Nejste přihlášen/a.
Klepání auta na volnoběh (neutrál), nebo při zařazeném P na automatu. Co to může být a kolik může stát oprava? Mám Audi A6 2006 2.0 TDi 103 kW Tiptronic... Předem Vám všem děkuji, za případné typy a rady!
jestli je klepání opravdu klepáním( a ne třeba "cvakáním",jako hydroštel)okamžitě auto odstav-jediná jízda už jen pouze na servis-to je reálná(a smutná) ukázka "spolehlivosti" motoru 2.0 TDi-vyvažovací hřídel je mimo motor-technologicky,resp.konstrukčně mimo mísu,navíc je tam převodka čerpadla mazání a tohle klepání je předzvěstí jeho konce...takže dokud to snad ještě půjde,repas-ale je to tak dvacítečka-to myslím někde u šikovného mechanika-v tomhle neštěstí "naštěstí" je problém těhle motorů dost profláklý,takže už i šikovnější mechanik bude vědět co a jak.na zn.servis zapomeň,nedoplatil by ses...
Jo a ještě jsem Vám zapoměnl říct nejšpíš jednu důležitou věc, která by to pomohla objasnit, dělá to chvilkama, třeba 5sekund je auto úplně v klidu a další 3 sekundy se zase klepe...
No ono je problém, že me se neklepe motor, ale mě se klepe na tom volnoběhu celý auto, takže to poznám podle toho, že to se mnou klepe, ale když otevřu kapotu, motor se neklepe... A jak říkám, při přidání plynu to zmizne a je to jenom třeba 5sekund to se mnou klepe a pak najednou na 7 sekund nic a pak zase...
V moderních autech se sice nevyznám, ale podle mých zkušeností z jiných aut se takové podobné rezonance u starších aut objevují, kdyý jsou např. volné nebo tzv. vytahané silentbloky (uložení motoru, převodovky...) - v určitých otáčkách motoru dojde k synchronizaci chvění a pak se rozvibruje všechno. Přidáním plynu se to srovná (na chvilku) a pak se to opět opakuje. Dočasně to lze změnit třeba úpravou otáček volnoběhu (zvýšit). Ale vzhledem k tomu, že tohle auto už není klasická mechanika a ještě je to navíc diesel...
ronyx-ono spousty tech.řešení je natolik geniálních,že prostě jednoduše přetrvávají a přetrvávat budou-např.právě silentbloky,neboli pružné a zároven rel.pevné uchycení,(jakože moderna pokusy s kapalinou jdou do pr...),nebo třeba elektr.startér(ted oslavil 100 let,moderna pokusy start-stop jsou taky akorát na výměnu klikovky,čili k prdu...)-zkrátka uchycení motoru je stejné(technologicky) u staré škodovky jako u nové audiny...A k věci,problému samotnému-těžko popisem určit "klepání",jaké,jak intenzivní a hlavně čeho...,doporučuji oslovit nějakého mechanika a nechat ho v autě svézt-on jistě určí příčinu a sdělí fin.náklady-může to být 100 a jeden problém-budte rád,že to tedy asi není motor jako takový,snad to bude kravina v podobě bud těch zminovaných silentbloků,nebo třeba výfuk apod...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.