Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Autorizovaný servis

Od: oto000® odpovědí: 5 změna:

Dobrý den setkal se někdo zvás že v autorizovaném servisu ste si objednal nahradní díl na auto který mají uvedený i v systemu jako nahradu a dá se objednat a díl vám došel a po změření doma nepasoval a chtěl ste jej vrátit a oni vám řekly že to néjde?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar mikihans

Na tuto otázku mám jednoduchou odpověď: nesetkal :)

 

nu*
hodnocení

0x

setkal u renaultu thalia, až třetí vodní čerpadlo objednané podle VIN pasovalo

hodnocení

a nabydlí vám že vám to vemou zpět bez problému nebo ste musel durazněji říct že to prostě chcete vratit a hotovo bez řečí

stalo... na vin se vubec neda spolehnout.. většinou to jde vyměnit v pohodě.. nevim jak v autorizaku

 

erikch*
hodnocení

0x

servis-zn.nevyjímaje,"žije" ze svých zákazníků-jestliže si vy jako zákazník cokoli objednáte u nich,oni zodpovídají za to,že to tak bude(nejen pasovat) a jje jejich boj,aby to prostě pasovalo(vy jste vybral jednu z jejich variant-jakože alternativa,oproti origoši-to ale na věci nic nemění)-no a pokud mají problém,lehce(assertivně) naznačte,že publikování takovéhleho jejich přístupu jim za pár telefonu asi nestojí...,ale jak chtějí oni...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]