Startovaní v mrazech

Od: Datum: 22.12.12 09:24 odpovědí: 22 změna: 23.12.12 22:20
Na kolikrát startujete škodárnu v mrazech...než chytne?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nu*
Datum: 22.12.12 09:27

na první pokus motor ASV 1.9 TDi

Ohodnoceno: 0x
 
Od: shademan
Datum: 22.12.12 09:34
starou škůdku 120:D
Datum: 22.12.12 09:41

Někdy na dvakrát. Jednak je potřeba se starat o to, aby byla zcela dobita baterie a jakmile nastartujete, tak je potřeba sešlápnout plyn a nechat to chvíli motor "protúrovat", aby se zahřál.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: shademan
Datum: 22.12.12 09:51
tak to máš fakt gut škůdku kámo jen na 2x:)
Od: geryw
Datum: 22.12.12 09:43

Nevím jak škodovky, ale obě moje auta startují, zaplať Pánbůh, na první pokus. Jeno má motor 2,2 CDi a druhý 1,2 16V.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.12.12 09:45
avatar

na brnk 1.9 tdi asv 03

na otočení škoda oktavie 1.6 74kw

a felda 1,6 též na otočení

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.12.12 09:59
avatar

Škoda 105 - vždycky napoprvé :)

Dokonce ikdyž je baterka tak kaput že sotva jednou dvakrát převalí startér motorem, tak chytne *ua*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: shademan
Datum: 22.12.12 10:07
ja dnes až na sedmý pokus nastartoval:)
Datum: 22.12.12 10:09
avatar

tak to by mi baterka nezvládla *smich* abych se přiznal, mám tam baterku, co byla sloužila 5 let ve Favoritu a před 5 lety z něj byla vytažena jako špatná... já s ní startuju dodnes, potom co mi odešla jiná baterka (zkratoval se mi jeden článek)... ale zatím ikdyž je baterka na vyhození a startérem sotva točí, už přes rok s ní bez problému startuju *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: shademan
Datum: 22.12.12 10:18
toš byla mrtě kosa ráno,jsem do ní vlezl a všechno zatuhlé,hehe divím se že jsem vubec nastartoval kámo:d
Datum: 23.12.12 17:59
avatar

Moje Felda 1.3 startuje vždycky na poprvý. ťuky ťuk :-D

doplněno 23.12.12 18:05:

Lepší to nepodceňovat a počkat na akci a koupit ji předem, než pak řešit v -20ti, že to nejde natočit ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 18:02
avatar

Aji moje popelnica 1,6 baterka 5 let na drc:-P 3 4 a pak to valí asi mě čeká novááááá *modla*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 23.12.12 18:09
avatar

Co pamatuju, tak většinou napotřetí, měl jsem 1000MB, pak táta 100L, a pak v rodině proběhlo několik 120L, v práci pak 105SP (jestli znáš ;)).

První protočení ani neškytla, druhé protočení blafla a scípla, napotřetí čapla a prošlapováním pedálu se už většinou díky akcelerační pumpě dala udržet při životě...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 18:53

Automatický sytič a Fel. startér ... napoprvé po 2 sekundách :)

doplněno 23.12.12 19:04:

@honzas : No mám Fa z 1990týho, takže taky pumpičku z páčkou JIKOV (dělaly se do 1991 a pak bez páčky a stříkačky měli elektrickou). Ani po týdnu palivo nepadá a není potřeba pumpovat. Pokud palivo padá, tak jsou vadné ventily ve víku pumpy (mění se celé víko nebo pumpa). ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 19:02

mam tam karbec z fačka a tež skoro na brnk.. ale vždycky dočepuju punpičkou

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 19:26

Tak jsem právě udělal namátkové video *hi*

http://www.ulozto.cz/xWkeQk7/video0000-avi

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 19:29
avatar

Hezký ;) Nemáš nějaké vysoké otáčky na volnoběh nebo se mi to zdá, protože máš nohu na plynu?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 19:33

To jen neznáš. Karburátor Lekr má automatický sytič. Jedním stiskem plynu se přestaví klapka a vzduchová přívěra. Přívěra ucpe kanál a zvedne tok paliva a klapka drží v pootevřené poloze k vůli otáčkám motoru, aby se lépe prohřál. Vše automat. Bez sytiče bych to nenastartoval :). Dle teploty venku drží sytič i 2200ot/min, což je normální a s teplotou postupně padají až na volnoběh.

Však si všimni, že ke konci jemně stlačuji plyn a vždy otáčky po uvolnění zůstanou zvýšené (držé je doraz sytiče, protože je pořád zima) ;)

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: hop®
Datum: 23.12.12 19:31
avatar

Gumídku, to je slušná kvalita, v čem jsi to dělal, vypadá to fakt věrohodně, ani na tom není poznat, že je to fake... :-P*smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 19:34

Starší Nokia a můj Favorit *smich*

doplněno 23.12.12 19:39:

@pajars : Přesně tak. Seřídit vůle ventilů, předstih,karb a úplně normální startování. ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 19:35

škodárna120 mě chytala při ježdění na poprvé a to i na plyn,pokud bylo do -10,osobně mohu říct že lepší jak na benzín,akorát to chtělo kapku držet plyn páč byla jiná vlastnost plynu,ztuhlej,nechal jsem si udělat hlavu a osadit simerinky a i ventili a bylo to fest znát.

jinak starší 110 r taky bez problému na benzín,jen jsem pravidelně před zimou nalil velfobin,a nechal si po roce řejít jak vule ventilu tak i jak to pálí a seštelovat .ono je to pak radost když točíte a nic a baterka vám umírá před očima

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.12 22:20
avatar

Blahé paměti F125P 1300 na poprvé a pka chcípl ale druhý pokus a vrčel,citroenBX-14RE (karbec) nadrc,Xantie 1,8i16V nadrc,škůdka ofiko 105,motor 100 a karbec 120-vždy bez ohledu na teplotu taky nadrc.Akorát dehtáci chytali hůře ibiza1,7 d a peu 405GRD max 4 nažhavit a pak chytli

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.