Nejste přihlášen/a.
Zdravím,chtěl bych se na mé feldě zbavit koroze pátých dveří, plánuju sundat lištu a zámek.
Jaký je postup? Dveře vyčistím,vybrousím? (jakým papírem? 100?) Dále nacpat tam kit? poté zahladit vodou a brus.papírem? a takhle to dělat do hladka?
pak už jen barva ve spreji a můžu stříkat?
Musím ty páté dveře sundat nebo to můžu udělat klidně na autě? a dveře budu muset stříknout celé nebo jen určitý kousek?
První rada je, pokuď chceš aby to vypadalo dobře, dej to rovnou do lakovny.
Ta koroze kterou vidíš je jenom vrcholek. Až to odstrojíš, tak poznáš že je to horší. V každém případě je třeba vyřezat, vybrousit veškerý zasažený plech, jinak ti to do roka a do dne zase vyleze ven. Chybějící kusy dovařit.
Stříkat ve spreji v nouzi lze, ale nikdy to nebude vypadat, že je to z lakovny. Spíše naopak.
Ahoj. Pokud budeš chtít z dveří na Feldě sundat, zámek, budeš muset podle mě potřebovat svářečku a muset to zavařit kusem plechu. Pokud budeš sundavat lištu nad SPZ, tak Ti tam po ní zbydou čtyři dirky, které budeš muset zatmelit a po vybrousit smirkem (ani ne moc tvrdý ani ne moc hladký) a potom základovou barvou přestříkat a pak lakem. Nejlepší lak na Felicii je Motip. Pokud chceš řešit korozi, tak si kup brusný kartáč na vrtačku a jím dané místo vybrus až na holý kov a potom zase nanes základovou barvu a potom autolak. Pokud ale můžu poradit - jestli je to rezavé hodně, tak si kup za 2000Kč nové dveře a máš to vyřešené. Osobní zkušenost, věř mi
P.S.: Sundavat z auta to nemusíš. Pak bys zase musel pájet kabeláž (stěrač, výhřev, osvětlení spz atd.)
Proč by zavářel díru po zámku a na uchycení SPZetky? Dyk to tam bude vrace, tak to tam přece nechá. Jinak souhlasím, že v některých případech je levnější a rychlejší výměna za jiný starší díl. Zvlášť jestli to tazatel nikdy neděla (soudím dle dotazu), tak u toho stráví mládí, nebo to nebude vypadat k ničemu.
Já to pochopil tak, že chce jakoby zahladit dveře. Něco jako je fotce. Proto jsem napsal, že se asi zavaření nevyhne. Pokud to chce ale opravdu jen odrezit, tak to pak jo Fotka mě zmátla
ladaadal-právě že není-většina aut(a i pár Feld)má otvírání kufru-56.dveří zevnitř,takže zámek je tam stejně k prdu...(jen se tam hezky drží voda,a to už se dělo v autosalonech u nových,kdy stály Feldy na dvorku-v tu chvíli,kdy zapršelo,tak už 5.dveře začly hnít...
doplněno 31.10.12 17:25: ne 56. ale 5...,i když mít auto s 56 dveřmi by byla velká frajeřina...
Při demontážích se vodiče nepájí. Z konektoru se vyjmou všechny drátky (piny) vypichovátkem a pak se protáhnou průchodkou...
Vypichovátko se dá vyrobit i s kancelářské svorky. Stačí zasunout dva drátky k jednomu pinu a vevnitř se ty zobáčky uvolní a drát jde i s pinem ven s konektoru.
doplněno 31.10.12 19:24:To bylo na Cobráka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.