Chlazení po výměně chladiče

Od: Datum: 26.10.12 11:29 odpovědí: 4 změna: 26.10.12 18:09

Zdravím všechny,

mám takový problém. Mám 1.6 oktávku r.v. 98 a vyměnil jsem chladič. Před výměnou auto chladilo tak, že rafička chlazení na budíku byla cca. v polovině. Nyní je rafička sotva ve čtvrtce a povětšinou spíše ještě níže. Nicméně auto topí jako dříve, jestli to má nějaký vliv na zjištění závady. Co by to mohlo prosím být? Jinak chladič je horký...

Díky moc

Jára


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.10.12 15:57
 
avatar

bud netěsní termostat nebo špatně ukazuje čidlo teploty spíš typuju ten termostat pokud máš možnost změř si teplotu vody v nádobce a porovnej s budíkem

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 26.10.12 16:31
 
avatar

Jestli jsi měnil chladič i s čidlem bude to tím čidlem.Fakt,že budík nyní ukazuje trochu odlišnou hodnotu vcelku nic neznamená.Výměna chladiče nemá vliv na termostat,musela by to být velká náhoda,kdyby se termostat pokazil současně s výměnou chladiče.Za závadu bych to nepovažoval,jen v případě,že by ručička teploměru vystoupala na maximum při normálním provozu bych zpozorněl.Potom by bylo namístě,zkontrolovat i termostat.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: itan71*
Datum: 26.10.12 17:45
 

Jestli to někde nebude trochu zavzdušněné že to topí neznamená že je vše O.K. ještě není taková zima. Pokud je to dobře odzvdušněné tak jen ty věci co tady píši*uspech*

 
Datum: 26.10.12 18:09
 
avatar

termostat jednoduše zjistíte-a to poměrně spolehlivě-jednoduchým testem-po nastartování motoru,ohřátí kapaliny na provozku běží malý motorový okruh,kdy podle nastavení termostatu(jsou od 65 do 95 stupnů) a dosažení "jeho" teploty otevře a vpustí už relativně horkou kapalinu do velkého okruhu přes chladič-tento okamžik je poznat pohmatem na tu nejsilnější hadici od motoru k hořejšku chladiče-uzkrátka najednou projede natlakovaná horká(relativně)kapalina-pak je vše o.k. S odvzdušněním-ideálně auto postavit čumákem na velký kopec-aby byl chladič nejvyšším bodem okruhu(je to kvůli možnému vzduchu v radiátoru topení)-pumpa už to okruhem "pohoní" a přes expanzku jdou bublinky ven-odvzdušnění je dobré třeba na druhý den zopakovat(třeba se zkouškou toho termostatu),a to i když nějakou dobu do přívodu(vracečka) expanzky už bubliny nejdou...

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.