Nejste přihlášen/a.
Zdravím mám problém. Mám favorit 1990, takže karburátor. Vyřízl jsem střeďák, místo něj jsem navařil rezonátor, nevím, jestli to na to může mít vliv, ale kdyby náhodopu. Problém je ten, že auto při rozjezdu škube, chcípá, musím pouštět spojku strašně citlivě, někdy ani to nepomůže, nejlépe se mi rozjíždí způsobem, že hrabu. Někdy toto škubání je i při 2. rychlostním stupni. Při šlapání na pedál plynu slyším zvuk připomínající únik vzduchu nebo nějaké kapaliny z natlakované hadice. Co by mohlo být přičinou? Podotknu, že jsem prolezl přivodní hadice k motoru a yvměnil karburátor, výsledek je stejný. Díky za veškeré rady.
Předtím to bylo OK? Posilovač brzd funguje? Škube za studena i za tepla stejně? S čím vším bylo manipulováno při výměně střeďáku?
doplněno 30.09.12 19:28:Volnoběh si udrží a kolik ho má za tepla, když je zahřátý?
doplněno 30.09.12 19:29:1990, takže 135ka 43kW?
doplněno 30.09.12 20:52:Jak jsem psal,...posilovač,podtlak. Zvláště, pokud je hadička jednostěná původní v zeleném textilním opletu z venčí.
Ne, je to 136-ka, 46 kW, volnoběh po zahřátí drží zhruba 800, při aktivním sytiči 2000, poté spadne zhruba na 1200 a následně na těch 800. Škube to, ale otáčky se nemění, začlo mi to škubat při 2000 ot a otáčky zůstaly stejné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.