Nejste přihlášen/a.
Můžete mi prosím poradit, jak to chodí na benzince (jedu tankovat poprvé).
Přijedu, vemu pistolu s tím, na co jezdím, dám do nádržet, stisknu tlačítku (jak poznám, že je nádrž již plná?). A jak budu mít natnkováno, tak sočím dovnitř ke kase a co jim tam řeknu? Jak budou vědět, kolik platím?
Děkuji za pomoc!
ano, držet tlačítko a až bude plná, tak to cukne a tlačítko se "vymáčkne", vyšší level je si tam dát packu a nemuset to držet, ale do toho bych se nepouštěl, když budete poprvé nervózní. Koukněte na číslo stojanu, zamkněte auto a u pokladny řekněte číslo z toho stojanu, ještě mrkněte zda odpovídá částka.
doplněno 14.10.12 14:47: po vyndání pistole z nádrže ještě vykapává benzín tak pozor na nohy nebo pistoli těsně u hrdla nádrže naklonit směrem nahoru, aby to z toho neteklo... nebo vykapat do nádrže
Hlavně se ale důkladně podívejte na označení tankovacích pistolí - do auta s benzínovým motorem sice naftu nejde natankovat (benzíňáky mají užší hrdlo nádrže) ale do nafťáku jde benzín natankovat bez problémů. Ty pak ale nastávají po nastartování a bývá to VELMI drahé. Proto důkladně zkontrolovat - ostatně benzinové pistole bývají zelené, naftové černé.
A jak se to pls dělá? Mačká se tam něco nebo tak? Do stojanu po natankování se do dá už bez probloémů?
Provozuji několik ČS. Není dne, aby nějaká paní nešla za obsluhou s prosbou o natankování.
PřijeduOK, vemu pistolu s tím, na co jezdím OK, dám do nádržet Zastčíte co nejhlouběji, aby se aktivoval systém pro odsávání par, stisknu tlačítku (spoušť) (jak poznám, že je nádrž již plná?Tankovací pistole je vybavena čidlem, které po dosažení maximální hladiny automaticky vypne čerpané palivo). A jak budu mít natnkováno, tak sočím dovnitř ke kase Na to nezapomenout (občas se tak bohužel stane) a co jim tam řeknu? Dobrý den, na čtyrce (nebo na trojce nebo...)Jak budou vědět, kolik platím? Obsuha ČS o Vás vtuto chvíli bude vědět více než si myslíte. Celou dobu Vás má na kamerách ze všech možných úhlů a na monitoru jí svítí neurazená platba za PHM včetně všech potřebných informací.
Kdyby pistole vypínala moc brzy, stačí trochu pozměnit její polohu (např. otočením o 45° okolo osy) - čerpané palivo se o stěnu trubky nádrže rozstřikuje a cáká tak i na čidlo, které automaticky vypíná čerpadlo.
vcelku to jen tak uplně plnou nepoznáš me na feldě vycvakne obvikle pistole na 41,5 litrech, ale beru ještě 10 litru do kanistru a duvod? když dojedu domu tak tam ten kanystr v pohodě naleju pak mam ručičku až ve vesmíru :D :D takže v celku se tam vejde o hodně víc než je v techničáku, já v techničku mam 42 litru ale to je doporučený pro horký dny kde se to zahřívá, ale v teplotách pod 15 stupnu tam natankuju jak sem řekl 41,5 litru plus ještě po pul minutových pauzách docvakam jsem na 43 litrech odejdu domu cca 2 litry a naleju s kandaku benzin až k záklopce
musiš si s tim pohrát leze to tam pomalu ale vleze se tam toho dost cca po tomdle všem mam asi 55 litru ve feldě což je o 13 víc než je psáno objem nádrže
jinak normoš zastav možná ti ze začátku bude dělat problem odhadnou přesnou vzdálenost od stojanu (abys to nerval přes auto) popřipadě jsi najet ke stojanu tak abys to rovnou vrazil do nádrže a nemusel na druhou stranu auta
potom si zamkni nadrž všecko v cajku apokud seš sám tak si zamkni i auto ale pokud tam někoho máš tak nemusíš snad jasné :D
Děkuji.
A měla bych ještě jeden dotaz mimé téma. Jak se pozná, jakou dolít chladící kapalinu?
A bacha až se budeš vracet k autu. Mockrát se stane, že si řidič položí peněženku na střechu auta, nasedne a odjede. A peněženka je v čudu
JJ jednou jsme spíše manželka,zapoměli na střeše plato s vejci-to jsme zjistili až před panelákem! Sklouzla se střechy po skle na kufr a díky "spojlerku" co měli 105a 120 na kapotě motoru se neztratila (šlo O F125P-klasický sedan!)
Pokud budeš stát ve frontě, (třeba ONO v JH) tak okoukni jak to dělají před tebou! Pistole se ze stojanu směrem nahoru a vkláda se směrem dolů.
doplněno 15.10.12 11:44:Jak dlouho máte auto? Kdy byla nemrznoucí (chladicí) směs měněna-z toho bych vycházel.Předpokládám,že toto nevíte ani tym nemrzky,tak bych ji vyměnil (nechal vyměnit) a s tím i olej s filtrem a taky vzduchový filtr a palivový a event i pylový filtr.O rozvodech(pkd má řemen) a není z důvěryhodného zdroje taky!
jen doplním, že pořád je dost servisů, kteří nemrznoucí směs změří, řeknou, že je do -40°C nebo víc a není potřeba ji měnit... přitom interval je snad každé 3 roky a po té době už nechrání těsnění v motoru atd... ačkoliv nezmrzne. Já ji měnil preventivně druhý rok po koupi (měnil se termostat) a to byla krásně průzračně žluťounká.
Olej a filtr, tam je to ok, vím kdy bylo vyměněno, to je bez problému. Zastavím se s tou nemrznoucí tedy do servisu Díky za pomoc
. A poslední dotaz - když nastartuji, chci zařadit jedničku, tak to nejde, ale jakmile není nastartování, tak jedničku zařadit mohu. Nevíte v čem by mohl být problém?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.