Cena - antikorozní nástřik

Od: Datum: 28.10.12 14:42 odpovědí: 7 změna: 28.10.12 18:20

Zdar chlapi, mám Feldu, chtěl bych se zeptat, na kolik tak může vyjít antikorozní nástřik, nevím přesně moc o co se jedná, ale kamarád mi poradil, že je to docela fajn věc.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 28.10.12 14:48
 

Pokud jsou plechy zdravé, vyplatí se - ceny jsou podle toho, kdo jej aplikuje - od nějaké tisícovky ´samodomo´ po 2 - 3 u profíků...

Pokud ale plechy (podběhy, prahy) zdravé nejsou, jde o ´vyhozené peníze´...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: pantau
Datum: 28.10.12 14:53
 

Po této stránce by mělo být vše v pořádku (půvopdní majitel byl velmi pečlivý a běžel do servisu doplňovat i kapalinu do ostřikovačů :-D).

Jinak kdyby náhodou zdravé nebyly, jak se to dá řešit?

Od: laybor*
Datum: 28.10.12 14:54
 

Vyvařit - cca 3- 7000kč.

 
Datum: 28.10.12 14:59
 

Hlavní je nechat kompletně vystříkat dutiny. Poté až nástřik podvozku, ten u felicií tolik zase netrpí.

Cena je jak, kde - jako u všeho.

Kompletní vystříkání dutin + nástřik podvozku je cca 3 hodiny čisté práce, když se to dělá jak má. Teda pokuď už není spodek auta zasažen korozí.

Takže za práci minimálně 1000Kč a materiál cca 500Kč. Takže když budeš chvilku hledat, tak ti to za 1500Kč někdo udělá. Třeba známej to dělá komplet za 4500Kč. Chce to hledat.

doplněno 28.10.12 15:01:

@laybor Pokuď se to udělá tak nějak, aby to trochu vypadalo a posunul se polačas rozpadu felicie o kousek dál, tak chápu, že se to dá za těch 7000Kč udělat. Jenže to není profesionální práce, to je lepení, které jen zbrzdí probíhající korozi. U staršího auta to ale chápu. Protože pokuď budu chtít jen nalakovat v lakovně zadní blatníky(lemy) a prahy do orig. stavu, tak to tu žádná lakovna neudělá do 5000Kč.

Vyřezat lemy zadního blatníku + vyřezat prahy a dát nové + lakování s dodržením technologického postupu vyjde minimálně na 20tis Kč. To že to málo kdo dělá a různě se to lepí, je věc druhá.

 
Datum: 28.10.12 16:03
 
avatar

nechával sem na kombajnu feldě dělat prahy,zadní lemy stříkly to body na to barvu a ještě kde byly po celým autě rezavý fleky to opravili cena 7000kč a s prací spokojenost záleží na tom komu to svěříš

 
Od: sazinek*
Datum: 28.10.12 17:45
 

Teď taková otazka do pranice, když už se to tu řeší. V obi atd prodavaji přece spreje 700ml 400ml atd. S antikorozni ochranou, bitument nebo jak to tam pisou co se vyplati? Kdyz clovek ma moznost si to udelat sam a ma prostory tak se to vyplati koupit sice to vyjde asi draz ale vzit to tim sprejem a udelat si to nebo koupit neco jineho v autodilech primo na spodky a vystrikat to tim?

Jde o to ze nemam kompresor, sice ho v planu koupit mam ale urcite ne hned. Myslim si ze kdyz si stim clovek pohraje tak tu vrstu nanese stejne jak s kompresorem nemyslite? Nebo co doporucujete nejlip? Kdyz nebudu resit cenu ted.

 
Od: martin762
Datum: 28.10.12 18:20
 

Tak sprej z obi min tak 170 Kč 400 ml, no celkem pálka, v autokelly to samé, ale 120 Kč. Těch sprejů padne hodně, když se to má dělat pořádně. Já sem pod autem ležel v týdnu a sehnal sem si přelakovatelnou vrásněnku 2 kg za 200 v kartuši. Je sice nutná pistol na podvozky ,ale tu sem už kdysi na fáčko zakoupil. Jinak ty 2 kg vrásněnky mi daly na celé prahy a část podběhů co sem uznal za vhodné preventivně ošetřit mondea Mk3. Je tedy pravda že sem nešetřil a dal solidní vrstvu , aby to kamínky neotloukly. Jinak k samotnému nástřiku, při poškozeném povlaku bitumenu se musí původní bitumen odstranit, aby pod něj nezatékala voda a neurychlovala tak korozi, v případě koroze obrousit, odrezovač, základovka (já dal i přelakovatelný tlumex co zbyl po fáčku a pak až nástřik vrásněnkou (bitumen, či jak se to jmenuje). Jinak podvozek musí dokonale vyschnout a jestli to už bylo nastříkáno např rezistinem car. použít znovu ten (je mastný) a omašťovat podvozek to je dost marná práce. Ale jsem pouze laik, a jsou zde určitě povolanější.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.