Je ve způsobu řízení a chování vozidla. Co je lepší je letitou diskuzí a dá se to přirovnat k otázce: Jaký je rozdíl mezi hodinkami analogovými a digitálními? Dá se říci, že každému vyhovuje něco jiného - já preferuji náhon na přední kola, ale dlouhá léta jsem jezdil se zadním náhonem... Vzhledemk k tomu, že jsem dost často v horách, vzal bych klidně i čtyřkolku... Na druhou část odpovědi by bylo nejlépe se optat přímo v BMW
Zadní náhon umožňuje relativně větší přenos hnací síly. Nebo už jste někde viděli F1 s náhonem na přední kola? Měl jsem přední i zadní náhon, ale doporučuji čtyřkolku. Používám jí 4. rok a nedá se srovnat s ničím. A to jak při záběru, tak i při brzdění motorem na námraze.
Taky bych jezdil čtyřkolkou, ale jsem zaměstnanec a živím dva dospívající studenty, takže až... Ale k dotazu. Se zadním náhonem se řidič fajnšmekr víc povozí, lepší je v horách, ale musí se s ním umět jezdit. Předokolka je myslím bezpečnější a vstřícnější pro normální řidiče, na zimu nic moc, chce to občas řetězy, nemá kardan, což je zase neco míň součástek. V současnosti jezdím s předním náhonem s dost koněma a jsem spokojenej.
Řekl bych to asi jako Tesyk- zadní náhon=lepší přes hnací síly...závodník by asi řekl že správnej sporťák by měl mít náhon na zadek...za moji (zatim ne zas tak moc dlouhou) řidičskou praxi jsem jezdil jak s auten s nahonem na zadek tak i na předek...každé má něco,ale v zimě mi ten předek vůbec nevadil-lépe se mi vyrovnávaj smyky-přeci jen to tahá ten předek (ono si člověk ale nevybere,to už jedině čtyřkolku aby to bylo stabinější)
Zadní náhon má velikou nevýhodu: Do auta se zadním náhonem (to je Škoda 105-130) nenaložíte nic většího, třeba dlouhou tyč, protože prostor kufru, který je vepředu, se nedá spojit s prostorem zadních sedadel. U předního náhonu jen vyhodíte zadní sedadla a pak se dá naložit mnohem větší náklad. Že by se montoval do BMW pochybuji, ty byly vždycky i v kombi provedení.
Hele Aleši...motor vzádu a náhon na zadek používaj snad jen škody 1xx a pak jen vyjímky...jinak náhon na zadek má motor vpředu, praktikuje to např: Lada (tedy starý žigulíci, BMW, Porsche...).
A víš o tom že existují i 4x4 auta? To je maj náhon na předek i zadek
Pak bych ti chtěl ujasnit něco o vyhození zadnćh sedadel- málokterý sedan by to udělal to jseou jen komby,liftbacky,a hatchbacky
aleš
To je zajímavé, já jsem myslel že motor vpředu a pohon vzadu mají jen náklaďáky. A že by u dnešních aut s motorem vpředu nešly vyhodit nebo aspoň sklopit zadní sedadla? Vždyť u Trabanta (i nekombi) to děláme běžně, pak se tam toho mnohem víc naloží.
Myslím, že jsi špatně přečetl předcházející názory. Stává se zcela nejasným, o čem jsi chtěl vlastně pojednat... Zatím si myslím, že by to pořešil ten traboš
Tak to jsi myslel špatně Víš co je to vůbec sedan? Trabanta bych přirovnal spíše k hatchbacku (typ jako felicia,fabia,punto), u sedanů je sice někdy otvor třeba pro dlouhé předměty ale sedačky jsou spíše pevné,ono taky sedan vypada tak že za sedačkama končí sklo a pak už je jen kufr,hatch. je tak že je protáhlá střecha až do konce kufru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.