Nejste přihlášen/a.
Dobrý den o přestavbách jsem toho přečetl hodně a vyzkoušel i krabičku za 2600kč no dobré zkušenosti sni nemam cose týče studených startu jak se všude píše žeto nastartujete i při -20-25c jasem to nemohl nastartovat pořadně ani při 2-8 nad nulou
moje otázka je mate někdo přestavbu která stojí 6000kč-8000kč a funguje tak jak má že nastartujete bez problému(E-85) i když je -5-10 c a zajima mě zkušenost na obsahu 1,2 a 1,4mpi
No vidíte a já bez jakékoliv "krabičky" v loňské zimě nastartoval kdykoliv-samozřejmě teplý hned a studený na 3-4 otočky jezdím na směs 2-3 :jedné (E:N) na čistý E nejezdím jen občas v létě. (1,8i16V)
doplněno 12.10.12 12:38:jak už jsem psal v dalším vláknu-kolegové se stejným autem a motorem jezdí jen na čistý E bez úprav.Ono je to motor od motoru a auto od auta.Prostě jsou auta kterým chutná a jsou taková ,která na to nejdou a nejdou.Viz třena moje -nechutná mu N98 ,lépe jede na obyčejný N95 a líh neboli etanol mu taky chutná!
Vlastnil jsem Octavii 1,6 - 74kW a bioetanol byla největší hrůza, co jsem kdy zažil. Ještě poměr 2:1 benzín - etanol, ještě trochu šlo. 1:1 už to špatně chytalo a převaha etanolu už nešla vůbec. Motor nechytl, ani když jsem jej poprosil. Výkon šel dolů a o co je to levnější, o to to žere víc. Cena za přestavbu je naprosto mimo realitu. Suma sumárum: biopalivo je k ničemu. Bionafta je to samé. Smrdí to, hůř to chytá a výkon nižší. Je to jen výmysl EU a už chtějí tento omyl nějak napravit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.