Favorit škube

Od: Datum: 30.09.12 19:20 odpovědí: 8 změna: 02.10.12 20:07

Zdravím mám problém. Mám favorit 1990, takže karburátor. Vyřízl jsem střeďák, místo něj jsem navařil rezonátor, nevím, jestli to na to může mít vliv, ale kdyby náhodopu. Problém je ten, že auto při rozjezdu škube, chcípá, musím pouštět spojku strašně citlivě, někdy ani to nepomůže, nejlépe se mi rozjíždí způsobem, že hrabu. Někdy toto škubání je i při 2. rychlostním stupni. Při šlapání na pedál plynu slyším zvuk připomínající únik vzduchu nebo nějaké kapaliny z natlakované hadice. Co by mohlo být přičinou? Podotknu, že jsem prolezl přivodní hadice k motoru a yvměnil karburátor, výsledek je stejný. Díky za veškeré rady.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.09.12 19:24
 

Předtím to bylo OK? Posilovač brzd funguje? Škube za studena i za tepla stejně? S čím vším bylo manipulováno při výměně střeďáku?

doplněno 30.09.12 19:28:

Volnoběh si udrží a kolik ho má za tepla, když je zahřátý?

doplněno 30.09.12 19:29:

1990, takže 135ka 43kW?

doplněno 30.09.12 20:52:

Jak jsem psal,...posilovač,podtlak. Zvláště, pokud je hadička jednostěná původní v zeleném textilním opletu z venčí.

 
Od: p4v3l*
Datum: 30.09.12 20:16
 

Zároveň se střeďákem jsem měnil vodní pumpu, takže byl na jedné straně spuštěn motor, měl jsem sundané víko ventilů, které jsem čistil a leštil.

Od: p4v3l*
Datum: 30.09.12 20:08
 

Ne, je to 136-ka, 46 kW, volnoběh po zahřátí drží zhruba 800, při aktivním sytiči 2000, poté spadne zhruba na 1200 a následně na těch 800. Škube to, ale otáčky se nemění, začlo mi to škubat při 2000 ot a otáčky zůstaly stejné.

Datum: 30.09.12 19:31
 
avatar

jestli to syčí bude díra někde na podtlaku skoukni hadičky nejčastěji rupne ta co de k posilovači brzd

Ohodnoceno: 2x
 
Od: technoman*
Datum: 30.09.12 20:18
 

Přesně to co popisuješ se mi stalo když mi na fakíru upadl shnilý výfuk. Nějak jsem ale musel dojet domu. Auto škubalo, kuckalo a ten rachot*smich* I ten blbej výfuk není jen kus roury, ale je nějakým způsobem propočítán*cteni*

 
Datum: 30.09.12 20:46
 

ANO, taky se přidávám k prasklé hadičce která vede do posilovače brzd..

 
Od: p4v3l*
Datum: 01.10.12 16:37
 

Tak bohužel, hadička od posilovače to není :/

Od: p4v3l*
Datum: 02.10.12 20:07
 

Vyřešeno, vadná podložka pod karburátorem.

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.