Co je to celoprotektorovana pneu?

Od: Datum: 15.10.12 11:06 odpovědí: 10 změna: 15.10.12 15:46

Dobry den, dastala se mi nabidka pneu za 630kč ale je celoprotektorovana - co to znamena? Bude to na snehu drzet?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nu*
Datum: 15.10.12 11:07
 

bude držet, jako ta moje barumka na ladě, popojel jsem 200 metrů a drát čouhající z celoprotekrotu mí propíchl duši

 
Od: myse®
Datum: 15.10.12 11:18
 
avatar

problém s protektorovynými pneumatikami je ten, že nejsou spolehlivé.

Protože je na ně nalepený celý nový pás gumy se vzorkem a ten se může při prudké zatáčce "svlíknout" a neštěstí je hotovo.

Další věc je, že firmy vykupují ojeté pneumatiky a pak je pogumují - ale dále již nerozlišují značku a typ, tzn. že každá jinak váží a je potřeba kola vyvažovat...

Lepší je koupit nejlevnější kola nová než protektory - to vám řekne každý gumař...

 
Datum: 15.10.12 11:36
 
avatar

To Myse-Vy nové po nasazení na disk nevyvažujete? Tak to jste asi jediný! Nové se musí také vyvažovat, dokonce odborníci dp.vyvážit i kola,která Vám přes léto (zimní) neobo přes zimu (letní) leží v garáži! Nemáte pravdu-s tou spolehlivostí! Zeptejte se třeba dročkařů na Valašku na protektory Pneu Vraník zéjména Diamod Green (myslím že je to spr.názen,nehodlám hledat odkaz!) Bavíc dnes se již dělají protektory i na motopneu!

Máte ale pravdu v tom,že při koupi nevíte jak s ní bylo zacházeno,lepší by bylo ojet svoje a ty si nechat protektorovat!

To jak se popisuje ,že se nalepí na pneu pruh se vzorkem není pravda-to se dělalo v minulosti.Dnes se ten "pruh se vzorkem " lepí od patky po patku! Nejn běhoun,ale i bočnice!

doplněno 15.10.12 12:35:

Pouze doplním můj názor-Je to jen o penězích nic jiného nehraje roli.Osobně jsem jezdil dosti dlouho na protektorech ,dokonce zimní ještě výroba za komunistů, a nikdy mne nenechala ve štychu.dále atd,ale je to jen o penězích a dost o stylu jízdy!

 
Od: ar*
Datum: 15.10.12 11:30
 

Celeprotektor, znamená, že je celý vrch pneu udělaný nově. Od patky pneumatiky a ne jen samotný běhoun. Jestli bude držet to co vám někdo nabízí, netuším, páč nevím o jaké gumy jde. Osobně jsem používal tento vzorek ( http://www.pneuvranik.cz/x1244-s__1/protektor-185/70-r-13-ts-780-(ms)#!prettyPhoto ) na městském skokanovi a byly výborné. Pak jsem koupil Barum Polaris a po první zimě šly z baráku. Letos na skokánka nazuji tyto ( http://www.pneuvranik.cz/x1223-s__1/protektor-165/70-r-13-hpl-(ms)#!prettyPhoto ) Jaká bude teprve uvidím. Lepší je používat své kostry a nechat si je naprotektorovat.

 
Datum: 15.10.12 11:33
 
avatar

Pánové to vidí dost černě. Už je to dávno, ale na protektorech jsem najezdil bez problémů tisíce kilometrů. Samozřejmě, že můžete narazit na nepovedený kus, ale to se Vám s novou gumou může stát taky. Propíchnutí duše drátem se obávat nemusíte, dnešní kola už žádné duše nepoužívají*smich*.

 
Datum: 15.10.12 11:48
 

Gumy jsou to co tobě nebo toho koho potkáš v protisměru v zimě může zachránit život. Takže jestli to nemáš na dojetí 500 metrů do blízkého obchodu a zpátky tak bych radši vzal něco čemu se dá věřit.

Kvalitní zimní gumy - zvlášť když je koupíš přes internet - nemusí stát 2 tisíce za kus a ale až budeš muset na zamrzlé silnici prudce zabrzdit nebo se rozjet do kopce tak ten rozdíl poznáš...

 
Od: bo*
Datum: 15.10.12 12:47
 

Jezdím na celoobvodových protektorech od Vraníka,jsou levné a v pořádku.A všechny ty škarohlídy a pomlouvače bych poslal do...když pomlouvají to,na čem vživotě nejeli.

 
Od: knick
Datum: 15.10.12 14:37
 

Já jsem kvůli povinosti mít zimní pneumatiky koupil za 595 Kč protektory Praha s dezénem W 780 ( skveleceny.cz, přišly druhý den). Mají méně výrazný zimní vzorek = jemnější a tišší. Od Vraníka jsou více zimní = lepší do těžších sněhových podmínek. A vůbec se jich nebojím, nejezdím žádné rellye. Zd.

 
Datum: 15.10.12 15:01
 
avatar

Abych odpověděl konkrétní dotaz.Protektorování je technologie,kdy se na obroušenou vrchní část (běhoun),až po korunní část(kordové vlákno),odstraní kaučuková směs a nahradí plnohodnotnou směsí ve formě pásu a po aplikaci speciálního lepidla se celá pneumatika vulkanizuje v lisu jako nová pneumatika.Protože jsou dnes mnohem kvalitnější materiály i lepidla s větší účinností,zmetkovitost tohoto procesu je téměř stejná,jako u nové výroby.Když se protektor použije ve standartních provozních podmínkách,není se třeba obávat problémů.Celá technologie je samozřejmě ovlivněna provedením vstupní kontroly ojetin,vstupujících do procesu.

JABRAKA

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ivas*
Datum: 15.10.12 15:46
 

Moc vam dekuji - a autem nejezdim vic jak 110km/hod a u nas byvaji zimy dost krute tak snad to bude drzet. Daji mi 24mes zaruku tak premyslim o nich. Odkaz na aukro tady: http://auto.aukro.cz/175-65-r…-vzor-dunlop-i2700525776.html

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.