Nejste přihlášen/a.
Dobrý den potřebuji poradit.Vzhledem k tomu že nemohu najít práci jsem dnes byl na ÚP kde jsem se zeptal na možnost získání řidičského oprávnění na skupinu C.Skupiny B již mám.
Bylo mi sděleno že mi ÚP buď zaplatí :1.)jen řidičské oprávnění, a profesní průkaz NE.
Nebo 2.)druhá možnost zaplatí mi profesní průkaz, ale skupinu C si musím uhradit sám.
Příslib zaměstnání problém není, to bych vyřešil. Zjistil jsem si kolik u skupiny C stojí řidičské oprávění a to konkrétně 17.tisíc.
Chci se zeptat kolik stojí profesní průkaz u skupiny C.
Momentálně nedisponuji dostatečnými prostředky, takže uvažuji spíše že si nechám udělat C a profesní průkaz si zaplatím.
Jde mi o cenu profesního průkazu.Poraďte mi prosím jakou možnost byjste si vybral(a).
Jsem bez práce, a půjčovat se se mi moc nechce,
Poté mně zajímá je eventuelně možné že v dnešní době za Vás zaměstnavatel uhradí profesní průkaz?
Omlouvám se ale v tomto oboru jsem laik a sháním nejschůdnější řešení.
Děkuji za názory.
loisi,
osobně bych se šel zeptat do autoškoly, aby mě udělali kalkulaci. Páč u Vás to je jiné nežli zde. Dále ne vždy je třeba na řízení profesní průkaz. Nevím kde chcete jezdit, ale ujiš´tuji Vás, že ne každý kdo řídí "C"musí mít profesák::
Takže já bych šel na úřad pro řidičák. pak bych si našel ježdění bez profesáku a pak teprva profesák...
(kdo zaplatí lékaře?)
neomlouvejte se, ale klaďte dále otázky, od toho je zde poradna..
doplněno 10.10.12 21:32:cena je různá...
Milane,pokud se tazatel chce zaměstnat jako řidič nákladního vozidla,profesák potřebovat bude a to i v případě,že by jezdil jen v areálu nějakého podniku.Jen v případě,že si povezu materiál na stavbu a pod.profesák nepotřebuji.A nepotřebuji ji ho ani v případě,že jsem cizinec,nebo jezdím jen v cizině.