Spotřeba Favorit

Od: Datum: 15.09.12 21:39 odpovědí: 3 změna: 15.09.12 22:39

Ahoj,fáčko-karburátor mi strašně žere.Natankoval jsem za kilo 2,6litrů a ujel jsem zhruba 20 km a byl jsem na suchu.Co by mohlo způsobovat tak vysokou spotřebu?Bohatost směsi jsem nastavoval podle nějakého návodu z netu,s citem jsem dotáhl šroub směsi a poté povolil o 3 závity (3×360°).Na co se mám ještě zaměřit?Díky


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.09.12 21:53
 

Rada těžká otázka jak sním jezdíte zda máte těžkou nohu pokud je karburátor seřízený zkusit ventily seřídit,zapalování a vyměnit svíčky pak záleží jaký je stav motoru kolik má najeto zda bere olej atd zkrátka seřídit vše co píši a potom už jedině sehnat jiný karburátor zda není k.o

 
Od: k2
Datum: 15.09.12 22:02
 

No predne bych zmenil metodu mereni. Metoda "naleju tam za kilo" nema uplne nejlepsi vypovedni hodnotu...

Pokud byste na tech 2,6l ujel zhruba o 5km vice, tak uz mate spotrebu o 2,6l/100km dolu.

 
Datum: 15.09.12 22:39
 

Fáčko karbec mi normálně žere ve městě 8/100. Ty 3 otáčky bohatosti je jen hrubé nastavení, aby motor jel. Na emisích je pak vidět, jak jsou vysoké hodnoty. Já jsem jezdil běžně jen na 2 otáčky a až pak se dozvěděl o třech. Teď mi to stejně na emisích utáhly správně a já si to posunul o 1/4 otáčky, protože jim moc nevěřím a nejsem ekolog *smich*.

Spotřebu u Fa ovlivňuje seřízení ventilů, vyčištěný karburátor (suprově to jde ACETONEM), funkční automatický sytič (to se tu nezmiňuješ), nový vzduchový filtr, brzdy ve 100% stavu (žádné kolo nesmí přibržďovat...dáš neutrál a musíš cco nejdál na něj dojet třeba s 50km/h rychlosti bez motoru a nesmíš zastavovat...jen odporem vzduchu a třením od kol), taky je potřeba mít nastavenou geometrii přední nápravy, správně nahuštěná kola (tuším, že mám 200 přední a 190 zadní kPa).

Hlavně musí dojít k vypnutí sytiče. Vzduchová přívěra musí být svysle natočená a otáčky volnoběhu musí být 750 - 850ot/min.

Kolik km má najeto? Karbec Lekr začíná být opotřeben kolem 80 000km a pak se mu vychodí osičky. Spotřeba postupně roste až k 10/100, ale vyčištěním klesá, ale už nebude jako dřív.

Taky tam nelej Ethanol sračky. Ty karbec nemá rád (hlavně membrány obohacovače a akcelerační pumpičky)

Jo, ten obohacovač si vyměň, bude asi jetej (je to ten klobouček s dvěma šroubkama naboku). Je potřeba koupit originál s černou membránou za cc 250,-. Pokud bude za 150, je to šmejd a ani ho neber.

Chce to víc informací, ne jenom říct, že mám Fáčko ;).

Výhodou je, že se tu může u karbeců vyjíždět nádrž do sucha (doporučuji na přívod ke karbecu před pumpu paliva filtr (průhledný váleček, ale zase kavalitní a ne ten s polska, který se dá rozlousknout v ruce). Nalej do prázdné 10 litrů BA95 a jezdi do chcípnutí a pak dej vědět spotřebu.

Mimochodem správný předstih a stav zapalování taky spotřebu snižuje!

Já už skoro vše vyměnil za origo nebo kvalitku a spoustu věcí už jsem zapoměl, takže kdyžtak pročíst moje starší příspěvky ;)

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.