/125kw
- do 2007 prasklý blok motoru
V roce 2009 se tyhle motory ještě doprodávaly s nástupem comonnrailu. Koncern zaváděl commonrail, v tichosti, aby nemusel dávat slevu na pd motory. Kdo si vyloženě neřekl o comonnrail, tomu ho automaticky nedali. A někdo ho nedostal, ani když na něm trval. Je na tobě co koupíš, ale za levnější peníz koupíš daleko lepší auto a hlavně motor.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.12 21:13
avatar

přesně jak píše stirecek-lidi proboha už ,přestante podléhat mediální reklamní masáži koncernu VW-zkuste si jen tak z hecu pohledat nezávislé prodejní statistiky třeba na severoamerickém,asijském,australském kontinentu-stojí to za to a snad už to otevře čechům oči...Das auto už není co bývalo počátkem 90.let-dnes už koncern "bojuje" pouze cenou-kvalita,výdrž apod. třeba Golfu II.řady jsou minulostí...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.12 22:36

tak povězte které auta se tak dobře prodávají?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 31.12.12 09:51

to co napsal štíreček se vztahuje především na motory PD / 100 kW, podle značení typu motoru suverénně vedl typ BKP, je to 16-ventilový dvoulitr, v roce 2004 jsem měl starého volkswagena s motorem PD 74 kW z roku 2001 a sledoval jsem průběžně diskuse na VW klubu, na motor BKP tam nadávali všichni...tedy zpočátku ne, každý se chlubil jak to pěkně jede atd...kdo si pořídil ojetinu s cca 150-200 tis, km na tachometru ten mohl očekávat jediné, a to že do diskusí bude psát že to kouří, ŽERE VODU, a především že se mu za jízdy náhle rozsvítila kontrolka mazání, on si myslel že s tím dojede domů a motor se KOUSNUL...pak se tam řešila virrtuální oprava, která v roce 2006 stála MAJLANT...

Ta nejdůležitější kostrukční vada s pohonem vyvažovacích hřídelí a olejového čerpadla jedním společným vytahaným řetězem byla později odstraněna tím že se řetěz nahradil ozubenými koly atd...

Já se výše uvedeným starým pédéčkem 74 kW najel 360 tis,. km se spotřebou cca 5.9 litru bez jediné závady, a pokud mohu doporučuti nějaký motor pédé, tak jedině 1.9 TDi / 77 kW, to je vzor spolehlivosti, dokladem je jeho oblíbenost i u taxikářů a moje osobní zkušenost.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.12 10:24

nejmenší zlo je asi BKD... ty hlavy praskaly do roho roku 2006.. nevim co to měli za zmetky nebo kdo to vyráběl... jinak krom praskani hlavy tam je hlavně problém ten že na te hřidelce pohonu olejoveho čerpadla je šestihran ktery se očeše a pohon je v tahu.. a někteří inteligentní lidé, sic svítí kontrolka ale přesto se s tim snaží dojet a bak se v servise diví že je motor po smrti...

jinak ta 74kw a 77kw jsou skoro shodné ne? jo a musim ti tak trochu vzít iluze o 77kw... některé serie kolem roku 08 BXE mají už vadu z výroby- mají přetažené šrouby na ojnicích. ty šrouby časem rupnou a ojnice je KO..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 31.12.12 11:07

staré pédéčko 74 kW startovalo v mrazech na první otočení klíčku, najel jsme s tím 360 tisíc bez jediné závady a žádné problémy se svtřikovači nebo váhou vzducu se nekonali, kupoval jsme to v Hamburku od Hanse, s jasným původem a servisní historií...

Octavia s PD-čkem 77 kW má dle mého subjektivního pocitu vyšší výkon než tech 77 kW, tedy byla živější než ten starý passat, a spotřeba dle mého názoru o pár deci nižší...to bylo tako auto od Hanse, tentokrát z Brém, opět s jasným původem a ajsnou servisní historií, najel jsem s tím asi 200 tis km bez jediné závady...

Nechi tady obhajovat koncepčně zastaralá pédéčka, vzhledem k tomu že s těmitzov motory nemám žýádnou špatnou zkušenostr, dovoluji si sem napsat svůj názor...

Trochu jinou kapitolou jsou auta s pédéčkovým motorem s nejasným původem, s tachometrem stočeným o 350 tis. km, kdy člověk neví kdo do toho kdy co nalil, jak a kde s tím jezdil...atd..lidé co si kupovali podobná problematická auta pak psali do různých diskusí jak jsou sdružené vstřikovače poruchové, kolik stojí opravy, jak vše na takovém autě autě odchází atd...směšné...

Koho zajímají staré pédéčkové motory, nebo slavný koncernový motor 2,5 TDi, ten se může přihlásit na VW klub a přečíst si tam podrobné zkušenosti lidí, kteří tato auta skutečně mají, kteří ten motor meli rozebrán do šroubku a ví o čem píší

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.