Rozvody na autě

Od: Datum: 31.10.12 18:14 odpovědí: 10 změna: 01.11.12 10:50

Jak zjistím před kolika kilometry byli udělány nové rozvody když není servisní kniha?Děkuji za radu A po kolika kilometrech se mají dělat na Citroenu C4


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jencek12
Datum: 31.10.12 18:17
 

Pokud jste koupil auto z druhe ruky, tak rozvody+naplně jsou na prvním miste co by jste mel udelat. spousta lidi co vi ze auto prodaji do nej investuji minimalne.

 
Datum: 31.10.12 18:20
 
avatar

obecně platí jednoduché,ale podstatně levnější pravidlo-pokud nevím a nemám jistotu-nechám je udělat hned po koupi(převzetí) auta-investice pár tisíc komplet je mnohem menší než shánět motor...A opět obecný limit je 90 000 km-ona všelijaká jakože doporučení výrobců o 110 000 nebo 130 000 km jsou sice hezká,ale při případném kolapsu vám výrobce nepřidá ani kačku...Stejně tak není-li v servisním plánu výměna vodní pumpy(až třeba ob jednu výměnu)-stejně tak-komplet a najednou...

 
Od: laybor*
Datum: 31.10.12 18:24
 

Pokud jezdil bývalý majitel do značkového servisu Citroen tak Vám zaznam vyjedou v kterém koliv servisu Citroen,

Servisku mohli jen vyhodit kvůli staženým kilometrům - např. v servisce 250 000km, na tachoši 90 000km.

 
Datum: 31.10.12 18:49
 
avatar

ano pokud koupím starší ojetý vůz a nic o něm nevím okamžitě měním oleje filtry rozvody a vodní pumpu jinak je to peněžní koleda *smich*

 
Od: nu*
Datum: 31.10.12 19:12
 

a to se vyplatí...koupím auto za pěkné peníze, abych do něj mohl další prachy nasypat...

 
Datum: 31.10.12 19:18
 
avatar

tak to prostě je pokud koupíš auto je třeba mít na straně 10-15000kč na nezbytnou ůdržbu a servis s tím člověk nic nenadělá

pokud neinvestuješ ryskuješ totální destrukci motoru jejíž následná oprava mnohdy převyšuje i cenu vozu leč každý svého osudu strůjce :)

 
Datum: 31.10.12 19:37
 
avatar

příteli nu-to je život...*ua*

 
Od: ladaadal*
Datum: 31.10.12 19:54
 

Jak říkají ostatní. Jestlis to koupil jetý, radši vyměnit a ostatní zkontrolovat, nikdy nevíš, co ti kdo při prodeji nalže.

 
Datum: 31.10.12 20:53
 
avatar
Před kolika km byly udělaný ti řekne předchozí majitel, po kolika km se mají dělat, se dozvíš u citrona, pokud jim ovšem sdělíš typ motoru.
 
Od: miro®
Datum: 01.11.12 10:50
 

Já bych postupoval takto: Nejprve bych otestoval všechny parametry motoru souvicejí z rozvodovým ústrojím motoru (hlavně kompresní tlaky , dále hlučnost rozvodů, výkon motoru a jeho chod ve volnoběžných otáčkách , jeho spotřebu včetně spotřeby oleje a exhalací, případně další a podle výsledků bych se rozhodnul k opravě bez ohledu na naježděné kilometry. Třeba by eventuálně stačilo rozvody jen seřídit. Bylo by to nejlacinější. miro

doplněno 01.11.12 10:51:

Snad jen pro úplnou jistotu, vyměnit rozvodový řemen, pokud neni rozvod proveden se řetězem.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.