Nejste přihlášen/a.
Mám Forda Focuse r.v 99 1.6 16v mám ho dny .Koupil jsem ho od pána který mě upozornoval že auto jede na tři válce prý mu to řekl naký automechanik ale přesto jsem ho vzal za slušnou cenu.Nevíte někdo kolik by mohla stát oprava?auto normálně jede jen nemá takový tah a hučí při jízdě.Mohla by to být cívka nebo něco takového?
pokud jede na tři-nemusí to být zas tak dramatické(ale bohužel i může)-první věcí je zapalování-správnou funkci zjistíte jednoduchým(a spolehlivým) testem rozprašovačem s vodou-rozprašem jemně postříkejte kabely ke svíčkám-pokud vše funguje(přenáší se proud) budou pěkně jiskřit-samozřejmě zdůrazňuju rozprašovačem a decentně-ne tam nalít kýbl vody...takto velmi jednoduše zjistíte zda jsou kabely o.k...Pokud víte který válec přesně "má problém",postupně ke svíčce-pokud nevíte-jednoduše (opět při nastartovaném motoru) taháte kabel(kleštěmi-probíjí vys.napětí) jeden po druhém-poznáte podle zvuku zda "tahá"či ne...S tou svíčkou-po vyndání musí být krásně skořicově hnědá(elektrody)-pokud je mokrá-je k.o.-probije a vevnitř se vypálí,takže vyměnit a znova test s odrhnutím a zapojením kabelu(na druhou stranu,je-li mokrá-jde tam benzín,což je dobrý znamení)...Pokud ani pak nic-zaměřit se na přívod paliva-opět si lze jednoduše pomoci našroubováním ideálně nějaké staré svbíčky a jejím nezapojením k vysok.napětovému kabelu-pokud bude mokrá-benzín je o.k.-pokud ne-tradá zaměřit se na vstřik.ventil...,ten si lze "půjčit"z jiného válce atd.prostě takhle vyloučit chybu přívodu benzínu a zapalování-pak změřit tlak ve válci,omrknout zda nejde kouř z měrky oleje(to by znamenalo,že "pálí"dolu-pístní kroužky) a až pak, v horším případě,ventil nebo bentilové sedlo...Snad se nedostanete k posledním řádkům,ale kdyby náhodou problém s hlavou(ventil.sedlo) svěřte opravu (rentgen,broušení+tlak.zkouška) firmě lounekwelding.com/... vyplatí se to-řeší i 6ti řadovky BMW(jako asi jedna ze tří firem v ČR),nejsou drazí-ale hlavně osvědčení-s hlavou nelze experimentovat...
moc vám děkuji za odpovědi.Dnes jsem to dal automechanikovi a byli to špatné svíčky prý každa jiná a přeházené kabely opravdu nechápu co ten pán předemnou stím dělal takže naštestí nic zavažného to nebylo.
Cituji: auto normálně jede jen nemá takový tah a hučí při jízdě.Mohla by to být cívka nebo něco takového?
Dost divné. Při přehozených kablech by jel motor jen na dva válce a to by mělo k normální jízdě hodně daleko. Pokud by vůbec šel nastartovat. Co by to udělalo s katalyzátorem raději ani nemyslet.
Může to být zapalovací modul , kabely, svíčka, ale taky to mužou být totálně podpálené ventily a klidně i propálený píst. Nejprve zjistit jestli na tom válci , který nejde, hází svíčka jiskru. Od toho se pak bude odvíjet oprava.
doplněno 29.09.12 18:14:Pokud bude házej jiskru, stejně bych zkusil svíčku vyměnit, někdy se stane, že svíčka pod tlakem jisru nehází. Pokud ani pak motor nepujde na 4 a jiskra bude OK, je to poměrně problém, pravděpodobně nebude ve váli dostatečný tlak. Tlaky se taky nechají změřit.
Jinak pak hlava dolu a zjistit jestli jdou tlaky pryč kolem ventilu a nebo spodem (kroužky, píst, vydřený válec)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.