Přiveze servis i náhradní kolo, když ho nemám

Od: Datum: 17.09.12 17:59 odpovědí: 7 změna: 17.09.12 23:06

Když mám auto servisované v autorizovaném servise a v servisce mám záruku mobility razítka. zajímalo by mě v případě, kdybych píchnul pneu a neměl rezervu ani nářadí, zda tu náhradní rezervu a nářadí přivezou s sebou?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.09.12 18:23
 

Nářadí (hever,klíč) a rezervu máte mít sebou, protože je to povinná výbava. Místo toho se dá od nějakého roku aut vozit sada lepení, ale to je naprd.

Takže odpověď je snad jasná...

Jestli si nechcete špinit ruce, tak mějte osobního šoféra, který tohle všechno bude mít na starost.

doplněno 17.09.12 19:16:

Spíš bych řekl, že celé auto naloží na přívěs a odvezou ho na dílnu i k vůli píchlému kolu.

doplněno 17.09.12 22:11:

Osobně tuhle zkušenost neznám a na druhé se s autem nespoléhám, ale pokud servisáci udělají výjezd, tak rozhodně nepojedou s prázdnou jen tak na čumendu. Navíc se do telefonu určitě zeptají, co se stalo a podle toho poberou věci, jinak by to dle mě nemělo smysl, pokud nepojedou rovnou tou odtahovkou... ;)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: zarukamobility
Datum: 17.09.12 21:58
 

Tak jasný, ale pak k čemu je ta záruka mobility. V autoservise mi řekli, že když píchnu kolo tak na náklady podniku půjde výjezd, a materiál atd. si budu platit sám, takže se akorát ptám jak by to bylo v případě, že bych neměl rezervu ani nářadí? Přivezou ho, když řeknu, že ho nemám?

Datum: 17.09.12 22:36
 
avatar

Nějak nechápu, proč jezdíte bez rezervy, když Vás to pak ,,děsí´´. Já jezdím denně stovky km a bez rezevy bych tedy nikam nejel - přitom je pravda, že za posledních cca 150 tkm jsem píchl snad jednou, či dvakrát. Ale pokaždé to bylo v takové situaci, že bez rezervního kola bych byl totálně v ).( On Murphy v tomto funguje dokonale - když se něco pos**e, tak v tu nejméně vhodnou chvíli - typicky v noci, dešti či sněhu a v zahraničí. Určitě nejde spolehnout ani na opravné sady. Ale takové nouzové (neplnohodnotné) kolo je naopak velmi dobré řešení, pokud řešíte místo, kam kolo dát.

 
Datum: 17.09.12 22:40
 

Pravda, pravda... Navíc u některých aut je počítáno s rezervou do zadní deformační zóny (jako u mě) *hi*

doplněno 17.09.12 22:48:

Hop: A u 1203ky byla deformační zóna nohy řidiče *smich*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: hop®
Datum: 17.09.12 22:47
 
avatar

Jojo, u stodváci to byla přední zóna, a když byla rezerva v kufru a ne pod ním tak vébáci vrčeli...

doplněno 17.09.12 22:56:

Jj, Barkas to samý... :)

 
Datum: 17.09.12 22:47
 
avatar

Než někde v krizové situaci v mrazu, dešti či silného sněžení řešit výměnu defektního kola někde v nepřehledné zatíčce v noci na straně přivrácené do středu silnice je mnohem bezpečnější používat pneumatiky, které umožňují i jízdu po defektu. Zamyslete se, zda je tento systém vhodný i pro vaše vozidlo. To si myslím, že je nejlepší řešení.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 17.09.12 23:06
 
avatar

Určitě je to vhodný systém! A ten na obrázku je ještě vhodnější - mám ho vyzkoušený, jezdil jsem s ním 2 roky na vojně. A pravděpodobnost, že ho použiju na služebním autě je přesně stejná, jako to, že mi firma koupí na služebák runflaty *smich*

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.