Peugeot 407

Od: Datum: 11.10.12 17:03 odpovědí: 5 změna: 11.10.12 22:46

Zdravím chtěl bych si koupit Peugeot 407 sw 2.0 hdi.Nemáte s tímto povozem někdo zkušenosti?Myslím tím spolehlivost.Díky


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.10.12 18:17
 
avatar

O HDí se nezajímám ,ale co jsem vyčetl na citroem a peu forech tak jsou docela spolehlivé motory ,třeba v xantii nebo 406 ale jak celek 407 s HDí nevím zkus prohledat či vznést dotaz na peuclubu.

 
Datum: 11.10.12 18:29
 
avatar

pokud možno sežen 163 koníkovou verzi(od 09)-407a je relativně těžká,takže at ti trošku jede...Jinak 2.0 HDi jsou už vcelku vycghytaný-pečlivě vybírej od koho koupíš-alfou omegou dnešních plněných baft.motorů je parvidelná výměna oleje(long life je technicky utopie,podobně jako perpetum mobile,takže nevěř zatvrzelému postoji automobilek)-co tě bude asi zlobit jsou podtlaky(stavění turba atd.)-to jsou ty tenký hadičky co vedou ke klapkám-pokud by nastal problém,vezmi auto k někomu,kdo s tím má zkušenosti-je to v podstatě banalita,takže je zbytečný dávat v servisu x tisíc za hadičky v hodnotě desítek korun...Co se FAPu týče-víc počteš na klubu(fórum)-ale na druhou stranu,pokud jsou vstřiky apod.o.k. tak není u Peugeotu s filtrem vcelku problém...

doplněno 11.10.12 18:29:

baft.mot=naft.motor...

 
Od: laybor*
Datum: 11.10.12 18:55
 

Chronickou závadou u 2 .0 je zasekávající EGR ventil, navíc se tento motor neobejde bez filtru pev.částic, na kvalitě nafty záleží životnost regulátoru tlaku vysokotlakového čerpadla.Spotřeba je o dost vyšší než uvádí výrobce.

A elektrika - velký?

 
Datum: 11.10.12 20:05
 
avatar

laybor-EGR ventil je chronickou závadou u všeho,kam ho nacpali-ani ti,co jej vmysleli,natož ti,co jej tak vehementně propagují si doma taky z komínu vytápění nevedou splodiny znovu ke spalování(kotel,kamna)-je to prostě principielně kravina,ale naštěstí jsme koumáci a umíme vyřadit všechny tři typy EGRů...,podrobný návod(podle typu-elektr.řízený raději u nějakého zkušeného mechanika) na fŕech-dnes už je to víceméně samozřejmost,EGR je pro zlost,stojí prachy a přínos pro ekologii=0...A pro štourali "ekology"-v září 2001-po teror.útocích v N.Y. byl na tři dny uzavřen vzdušný prostor nad N.Y.-a zjištění imisních monitorovacích stanic-kvalita ovzduší stoupla o 84%-a to byla automobilová doprava zachována v plném rozsahu(krom jediného bloku G.Zero)...!?! Takže o autech a jejich emisích to není...

 
Od: itan71*
Datum: 11.10.12 22:46
 

@laybor Ty že děláš auťáky 12let? To jsi ještě nosil plínky. Chronická závado.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.