Vule ventilů.kolik

Od: Datum: 03.10.12 20:33 odpovědí: 11 změna: 05.10.12 05:38

jaký maj být vůle ventilů na clio 12 benzin rok 99 8 v motor d7fg7 mechanik mi to nasteluje ale nezna pry hodnoty


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.10.12 09:39
 

Co je to za mechanika, když si nedokáže najít hodnoty seřízení?

 
Od: moto®
Datum: 04.10.12 10:04
 
avatar

Sání 0,10, výfuk 0,25

při studeném motoru, osobně bych u sání nějakou setinku možná přidal

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ladaadal*
Datum: 04.10.12 11:59
 

Přesně - mechanik nezná hodnoty? Od toho jsou dílenský příručky. Umí nseřizovat ventily, když si neumí najít správné hodnoty? Tak tomuhle machanikovi bych to rozhodně nesvěřil.

to moto: to jsi našel jako doporučení od výrobce, nebo odhaduješ? V prvním případě bych tedy nic nepřidával, nevím proč, výrobce to má spočítaný. Ve druhém případě bych se toho vůbec nedržel, protože nějaký odhad je zrovna u tohohle absolutně na nic. Vůle musej být přesně podle doporučení výrobce. To může jezdit zrovna na ředidlo a tvrdit, že odhadoval, že to hoří stejně jako benzí.

 
Od: moto®
Datum: 04.10.12 15:14
 
avatar

Je to vygoglované ze zahraničního i tuzemského klubu. A kdyby to bylo moje auto a neměl jsem možnost zjistit přesné údaje, tak bych pravděpodobně použil podobné hodnoty. Ostatně u motorek jsem k tomu často i donucen, protože u noname motorů to bývá nezjistitelné. Letitá zkušenost mi ukazuje, že je lepší o nějakou setinu více než méně. Navíc, vůle se obecně seřizuje v horní úvrati při kompresi, má být ovšem zachovaná i při dalším otočení vačky dokud nezačne vačka zvedat ventil. A při tomto otočení se vůle mění díky výrobním nepřesnostem. Takže když seřizuji vůli, kontroluji nejen v horní úvrati ale i v ostatních polohách.

Co se týká názoru, že když mechanik nezná seřízovací hodnoty toho kterého motoru, že je špatný mechanik je totální ptákovina. Mechanik není naučný slovník s databází tisíců typů aut. Mechanik mi naopak přijde zodpovědný, protože nenastaví vůli dle oka, ale chce přesnou hodnotu.

 
Od: ladaadal*
Datum: 04.10.12 15:25
 

To si musíš nejdřív přečíst pořádně co píšu. Kdyby mechanik znal zpaměti všechny hodnoty,které jsou potřeba, tak je to computer a né mechanik. Já psal, že si je neumí dohledat, to uměj už kluci, co začínaj. Samozřejmě, že jde seřídit vůle dle odhadu, ale vživotě to nepojede tak jak má. To že ti pár číňanů jelo aniž bys našteloval přesně dané vůle je samozřejmost, jenže se vživotě nedostaly na výkony, na který měly. Na to už jsem dost motorů udělal. Ale budiž, beru, že v garáži se nedá udělat vše na 100%,

 
Od: moto®
Datum: 04.10.12 17:11
 
avatar

píšeš hlouposti, jsem si jist, že v době kdy jsem závodil na čtyřtaktních motorech které jsem sám ladil připravoval jsi ještě tahal kačera, takže vím i něco o vůlích na výkonných motorech, ostatně dělám i moderní motory a motorky mají násobně více výkonu na obsah než nejaká plechovka

děláš z toho kovbojku, nějakou setinu vůle nikdo nepozná na výkonu

čím dál více mám pocit, že sem chodit je ztráta času a házení perel do hnojáku

a co se týká mechaniků, znám opravdu výborné motoráře kteří mají zlaté ruce a zkušenosti a internet přitom ani moc nepoužívají, naopak znám spousty chytrolinů kterí sice umí surfovat a hledat informace a s práci je to neslavné

chtěl jsem pomoci vůle dohledat a ne mařit čas připitomělou debatou

 
Datum: 04.10.12 18:33
 
avatar

tohle je svatá pravda-třeba p.Lounek-nejen specialista na opravy ALU hlav motorů-tenhle Pan motorář dokázal ,mimojiné,sám postavit provozuschopný vrtulník,vyhrál s ním x cen v mezinárodní konkureci,ale třeba jen napsat e-mail mu dělá problém...A obráceně-kdo z nás by uměl postavit provozuischopný vrtulník(nemluvě o tom s tím i létat)-myslím,že těžko pohledat na prstech jedné ruky...,sebe nevyjímaje...

 
Od: moto®
Datum: 04.10.12 23:05
 
avatar

svého času jsem zaměstnával mechanika v důchodu, neskutečný šmátka, počítače jej již minuly, podobného mechanika jsem od té doby již nikdy nezískal, měl celoživotní praxi v závodním oddělení slavné fabriky a i na stará kolena duševní čipernost mladého kluka

 
Od: ladaadal*
Datum: 04.10.12 18:53
 

tak proč tu připitomělou debatu vedeš? Když jsi ten nej. Nejsi ty Venca z Prahy? Že se tak tváříš. Jde o to, jestli ty tebou naladěný motory vůbec jezdily. Jestli je doteď nedává někdo schopný dohromady. Obávám se, že bych ti nesvěřil ani žebřuňák, abys mi ho nezmrvil. To mám nejradši, když nějakej kůlničkář začne házet ramena, co toho už seřídil. Nojo, vlastně, vono se to hejbalo, tak to muselo bejt dobře, žeeeee?*zed*

 
Od: moto®
Datum: 04.10.12 22:56
 
avatar

moje motory vyhrávaly, co to ale obnáší je nad úroveń tvého chápání...

 
Od: ladaadal*
Datum: 05.10.12 05:38
 

Jojo, všichni o tobě slyšeli. Sice jen od tebe, ale klidně si tu dál hlaď svoje ego, takových už jsem potakal. Většinou pak vyplavalo na povrch, že na co sáhnout, to zmrvěj.

doplněno 05.10.12 05:38:

oprava: potkal.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.