Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s autorádiem

Od: mickey155* odpovědí: 11 změna:

Zdravím,když zapojím rádio je to tuningautohifi.cz/... tak normalne naladim stanice,uložím je.pak jedu a stanice se stracejí ,když stojím hraje normalnepak ale vytahnu klice ze zapalovani ,radio se uplne odpoji a po zapnuti kliceje vse jako po restartu. A radio bez klicku nezapnu. je to spatne zapojené nevíte někdo? mám Opel vectra caravan B 2,0tdi děkuji za každý tip

doplněno 28.12.12 11:53:

na minulém rádiu jsem strátu signálu neznal, kupoval jsem redukci na antenu primo pro muj tip vozu, dneska jedu za auto el.tak to snad nak pokoumem, každopádně dik za tipy a rady..

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

technoman*
hodnocení

1x

Asi nemáte správně zapojené přívody +12V na udržení paměťi rádia a +12V na napájení rádia. U některých rádií byly tyto přívody oproti běžnému zapojení přehozeny.

luke237
Stejne je mi divne, ze v autoradiu nejsou nejake NVRAM (Flash) pameti pro stanice *sok*

 

honzs*
hodnocení

0x

S těmi stanicemi, říkáte, že když jedete, ztrácí se, a když stojíte, tak je příjem v pořádku? Anténu jste kontroloval?

Podívejte se do schématu, jestli je konektor v autě správně zapojený, častokrát jsou potřeba redukce pro jednotlivé značky aut, aby byl korektně zapojen ISO konektor. Jinak obecně, to, že rádio nejde bez klíčku, je u většiny přístrojů v pořádku. Např. u značek Blaupunkt nebo ford rádií se zapne automaticky s klíčkem, ale můžete si ho pustit i bez něj (pak se za 1 h vypne).

 

luke237
hodnocení

0x
uložím je.pak jedu a stanice se stracejí
Mas autoantenu? Mas ji spravne pripojenou? Ztraceji se jako ze je spatny prijem nebo se vymazavaji z ulozeni v pameti?

 

luke237
hodnocení

0x
stanice se stracejí
Jak uz ti tady psali, je to spatnym zapojenim pinu v ISO konektoru. Precti si o tom vice tady nebo podrobnejsi popis u Octavky tady.

 

olaf71*
hodnocení

0x

co se týká smazání paměti, tak je to tu řešeno snad nevícekrát. prohodit stálý plus se spínacím plus. (žlutý a červený drát)

 

nu*
hodnocení

0x

ke každému rádiu se prodává návod k zapojení, stačí to jen dočíst do konce

luke237
On tam asi mel predtim firemni autoradio, proto mu to fungovalo. Ted ma radio se standardnim ISO konektorem a asi mu v nem chybi nejaky dratek nebo jsou jinak zapojene. Tohle se v manualu k autoradiu nedocte. To by mu mohl sdelit jen vyrobce auta a ti se do toho zrovna dvakrat nehrnou.
olaf71*

ke každému autu,pokud nemá standartně ISO konektor, tak existuje redukce a tam většinou bývají ty dva napájecí dráty prohozené. pár už jsem jich přehodil a nejen sobě. dokonce i elektrikář slaboproud s maturitou s tímto problémem přišel za mnou (dnes si o maturitách myslím své).

luke237
Ale co auta, ktera maji standardni ISO konektor, ale maji tam z nejakeho neznameho dubodu prohozene piny? Nejznamejsi vinici jsou auta koncernu VW (vcetne Skodovky) a Ford.
olaf71*

pak tedy používat jen jejich orig.rádia

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]