Seřizování ventilů na motoru

Od: Datum: 19.09.12 12:10 odpovědí: 4 změna: 19.09.12 13:04

Ahoj všichni chtěl bych se zeptat jaké by měly být vule ventilů na motoru 250ccm 4taktu vzduchem chlazeném jednoválci? za odpověď předem děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.09.12 12:18

Takhle obecně se odpovědět nedá. Třeba z jakého materiálu jsou rozvodové tyčky (OHV)? Jak jsou dlouhé?

Seřizovací prvky a jejich správné nastavení najdete k příručce u příslušného motoru.

Nastavíš víc a bude to klepat a zaklepají se ventily do sedel nebo nastavíš míň a ventil nedovře a podpálí se, jak přes něj ufoukne horký vzduch (spaliny).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ladaadal*
Datum: 19.09.12 12:24

Vůle ventilů nenajdeš takhle. Musíš udat výrobce, přesný typ motoru. V manuálu k motoru, ale ten se těžko dodává s motorem. Zkus napsat víc podrobností, třeba se najde někdo, kdo právě s tvým motorem má zkušenosti. Určitě to nebude u všech 250tek stejné.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 19.09.12 12:46

0.01 až 0.08

Ohodnoceno: 0x
 
Od: moto®
Datum: 19.09.12 13:04
avatar

Dobrý recept na podpálení ventilů. Asi jste sešílel. O setinové vůli jsem ještě neslyšel.

Osobně bych se popídil dle značky po nějakém manuálu, výrobci, prakticích kteří tento model servisují, ev. vygooglil. A když už bych neměl informace tak bych od hlavy střelil cca 0.15. U takového rumpálu se nedá moc skazit. Záleží samozřejmě na konstrukci a rozvodech - SV, OHV, OHC

Kdysi v době kamenné jsem u jednoho motoru 350 OHC jezdil předepsaných 0.25.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.