Nejste přihlášen/a.
Zdravim,potreboval bych se zeptat,co s prevodovkovym volejem,ktery me kape.je to fiat punto, rok vyroby 1994.musim s tim do servisu,nebo je mozny to spachat nejak sam doma?a jak poznam,ze je potreba doplnit?diky za odpovedi
Tak vyměnit gufera poloos, pokud to tam tak je (beru tu převodovku tak, jak to většinou je...podrobněji neznám). Pokud tam gufera jsou, tak vytáhnot poloosy, vyměnit gufera a zase složit zpět a nalít nový olej.
Ta měrka pro příklad je u Favorita/Felicie konec ozubeného kolečka náhonu tachometru a dírou po náhonu při jeho demontáži se olej doplňuje. Jak je to u Puňti poradí snad odborníci přes něj...
Nouzově by pomohl do manuální převodovky hustší olej a teď přes zimu tak moc nepoteče. Př.: olej PP80
musíš schodit kolo,povolit tu středovou matku,schodit to s čepu řízení a s toho spodního čepu pak z náboje vysunout poloosu a pak tu poloosu sundat s převodovky pak vyloupnout simering a dát novej doma to udělat lze není to práce na 5 minut a potřebuješ nářadí ne jen obyč klíče jinak si na netu najdi náký fiat forum tam se dozvíš vše potřebné
To Dabel- nejprve je nutno povolit tu středovou matku a pak teprve kolo,teda pkd myslíš matici homokloubu!
Nevím jak to má Punto,ale řekl bych že nějak stejně jako to měl Seat Ibiza I a II a taky třeba F-Ritmo-žádné gufero sólo na převodyvce a poloose ale tam bylo gufero součást manžety-ta byla asi 3 nebo 4 (už je to dlouho co jsem toto dělal) přišroubovaná na převodovce .Tyto měli matici poloosy (či homokloubu) na klíč 30mm .A chce to pořádný trhák-jak zase píše Dabel,ne nějaké za pár haléřů (min totalitní Goa sadu od TON!)
doplněno 16.09.12 13:20:To Lipik- pkd neuděláš na nonstop 600km 3 výměny oleje tak se nic neděje!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.