Nejste přihlášen/a.
Škoda 105 - vždycky napoprvé ![]()
Dokonce ikdyž je baterka tak kaput že sotva jednou dvakrát převalí startér motorem, tak chytne ![]()
tak to by mi baterka nezvládla
abych se přiznal, mám tam baterku, co byla sloužila 5 let ve Favoritu a před 5 lety z něj byla vytažena jako špatná... já s ní startuju dodnes, potom co mi odešla jiná baterka (zkratoval se mi jeden článek)... ale zatím ikdyž je baterka na vyhození a startérem sotva točí, už přes rok s ní bez problému startuju ![]()
Co pamatuju, tak většinou napotřetí, měl jsem 1000MB, pak táta 100L, a pak v rodině proběhlo několik 120L, v práci pak 105SP (jestli znáš
).
První protočení ani neškytla, druhé protočení blafla a scípla, napotřetí čapla a prošlapováním pedálu se už většinou díky akcelerační pumpě dala udržet při životě...
Automatický sytič a Fel. startér ... napoprvé po 2 sekundách ![]()
@honzas : No mám Fa z 1990týho, takže taky pumpičku z páčkou JIKOV (dělaly se do 1991 a pak bez páčky a stříkačky měli elektrickou). Ani po týdnu palivo nepadá a není potřeba pumpovat. Pokud palivo padá, tak jsou vadné ventily ve víku pumpy (mění se celé víko nebo pumpa). ![]()
To jen neznáš. Karburátor Lekr má automatický sytič. Jedním stiskem plynu se přestaví klapka a vzduchová přívěra. Přívěra ucpe kanál a zvedne tok paliva a klapka drží v pootevřené poloze k vůli otáčkám motoru, aby se lépe prohřál. Vše automat. Bez sytiče bych to nenastartoval
. Dle teploty venku drží sytič i 2200ot/min, což je normální a s teplotou postupně padají až na volnoběh.
Však si všimni, že ke konci jemně stlačuji plyn a vždy otáčky po uvolnění zůstanou zvýšené (držé je doraz sytiče, protože je pořád zima) ![]()
Gumídku, to je slušná kvalita, v čem jsi to dělal, vypadá to fakt věrohodně, ani na tom není poznat, že je to fake... ![]()
![]()
Starší Nokia a můj Favorit ![]()
@pajars : Přesně tak. Seřídit vůle ventilů, předstih,karb a úplně normální startování. ![]()
škodárna120 mě chytala při ježdění na poprvé a to i na plyn,pokud bylo do -10,osobně mohu říct že lepší jak na benzín,akorát to chtělo kapku držet plyn páč byla jiná vlastnost plynu,ztuhlej,nechal jsem si udělat hlavu a osadit simerinky a i ventili a bylo to fest znát.
jinak starší 110 r taky bez problému na benzín,jen jsem pravidelně před zimou nalil velfobin,a nechal si po roce řejít jak vule ventilu tak i jak to pálí a seštelovat .ono je to pak radost když točíte a nic a baterka vám umírá před očima
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.