Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mercedes-Benz Vaneo

Od: mbv odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, hledám nějaké auto pro rodinu a práci, zaujal mě MB Vaneo 1.7 CDI, hodlám koupit ojeté, mám vysoký roční nájezd přes 25tkm - proto nafta, prosím o sdělení zkušeností s tímto vozem, na internetu jsem toho moc nenašel, pokud nemáte osobní zkušenost, tak alespoň názor - radu. Uvítám i info o spotřebě a poruchovosti. DÍKY ZA JAKÉKOLIV POSTŘEHY:

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

elobex5d9
hodnocení

3x

Je to prakticky zvětšené Áčko. Hlavně neočekávat, že MB je v dnešní době záruka kvality. Poslední kvalitní mercedesy byli vyrobeny začátkem 90 let. Motor 1.7 CDi nevyniká a to ani v pozitivním či negativním smyslu. Odchází jen stále dokola vstřiky.

Otec si kupoval před 4 lety nové MB Viano za 1,3mil Kč. Za 2 roky mu začali reznou zadní dveře, dle vyjádření technika z oči do očí je to dnes už normální. *smich*

prochy35*

i to je dnešní MB, prostě hnus co se děje

doplněno 01.11.12 19:59:

A hlavně ne francouze:) Děkuji za pochopení

ilovecar
hodnocení

před 30-ti lety jsem jezdil s MB Třídy B 240D z r. 76 a to byl kočár, je to tak, auta jsou čím dál víc spotřební, dřív to bylo auto na alespoň 20 let, dneska to mají vypočítaný tak, že by byli nejradši, abysme kupovali co 2 roky nové



Jen stručně - s dodávkovými Mercedesy mám vcelku bohaté zkušenosti - počínaje starým Vitem, přes nové Vito, Sprintery Van i stěhovací speciál. Za sebe říkám - Mercedesa už nikdy. Když pominu to, že to auto je rezavý už na prospektu (což mě jako řidiče zase tolik neštve, nejsem majitel) tak mě velmi vadí naprostá nespolehlivost těchto dodávek. Přičemž závady typu - umřel imobilizer - auto nejezdilo 14dní, u Vita převodovka v háji, u Sprinterů odcházely kardany, o elektronice nemluvě. Je pravda, že ten stěhovák třeba natočil okolo půlmega kilometrů, ale ,,spotřeboval´´ x turbodmychadel, x spojek, x kardanů a dva imobilizery. Prostě provozně přišel šíleně draho a nejhorší pro mě bylo to, že co chvíli jsem stál na mezi a dumal, jak se dostanu k zákazníkovi. Super zábava!

Zato velmi rád vzpomínám na Peugeota - Partnery jsem měl dva, jeden byl atmosférický 1.9D, druhý byl 2.0 HDI. Ta 1.9 nebyla špatná, motor nezmar, ale na dálnici to moc nebylo, výkon stačil však na okresky To HDI bylo výborné auto - dělňas jak se patří. Problém byl jen se zad. nápravou (holt torzky ) a předělávaly se zámky. Ale to auto jezdilo furt a neexistovalo, že by nedojelo.

Rovněž velmi rád jsem jezdil s Citroenem Jumper 2.8HDI - to byl též nezmar. Prostě z francouzských aut nemám rád Rencky, z téhož důvodu jako Mercedesy - auto, které nedojede opakovaně z místa A do místa B je pro mě jakožto pro servisáka auto nanic (slušně řečeno). Peugeoty i Citroeny nejsou takové ,,imidžovky´´ jako Meďoury, ale jako služebáka bych do něj šel klidně znovu a rád.

erikch*

prochy35-jen tak mimochodem-to co daly světu francouzké automobilky,o tom si mohou ostatní nechat zdát-at už technika(vodní chlazení,kotoučové brzdy...) nebo design...Málokterá automobilka se může chlubit legendami typu Peugeot 205 GTi,Citroen DS a tak by se nechalo pokračovat donekonečna...Proč třeba S.Loeb jezdí a vyhrává světový šampionát na Citroenech a ne na Golfech-že by VW na seriál WRC neměl peníze to asi nebude ten důvod,že...? prostě bohužel na to nemá techniku,která by to unesla...Ale objektivně šetří se všude a nesmyslné ekotlaky doléhají na všechny-paradoxně tím automobilový trh trpí v Evropě-světový trh expanduje(nárůst asi o 4%-x set tisíc aut-Amerika,Asie a Austrálie,celkově jde asi o 18 milionu vozu) ,Evropa propad asi 12%-takže nesmysly z Bruselu se začínají odrážet v praxi,.a je jedno zda třeba u MB,Renaultu či VW...

 

prochy35*
hodnocení

2x

No rozhodně jsou lepší auta než Vaneo od Mercedesu a 25 tis není vysoký nájezd, v pohodě stačí benzín

doplněno 01.11.12 19:54:

To záleží hlavně na vás co se vám líbí, caddy je dobrý ale drahý. K té rychlosti a kilometrům. Rozdíl mezi naftou a benzínu v ceně je nula nula prd. Plus minus 25 tis za rok je málo na to aby se rentoval náklad do nafty, myslím údržba. Velký nájezd je tak od 50 do 100 tis za rok . Jinak na dálnici při tempomatu vám bude baštit benzín to samé jako nafta a při větší pružnosti. Nehledě na to že v zimě pokud natankujete blbou naftu tak nikam neodjedete a zamrzne vám. To je k nas.. :) Mluvím z vlastní zkušenosti , točím několik aut jak nafta tak benzín, dodávky a osobáky. Roční nájezd tak plus minus 100 tis za rok, ale spíš plus

mbv
hodnocení

a tedy jaká? Cady, Partner,..?

A já psal přes 25tis/rok (to znamená, že když moc nenajezdím, najedu 25, a když se jezdí, tak i o 5-10tkm víc. Navíc především po dálnicích a na to je nafta jak stvořená a v porovnání spotřeby benzín X nafta x tempomat na 130km/h, tak tento rozdíl je dost markantní a mě se tedy ta nafta vyplatí i přes dražší servis.

ilovecar
hodnocení

stěmi kilometry máte možná pravdu, já mohu srovnávat s mojím vozovým parkem a to je felicia park - 1,6 si při 140 vezme nakrásno i přes 8l s 1.9D jezdím do 5,5 a to jedu jako fitipaldi :) , ale to je trochu jiná technika... jinak rozumím Vašim racionálním argumentům, ale již jsem si zvykl na ten táh od spodku a navíc v práci máme vše na naftu a tak mohu brát i tam a mám ji prostě někdy za darmo, jinak máte 100% pravdu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]