Tekouci volej fiat punto

Od: Datum: 15.09.12 23:03 odpovědí: 7 změna: 16.09.12 19:38

Zdravim,potreboval bych se zeptat,co s prevodovkovym volejem,ktery me kape.je to fiat punto, rok vyroby 1994.musim s tim do servisu,nebo je mozny to spachat nejak sam doma?a jak poznam,ze je potreba doplnit?diky za odpovedi


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.09.12 23:07
 

Není tam snad měrka? Teče kde? (kolem poloos, řazení?)

 
Od: lipik
Datum: 15.09.12 23:12
 

prave ze u motorovyho merka je,ale u prevodovky ne.kolem poloos to proskakuje

Datum: 15.09.12 23:17
 

Tak vyměnit gufera poloos, pokud to tam tak je (beru tu převodovku tak, jak to většinou je...podrobněji neznám). Pokud tam gufera jsou, tak vytáhnot poloosy, vyměnit gufera a zase složit zpět a nalít nový olej.

Ta měrka pro příklad je u Favorita/Felicie konec ozubeného kolečka náhonu tachometru a dírou po náhonu při jeho demontáži se olej doplňuje. Jak je to u Puňti poradí snad odborníci přes něj... ;)

doplněno 15.09.12 23:24:

Nouzově by pomohl do manuální převodovky hustší olej a teď přes zimu tak moc nepoteče. Př.: olej PP80

Ohodnoceno: 2x
 
Od: lipik
Datum: 15.09.12 23:23
 

no ja si stahnul i manual,ale nic o prevodovkovym oleji tam neni.zkusim na to mrknout,kazdopadne dik,mozna to necham tect a pokud to najdu,tak to doleju.-)

Datum: 16.09.12 10:59
 
avatar

musíš schodit kolo,povolit tu středovou matku,schodit to s čepu řízení a s toho spodního čepu pak z náboje vysunout poloosu a pak tu poloosu sundat s převodovky pak vyloupnout simering a dát novej doma to udělat lze není to práce na 5 minut a potřebuješ nářadí ne jen obyč klíče *smich* jinak si na netu najdi náký fiat forum tam se dozvíš vše potřebné

 
Datum: 16.09.12 13:18
 
avatar

To Dabel- nejprve je nutno povolit tu středovou matku a pak teprve kolo,teda pkd myslíš matici homokloubu!

Nevím jak to má Punto,ale řekl bych že nějak stejně jako to měl Seat Ibiza I a II a taky třeba F-Ritmo-žádné gufero sólo na převodyvce a poloose ale tam bylo gufero součást manžety-ta byla asi 3 nebo 4 (už je to dlouho co jsem toto dělal) přišroubovaná na převodovce .Tyto měli matici poloosy (či homokloubu) na klíč 30mm .A chce to pořádný trhák-jak zase píše Dabel,ne nějaké za pár haléřů (min totalitní Goa sadu od TON!)

doplněno 16.09.12 13:20:

To Lipik- pkd neuděláš na nonstop 600km 3 výměny oleje tak se nic neděje!

 
Datum: 16.09.12 19:38
 

Myslím si ,že pokial ste doteraz neurobili ani poklakom pod auto, kde to teče z tej prevodovky ,tak si myslím ,že nájdite si mechanika ,ktorý pri demontáži poloosí vymeni aj set spojky ,ktorá už určite nadsluhuje .8 hod práce! Určite nerobte hlúposti dolievaním PP80!

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.