Nejste přihlášen/a.
U známého mi stojí stará fréza domácí výroby, s dvěmi převodovky, kterou bych rád rozchodil. Srdcem je 2T motor ze Javy 250. Fréza byla postavena zhruba před 60 lety, motor v té době pár desítek let také měl. Přesto při posledním startu, 8-10 let zpátky fungoval bezchybně.
Byl jsem varován volbou vhodného oleje. Pokud bych smíchal dnešní olej používáný ve 4T s benzínem, napáchal by údajně více škody než užitku. Rozpustil/vytvořil by nějaké usazeniny, které jsou ne/žádoucí?
Dneska budu mít cestu přes Brno, rád bych nějaký zakoupil. Máte nějaký tip?
Běžný 2T olej, buď na benzínce, nebo v šopu. Cena cca 30-40 Kč. Půllitr v průhledných flaškách M2T, Cinol, Arol, dávám i do staré pily. Ne oleje do sekaček, KŘ naprosto zbytečné, drahé. Naopak též, pak motor nejede. Prostě co dávají do Trabantů.
doplněno 28.08.12 14:11:1 deci oleje do KŘ ampule za 67 Kč! Mountfield 1 l 130Kč.
Přesně tak, ten motor když tenkrát ještě "běhal" s největší pravděpodobností do něj dávali M2T a před šoupnutím do frézy se beztak GO nedělala. Tudíž je na pístu usazený karbon. Když tam dáte nějaký nový speciální olej do motorvých pil který je 3x dražší než M2T karbon se rozpustí a nadělá neplechu. Jeden známý takhle přidřel péráka když si myslel že mu udělá dobře kvalitnějším olejem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.