Fiat Seicento nestartuje a Škoda Octavia hučí

Od: Datum: 17.12.12 22:17 odpovědí: 3 změna: 18.12.12 19:13

Zdravím, tento víkend byl fakt na pikaču. Mám dva dotazy. Vím, že takto se to těžko hodnotí, ale třeba zdejší odborníci na něco přijdou. Já určitě ne, na auta jsem laik. Na naší Octávce rv 98 a 1.6 benzín asi něco odešlo. Při pomalém popojíždění jsem slyšel z venku jako když se dře plech o plech. Potom se asi něco povolilo a při zrychlování auto hučí. Takové jako bzzzzz. Čím rychleji se jede, tím hučí více. Když vyšlápnu spojku, tak to nehučí. Když jsem zastavil, cítil jsem v interieru zápach oleje, možná spáleného. To asi poznám Myslím, že by to mohla být převodovka, ale auto řadí naprosto hladce.

Druhá věc, manželky Fiatek Seicento nestartuje. Natankoval jsem na benzíně a už jsem nenastartoval. Auto ani neotočilo startér. Kontorlky se rozsvítí, jakmile otočím klíček tak všechny zhasnou. Jen se od motoru ozývá takové "bručení" takové písklavé. Jestli nějaké relátko. Nevím. Na palubce svítí znak klíčku s Lock ale taky ne vždy. A když otočím klíčkem, zhasne. Jestli je to imobilizer. Zkoušeli jsme i druhý klíček a to nepomáhá. Je třeba možné, že se seknul startér? Prosím o rady k jakémukoli autu, každopádně děti dostanou k Vánocůmopravené vozy:-D

Díky moc všem za rady a postřehy a přeji krásné Vánoce

Jarda

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 17.12.12 23:56

U té "okty" to vypúadá na ložsko v převodovce. To že to hučí a přitom jde normálně řadit je běžné.

U té "šestistovky" bych nejprve překontroloval kontakty na baterce, jestli nejsou zaoxidované a nebo volné. Sundat svorky očistit kontakty a znovu namontovat. Namazat vazelínou a nebo měděným sprajem.

Ohodnoceno: 0x

Od: zakurvan
Datum: 18.12.12 01:18

Oktávka - ložisko spojky a Fiátek má v pérdeli baterku, nebo dobíjení...