Tekouci volej fiat punto

Od: Datum: 15.09.12 23:03 odpovědí: 7 změna: 16.09.12 19:38

Zdravim,potreboval bych se zeptat,co s prevodovkovym volejem,ktery me kape.je to fiat punto, rok vyroby 1994.musim s tim do servisu,nebo je mozny to spachat nejak sam doma?a jak poznam,ze je potreba doplnit?diky za odpovedi


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.09.12 23:07

Není tam snad měrka? Teče kde? (kolem poloos, řazení?)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lipik
Datum: 15.09.12 23:12

prave ze u motorovyho merka je,ale u prevodovky ne.kolem poloos to proskakuje

Datum: 15.09.12 23:17

Tak vyměnit gufera poloos, pokud to tam tak je (beru tu převodovku tak, jak to většinou je...podrobněji neznám). Pokud tam gufera jsou, tak vytáhnot poloosy, vyměnit gufera a zase složit zpět a nalít nový olej.

Ta měrka pro příklad je u Favorita/Felicie konec ozubeného kolečka náhonu tachometru a dírou po náhonu při jeho demontáži se olej doplňuje. Jak je to u Puňti poradí snad odborníci přes něj... ;)

doplněno 15.09.12 23:24:

Nouzově by pomohl do manuální převodovky hustší olej a teď přes zimu tak moc nepoteče. Př.: olej PP80

Ohodnoceno: 2x
 
Od: lipik
Datum: 15.09.12 23:23

no ja si stahnul i manual,ale nic o prevodovkovym oleji tam neni.zkusim na to mrknout,kazdopadne dik,mozna to necham tect a pokud to najdu,tak to doleju.-)

Datum: 16.09.12 10:59
avatar

musíš schodit kolo,povolit tu středovou matku,schodit to s čepu řízení a s toho spodního čepu pak z náboje vysunout poloosu a pak tu poloosu sundat s převodovky pak vyloupnout simering a dát novej doma to udělat lze není to práce na 5 minut a potřebuješ nářadí ne jen obyč klíče *smich* jinak si na netu najdi náký fiat forum tam se dozvíš vše potřebné

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.09.12 13:18
avatar

To Dabel- nejprve je nutno povolit tu středovou matku a pak teprve kolo,teda pkd myslíš matici homokloubu!

Nevím jak to má Punto,ale řekl bych že nějak stejně jako to měl Seat Ibiza I a II a taky třeba F-Ritmo-žádné gufero sólo na převodyvce a poloose ale tam bylo gufero součást manžety-ta byla asi 3 nebo 4 (už je to dlouho co jsem toto dělal) přišroubovaná na převodovce .Tyto měli matici poloosy (či homokloubu) na klíč 30mm .A chce to pořádný trhák-jak zase píše Dabel,ne nějaké za pár haléřů (min totalitní Goa sadu od TON!)

doplněno 16.09.12 13:20:

To Lipik- pkd neuděláš na nonstop 600km 3 výměny oleje tak se nic neděje!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.09.12 19:38

Myslím si ,že pokial ste doteraz neurobili ani poklakom pod auto, kde to teče z tej prevodovky ,tak si myslím ,že nájdite si mechanika ,ktorý pri demontáži poloosí vymeni aj set spojky ,ktorá už určite nadsluhuje .8 hod práce! Určite nerobte hlúposti dolievaním PP80!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.