Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto - co je to nouzový režim?

Od: bazim* odpovědí: 9 změna:

Zdravím, věčně čtu, že lidem padá auto do tzv. nouzového režimu. Zajímalo by mě jak se pozná, že auto spadne do nouzového režimu a proč?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

3x

Většicnou se rosvítí kontrolka (check) a motor stratí výkon.

doplněno 29.09.12 20:51:

Proč, no řídící jednotka dostane info, že není něco OK a aby nedošlo k poškození , sníží výkon.

hanher*

Je to tak, jak píše ar.

Rosvítí se kontrolka např. vstřikování, a motor najednou ztratí výkon, aby nedošlo k dalšímu poškození.

Stalo se mi to minulý týden, výkon na autě klesl dokonce dle technika z autorizovaného servisu o polovinu, na 120k.

erikch*

bohužel už většinou ŘJ nerozpozná "planný poplach",chybu nějakého ze snímačů atd. Bohužel zdánlivý jakože pokrok(elektronika) přesně pak dokazuje starou známou pravdu,není-li v autě to a to,nemůže se to pokazit...Uvedu reálný příklad-klasické obtokové turbo známé(a spolehlivě fungující) x desetiletí a jakože "moderna" s nastavitelnou geometrií lopatek-kdo zažil vi,že obtok je "nesmrtelný" a nastavitelné je repas od 10 000,- výš(at je to do čehokoli)-přičemž parametrově není rozdíl(žádný technologický posun,jen riziko problémů)...Jinými slovy,jak osobně tvrdím-auta přestala být auty kolem roku 2000,pak už to jsou jen úspory automobilek,nesmyslné ekolimity atd.,a to se musí dřív nebo později projevit...,nemůže(ale bohužel je) rádoby ekologie na úkor techniky a technologie...

bazim*
hodnocení

Díky všem za odpovědi.

P.S.: Auta přestala být auty do r. 2000? To jsem rád, že mám auto z 1998 :D.

erikch*

já obě rok 96-a jedu kdykoli-mráz,slunce,a kamkoli-Evropu i za roh...*frajer*...a k té "životnosti" motoru TSi-minimálně 1/5 bych ještě ubral...,četl jsem něco podobného v kontextu používání s plynem(LPG)-TSíčka jsou naprosto nevhodná,jelikož mají tak tenké stěny válců,neunesly by zvýšené teploty spalování plynu,že hrozí totální kolaps-tak o čem pak to je...*zed*

Jj a stačilo by málo-nedávat tam všelijaké ekokurvítka!

raadek*
No já jsem se zasmál, když jakýsi německý zástupce VW prohlásil, že životnost motorů TSI je 250 tis. km.
hanher*

@raadek

Proč zasmál?

Je to tak.

150 000 km po svých a 100 000 na podvalu *smich*

raadek*
Chudáci zloději koncernových aut. :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]