Auto - co je to nouzový režim?

Od: Datum: 29.09.12 20:45 odpovědí: 9 změna: 30.09.12 20:14
avatar

Zdravím, věčně čtu, že lidem padá auto do tzv. nouzového režimu. Zajímalo by mě jak se pozná, že auto spadne do nouzového režimu a proč?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 29.09.12 20:49
 

Většicnou se rosvítí kontrolka (check) a motor stratí výkon.

doplněno 29.09.12 20:51:

Proč, no řídící jednotka dostane info, že není něco OK a aby nedošlo k poškození , sníží výkon.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 29.09.12 20:59
 
avatar

Je to tak, jak píše ar.

Rosvítí se kontrolka např. vstřikování, a motor najednou ztratí výkon, aby nedošlo k dalšímu poškození.

Stalo se mi to minulý týden, výkon na autě klesl dokonce dle technika z autorizovaného servisu o polovinu, na 120k.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 29.09.12 21:05
 
avatar

bohužel už většinou ŘJ nerozpozná "planný poplach",chybu nějakého ze snímačů atd. Bohužel zdánlivý jakože pokrok(elektronika) přesně pak dokazuje starou známou pravdu,není-li v autě to a to,nemůže se to pokazit...Uvedu reálný příklad-klasické obtokové turbo známé(a spolehlivě fungující) x desetiletí a jakože "moderna" s nastavitelnou geometrií lopatek-kdo zažil vi,že obtok je "nesmrtelný" a nastavitelné je repas od 10 000,- výš(at je to do čehokoli)-přičemž parametrově není rozdíl(žádný technologický posun,jen riziko problémů)...Jinými slovy,jak osobně tvrdím-auta přestala být auty kolem roku 2000,pak už to jsou jen úspory automobilek,nesmyslné ekolimity atd.,a to se musí dřív nebo později projevit...,nemůže(ale bohužel je) rádoby ekologie na úkor techniky a technologie...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 29.09.12 21:22
 
avatar

Díky všem za odpovědi.

P.S.: Auta přestala být auty do r. 2000? To jsem rád, že mám auto z 1998 :D.

Datum: 29.09.12 21:57
 
avatar

já obě rok 96-a jedu kdykoli-mráz,slunce,a kamkoli-Evropu i za roh...*frajer*...a k té "životnosti" motoru TSi-minimálně 1/5 bych ještě ubral...,četl jsem něco podobného v kontextu používání s plynem(LPG)-TSíčka jsou naprosto nevhodná,jelikož mají tak tenké stěny válců,neunesly by zvýšené teploty spalování plynu,že hrozí totální kolaps-tak o čem pak to je...*zed*

 
Datum: 30.09.12 20:14
 
avatar

Jj a stačilo by málo-nedávat tam všelijaké ekokurvítka!

 
Datum: 29.09.12 21:25
 
avatar
No já jsem se zasmál, když jakýsi německý zástupce VW prohlásil, že životnost motorů TSI je 250 tis. km.
 
Datum: 29.09.12 21:26
 
avatar

@raadek

Proč zasmál?

Je to tak.

150 000 km po svých a 100 000 na podvalu *smich*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 29.09.12 21:35
 
avatar
Chudáci zloději koncernových aut. :)
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.