Nejste přihlášen/a.
Jak víš, že je uchlastaný? Svíčky jsou mokré? Sytič u Favorita motor nikdy neuchlastá, aby zdechnul a nešel (jen tak, pokud funguje). Zavírá ti vzduchová přívěra? Rozhodně se při startování nešlape opakovaně plynový pedál! To je u Favorita největší kravina. Pak se uchlastá. To šlo u starých Śkodovek, ale u Favorita se stiskne jen jednou, aby se zapnul ten poloautomat. sytič.
Trochu se rozepiš nebo pohledej zde ve vyhledávání "gumidek favorit karburátor sytič a pod, tagy)
doplněno 28.12.12 22:25:Pokud je uchlastaný, tak drž pedál plynu na podlaze a jen protáčej startérem. Nakonec ho nakopneš. Hlavně musíš sytič zapnout. Musí ti přívěra zavřít (zjistíš demontáží víka filtru a pohledem na klapku). Bez sytiče to teď nenastartuješ ani omylem.
tak to bude problém jinde, protože rozhodně nezůstal přechlastaný přes noc až do rána. Co vysušit rozdělovač? Zkontrolovat svíčky? Házjí jiskru?
Když jsem měl Formana,tak se uchlastal skoro pokaždé.Sousedka na parkovišti také každou chvíli nemůže nastartovat.Chce to hlavně při startování nešlapat ještě na plyn,protočit motor několikrát naprázdno a pak trochu přišlápnout plyn.
JABRAKA
V tom případě byla / je někde chyba, pokud je v pořádku, chytí opravdu na drc i v největších mrazech; jenom se aktivuje sytič před startem a pak se točí bez plynu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.