Netěsní vstřik otoru

Od: Datum: 28.08.12 16:26 odpovědí: 3 změna: 29.08.12 19:45

Dobrý den,mohl by někdo poradit proč netěsní vstřik motoru Revault master. Měděnou podložku jsme dali novou,vše vyčistili vyfroukali,brusnou pastou zabrousili,ale stále to trochu podfukuje.Děkuji za případné rady a odpovědi. Polívka


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.08.12 19:35
 
avatar

koukám,že zatím bez reakce-dnes jsem zrovna měnil podložku u jednoho vstřiku na Berlingu-alfou omebou je pořádná očista sedla vstřiku-prostě ten spodek jak mechanicky,tak tlakem vzduchu apod.,stejně tak vstřik samotný-důkladně očistit od karbonu...to vrchní,pryžové,těsnění nehraje zas takovou roli(kvůli bordelu zvrchu)...No a samozřejmě předpokladem úspěchu je ta správná podložka(ono jsou tedy komplet(po 4,6 kusech)

 
Datum: 29.08.12 19:39
 
avatar

a co tu měděnou podložku nejdřív vyžíhat-ohřát do červena a prudce schladit měd změkne a bude poddajnější *cteni*

 
Od: tr
Datum: 29.08.12 19:45
 

*palec*Zdravím, tohle se má dělat vždy, když je těsnění z mědi. Pozor, u těsnění s gumovým O kroužkem ne (např. pro olejové zátky)!

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.