A ještě bych měl jednu otázku. V práci máme služební feldu se kterou lítáme se šefíkem. No jo ale. Je to asi poslední typ (nová maska), obsah 1.6. Šéfík je trochu antitalent na auta. Podle mě má v háji termostat. Teplota v normálu nad polovinou, do kopečka ve full červeném, až se někdy stane že už nejede. Chladič má jinej než já, ale spodní hadice je studená, horní už bublá. Někdo mu v servisu nakukal že je to čidlem teploty, tak na nějakou dobu klemoval - nesmysl hadr. mu povidám že čidlo má ok, ale teplá voda tam chybí. Jak dlouho může ten motor snášet takovéto teploty? Co pravděpodobně odejde jako první? Jinak jezdíme se zapnutým topením na stupeň 3. Docela opruz. Domu přijedu vždycky jak ze sauny. Je mi tedy trochu líto toho motoru, ale nějak na mě nechce dát že je to termostatem, tak na to jezdíme skoro 2 měsíce..
Proč by to nemohl být termostat? Termostat otevírá při provozní teplotě a pouští vodu do horní tlusté hadice a spodní hadicí si jí zase bere čerpadlo. Je to velký vodní okruh.
je to tutově termostat ty termostaty sou už z výroby blbě navržený je to plastovej váleček kterej drží 3 umělohmotný packy rádo se to láme a druhej velkej problém je prostřelený výko termostatu z venku neni nic vidět ale uvnitř víka termostatu je umělohmotná přepážka o kterou se při otvírání opírá jehla termostatu a ta se utrhne či prorazí a ta jehla se nemá oč opřít aby otevřela termostat
takže se vždy doporučuje vzít víko a termostat a měnit společně navíc termostat vzít jen od Wahlera ostatní bohužel nestojí za nic!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.