Chladici smes tekouci do oleje

Od: Datum: 14.10.12 15:55 odpovědí: 7 změna: 14.10.12 17:43
Zdravim,potreboval bych poradit,doleval jsem chladici smes do chladice a najednou me zacalo tect z olejoveho filtru voda smichana s olejem?co s tim je?bila emulze pod vickem neni,ale zda se me,ze je voda zakalena?je mozny,ze jde o tesneni pod hlavou?diky moc
avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 14.10.12 16:07
 

Sice dost dobře nechápu jak múže začít téct "voda" z olejového filtru, při dolévání kapaliny do expančky (chladiče), nicméně pokud je voda v oleji (nebo obráceně)je to nejpravděpodobněji těsněním pod hlavou. To je ta nejlevnější varianta, může být i prasklá hlava a nebo blok, to se, ale zjistí po sundání a otestování hlavy. Většinou je to ,ale po sundání "makovice" na těsnění přímo vidět.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 14.10.12 16:41
 
avatar

ano bejvá to bud těsnění v háji nebo ruplá hlava a nebo pokud to má výměník oleje může to bejt tím že je někde děravej

co to je za cars?

Ohodnoceno: 2x
 
Od: lipik
Datum: 14.10.12 16:54
 

Nejspis to tece nekde nad tim,ale steka to z olejoveho filtru.Kazdopadne mam pod autem louzi s olejem smichane s vodou.Pokud by slo o celou hlavu,jak to poznam?auto mam chvili,asi mesic a ted tohle...je to fiat punto

Datum: 14.10.12 17:08
 
avatar

auto tlakuje a lítá teplota motor vaří -kouk bych odkud to teče třeba netěsní olejovej filtr ,nebo to stéká z víka ventilů a pak bych skontroloval hadice od vody a přetáh hadicové spony

doplněno 14.10.12 17:09:

pokud vyndáš měrku oleje je na měrce vidět voda či emulze nebo jen čistej olej?

 
Od: ar*
Datum: 14.10.12 17:36
 

Když rpdne těsnění pod hlavou (hlava), může se to projevovat různě. Někdy jdou tlaky do vody a v expančece to probublává při chodu motoru, někdy si motor zase přisává vodu a přitom do expančky bubliny nejdou a jen se strácí vody, jindy zase jde voda do oleje a taky se jen "strácí" a nebo zase jde olej do vody a ta je potom v expančce mastná, až tam jsou takové hnědé flundry. Postupem začne přetékat a "strácí" se olej.

Není to náhodou tak, že jsi dolil kapalinu do expančky úplně až po hrdlo a po zahřátí motoru ta voda začala vytékat? Pokud ano, je to normální, expančku plnit jen po rysku MAX. , jinak to přebytečnou vodu po ohřátí vyhází ven "přepadem" a ta pak může stékat na motor (podběh) a jestli je někde mastný může se žhavá voda s olejem "smíchat". proto ta kaluž je pod autem je jakoby masntá

doplněno 14.10.12 17:45:

Většinou jde "jen" o těsnění pod hlavou a tam je oprava v řádu hodin a né dnů. Výměnu těsnění počítej tak od 2000 do 5000 tisíc. Dle servisu a použití těsnění , oleje a filtru.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: lipik
Datum: 14.10.12 17:23
 

Prave,ze kdyz vyndam merku,tak je tam cisty olej.Ale uz od prvopocatku,kdyz sem si auto prinesl,tak z toho tekla jakasi mastna voda,ale myslel sem,ze je to olej,tak sem si rikal,vzdycky doleju a bude klid.Auto se trochu prehrivalo,ale po chvili to vzdycky slezlo,tak uz sem tomu nevenoval pozornost.Rikam si,kdyby byla praskla hlava,tak to zavarim ne?.Ale vcera kdyz sem s tim jel cca 50 km,tak se me zdalo,ze to ma i nizsi vykon,i nepravidelne otacky na volnobeh.Dnes kdyz sem kontroloval stav vody v chladici,do ktereho mimochodem je strasne blbe videt,tak sem zjistil,ze tam skoro zadna voda neni.Sem z toho docela na nervy,bo sem ted mel vetsi vydani a nevim na kolik prijde oprava.Potreboval sem ho ve ctvrtek,ale bude to nejspis prace na dyl..ale diky moc chlapi

Datum: 14.10.12 17:43
 
avatar

Takhle bez rozborky Ti řekne co s tím jen jasnovidec! Co je se ikáže po rpozborce-fouklé je většinou vidět,ale hlava asi nee,ta spíš po otlakování. Někdy ani nemusí být pravidlem přehřívání či jené neplechy.Např na ibize mi tekl oil dochl.kapaliny ajezdil jsem s tím rok nebo i víc .Na naft.P405 s fouklým těsněním rok a taky v poho-jen jsem si hlídal u obou kapaliny a u seata čas od času vylejt olej z exp,nádoby a vyčistění chladiče.

To máš fiátka na ropu či benál? pkd ropu-není náhodou pod ftrem výměník na ohřev? Pkd ano tak by to tím mohlo být že je to na odchodu!

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.