Vymena hodinek za otačkomer felicia

Od: Datum: 27.10.12 19:21 odpovědí: 8 změna: 28.10.12 19:07

Dobry večer ja mám ve sví felicii1.3 mpi 40kw hodinky chci vymenit za otačkomer ják nato děkují


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.10.12 19:42
 

Není to jako u Favorita, kdy stačilo prohodit jen budík za budík. U Felicie je potřeba prohodit budík a zadní desku tištěných spojů. Na desce pro otáčkoměr jsou totiž digitální hodiny. Mnohem jednoduší je sehnat celou přístrojovku v provedení s otáčkoměrem. Na bazoši je jich spousta. Nebo www.iautodily.cz nebo blízké vrakoviště ve tvém okolí ;).

Rozlišovat přístrojovky pro diesel (je tam kontrolka žhavení a otáčkoměr měří tuším jen do 5 tisíc)

Pak pro BMM teploměr ukazuje jinak (má buď dvou kontaktní čidlo, nebo na jeden kontak jako favorit na termostatu)

Pak pro Mpi, kde je čtyř kontaktní čidlo na termostatu.

Dobře se to dá poznat dle grafiky ciferníků, která se lišila.

doplněno 27.10.12 19:59:

Demontáž:

http://felicia.manas.name/vym…na-zarovek-pristrojova-deska/

Hlavně sundej volant, bude se ti to dělat lépe. Vydloubneš klakson a pak povolíš golou tu středovou matici. Cukáním střídavě za ramena a táhnutím k sobě volant po 5 minutách povolí. Nebo volant zamknout a v krajních polohách tlačit do stran (jakoby zatáčet). Tisícihran má totiž vůle a takto se překoná jedna a druhá strana vůlí na tisícihranu a volan se rozhýbá. Pak doporučuji při montáži tisícihran namazat vazelínou nebo minimálně motorovým olejem otřeným třeba s víčka nemo měrky v prstech. Prostě jakkoliv zajistit, aby se tam nedával zpět nasucho. Pak půjde sudávat lépe při dalších pracích na přístrojovce.

 
Od: laybor*
Datum: 27.10.12 19:54
 

Jenom já mám na bazoši dvě - jedna za 200kč, jsou i dražší.

Výměna je jednoduchá.

 
Od: jirkasivak*
Datum: 27.10.12 19:59
 

a když tam davali přistrojovku s hodikama tak tam asi nebude to co vede na převodovku ten drat nebo bude? nevadí kdiž tam dám třeba od felicie 1.3. mpi 50kw?

Datum: 27.10.12 20:01
 

Ne nevadí, jen to musí být s MPi, jinak kecá teploměr. Ten drát s převodovky, jak říkáš tam bude. Je to bowden náhonu k tachometru a ty mají všechny Feldy stejný.

 
Od: jirkasivak*
Datum: 27.10.12 20:04
 

děkují za rady

Datum: 27.10.12 20:07
 

Ještě jedna ;), tachometry nestáčej, pak se udělají vůle na těch plastových kolečkách a číslice nejsou v rovině. Stačí si celé budíky tachometrů přemontovat s jedné přístrojovky do druhé. Drží je jen ta zadní matice u náhonu.

 
Od: jirkasivak*
Datum: 28.10.12 18:07
 

takže nebude vadit když jdam tachometr co ma najeto např.130 000 když já mam najeto 200 000

Datum: 28.10.12 19:07
 

Tachometry si přece přemontuješ v těch přístrojovkách (samotné budíky). Nebo ho necháš, jak chceš :)

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.