Utržený odvzdušňovací šroub u feldy

Od: Datum: 21.12.12 11:40 odpovědí: 8 změna: 21.12.12 19:12
avatar

Zdravím.

Dnes jsem měnil brzdovou kapalinu u felicie. Vo co de. Zadní levý odvzdušňovací šroub jsem utrhl. Otevřený pravděpodobně není. Auto po výměně kapaliny brdí lépe (byla stará)-prolil jsem systémem cca 0,6 l kapaliny až na to zadní levé kolo. Bude mít horší brzdné vlastnosti z důvodu toho, že v jeho trubce zůstala stará kapalina? Nehrozí strženým šroubem únik kapaliny, pokud doposud neprotéká?

Díky za názory.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ladaadal*
Datum: 21.12.12 12:00

Jestlis ho úplně urval, aniž by se povolol, tak to týct nebude. Zkoušel jsi alespoň povolit trubku? Občas se dělá, když není zájem vyndávat prasátko, že se prostě povolí trubka u prasete a kapalina se vyšlape tudy.

doplněno 21.12.12 12:01:

pardon - aniž by se povolil.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.12.12 12:13
avatar

No přemejšlel jsem nad povolením trubky, ale zatím to funguje, tak to nechám tak. Nerad bych serval ještě to. Stejně to musím nechat před technickou opravit. Ten zbytek staré kapaliny v té trubičce se snad smísí s tou novou časem...

Od: ladaadal*
Datum: 21.12.12 12:19

Tak to jo, to se na to vyprdni.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.12.12 13:52

tež bych se na to vybodl.. přes trubku odvzdušnit a bude to ok..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.12.12 16:36

Pokud jsi urval odvzdušňovák, tak to prase bude celkově zanedbané. Mění se co 2 roky a pak se ti tohle nestane. Vyměnil bych celé prasátko a je to.

doplněno 21.12.12 17:52:

Tedy mění se ta kapalina co dva roky, aby prasátko vydrželo pár let, pokud je kvalitní TRW

doplněno 21.12.12 18:19:

Jarda3: Prasátko je důležité. Cca 250kč TRW. Pokud přes něj vyteče brzdovka, tak diagonálně nefunguje jeden okruh (tedy i protilehlá přední brzda. Takže význam má už k vůli té přední.;)

doplněno 21.12.12 19:22:

@ernie : Je to fakt nejlepší řešení (výměna).

Pokud mᚠkombíka, tak je na zadek zátěžový regulátor tlaku zadních brzd. Je to normalní dvouventil, který při klesnutí zadní nápravy (naložení) pustí větší tlak do zadních brzd a tak se vyrovná brzdné silé v zadu s předníma brzdama. Při prázdném autě zase tlak omezí na zadek, aby jsi nešel do smyku. (někdy je problém díky němu s odvzdušněním zadků)

Krátké verze mají u válce (HBV) omezovače tlaku (dva válečkové ventily)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 21.12.12 19:12
avatar

No je fakt, že ta kapalina tam byla asi dýl, protože po výměně za novou jsem koukal, jak to nabralo grády při brždění. Při prvním sešlápnutí nové kapaliny, jsem si málem vyrazil zuby. Jinak oba diagonální okruhy fungujou spolehlivě. Předtím delší krok pedálu a větší silou šlapat, nyní malý krok a tak poloviční silou při cca stejném účinku.

Asi bude lepší vyměnit prasátko, než se babrat s vytahovákem šroubů.

Od: jarda3*
Datum: 21.12.12 18:16

To prasatko je snad za stovku nebo dve, neni co resit. Pokud to brzdi OK, resil bych to az bude cas, zadni brzdy stejne nemaji moc vyznam (asi 30%)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.12.12 19:07
avatar

ano prasátka nejsou drahý taky bych dal jiný leč při výměně je třeba počítat i stím že to nepřežije brzdová trubka bejvaj starý zrezlý a při povolování z prasátka se daj lehce ukroutit *cteni*

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.