Nejste přihlášen/a.
U kterého motoru jste to viděl? Nepletete si šipku na pístu u dvoutaktních motorů, která směřuje dopředu. To je kvůli zámkům pro pístní kroužky a vyplachovacím kanálům. Při otočení vychází zámek do kanálu a kroužky pak praskají.
doplněno 15.10.12 17:28:Pokud jde o písty s vybráním pro víření směsi, ty se spíše označují nápisem Swirl, šipku jsem fakt ještě neviděl. Není to ale šipka směrem k vačce, ale vždy dopředu. Ono k vačce je to celkem jasné a píst otočit vzhůru nohama nejde. Je jedno jestli je vačka nahoře (OHC) a nebo dole (OHV) tato dva jsou nejběžnější.
protože některé písty mají větší sací a menší výfukové ventyly a proto při plném otevření aby nenarážel ventyl do pístu, jsou v pístu vyfrézované drážky pro ventyly. kdyby jsi ten píst do motoru dal opačně, tak by se ti potkal s ventylem
toť můj názor
doplněno 15.10.12 17:14:třeba tady: rovertech.net/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.