Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

jak se projevuje podpalený ventil?

Od: prosimo odpovědí: 7 změna:

ahojm zase problem s cliem vyměnil jsem motor za stejný typ motor po nastartovani strili do výfuku. vymenil jsem zapalovaci modul , svíčky, kabely, tesneni pod saním a střílí stále i na volnoběh myslíte že muže být problem treba v nekterých čidel? starej motor nestrilel jen cvakala klika.zas kdyby byl podpálený ventil tak by to cukalo, chrastilo nebo spatně akcelerovalo nemyslíte? nebo jak se projevuje podpalený venti? DIK

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar dabel

co vadný čidlo klikovýho hřídele nebo náká oxidace konektoru třeba u ŘJ prolez bych veškerou elektriku v motoru a opucoval kontakty je to francouz a ty na tu elektriku holt trpěj

jiskru to hází jak má? co vstřiky neteče nákej?

hjghj
hodnocení

jiskra je vyborna jsou nove svickx, kabele, modul

jijkjk
hodnocení

vstriky netečou jde o 12 benzin rok 99

 

ar*
hodnocení

2x

Buď ja píše dabel čidlo na klice a nebo vadný snímač klepání motoru. Na ventil to nevidím, navíc podpálená ventil je dost dobře slyšet.

doplněno 14.10.12 15:52:

Bohužel nové svíčky dnes neznaméná i dobré svíčky, Svého času byla u NGK 50% " úspšnošt ".

To muselo jít ,ale nepravidelně ten motor, chvílema na tři a pak si "fouknout".

 

hodnocení

2x

Neuvádíte o jaký motor jde. Zda o karburátorový a nebo se vstřikováním palivy. Tak jen obecně k problému střílení do výfuku a karburátoru. V zásadě jde o špatné složení směsi pro válec-ce. Tedy poměr nasátého vzduchu a nadávkování paliva. Pro ideální spálení dopravené směsi do válce je nezbytný poměr 1 : 15(16) . Chudá směs (nedostatek vzduchu-kyslíku) hoří pomaleji střílí do karburátoru-sání. Bohatá směs (přebytek vzduchu-kyslíku, způsobuje rychlejší hoření nasáté směsi a střílí do výfuku, kromě snížení výkonu atd.Nejčastějším důvodem bývá zanesení čističe vzduchu. Důvodem je , že při výbuchu je vlivem pomalého a nebo rychlejšího hoření směsi, nastevřen a nebo úplně nezavřen, sací a nebo výfukový ventil. Takže musíte zjistit zda není překážka v nasávacích cestách vzduchu a nebo v dávkování paliva vzhledem k množství nasávaného vzduchu. V seřízení karburátoru a nebo závada ve vstřikovací jednotce. Příjemný den-miro

 

nevimno
hodnocení

Pánové, děkuji vám za rady, problem je již vyřešen. Ale velká záhada, do motoru jsem koupil nové svíčky, říkám,si že tam skusím dát svíčky z toho původního motoru (mají najeto cca max 4 000 km) Tak sem je tam dal, a ono to z ničeho ic přestalo střílet. Jen nechápu, jak je možné, že na nové svíčky to střílelo do výfuku a na ty z původního motoru ne :D to mi hlava nebere

se holt náká svýčka nepovedla i to se stává můžeš po jedný měnit až přijdeš na to která to dělá a tu pak reklamovat

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]