Nejste přihlášen/a.
Fačka ještě nějaký výkon mají?Potkana co mám doma je rychlejší.Fazol už se nevyplatí opravovat,oprava nad bedřicha je prodělečné.To pro čechy byly dobré auta v 88roce když se začli vyrábět teď po 22letech je pořádně prožraný(ikdyž to už někdo lepil)GO motoru je prodělečné raději investovat třeba do Okty dá se pořídit kolem 30hadrů.
doplněno 25.08.12 15:27:Tyč tolik nepomůže když je kastle sežraná.
já taky neměl na fávu problém s tím že by neseděl pokud sou v cajku tlumiče čepy a uložení ramen daj se stím dělat psý kusy a jet s ním co to dá ještě doporučuju do motoru rozpěrnou tyč mín se to kroutí
Psí kusy to jó. Tlumiče , čepy , geometrie , uložení ramen i kastle jsou ok. Vypadá to spíš na slabinu v řízení oproti novejším autům. Já prostě říkám, že v rychlostech při předjíždění na okrskách (sklon krajnice) na dálnici v zatáčkách je prostě hůře ovladatelný než OCTAVIA. Rozpěrná tyč pod kapotou mězi dvě tlumiči vypadá hrozně a hlavně to neřeší.
Ona ta rozpěrná tyč hlavně řeší vyztužení čumáku. Pak motor vahou nestahuje uložení tlumičů k sobě a v zatáčce nemění geometrii, ale spíš je tam, aby díky tomuhle jevu neprasklo (nenaprasklo) čelní okno a taky při čelním nárazu trochu pomůže, aby se deformační nosníky bortily tak nějak stejně oba současně, i když je náraz spíš do jednoho.
doplněno 31.08.12 18:54: Dabel: 180° s Formanem by byla větší sranda
Felda kombajn má nižší těžiště a stabilizátor, tam je to no stress
nevím jak s formanem ale s kombajnem feldou a vw transportérem nou problém a s oktou v kombajnu taky paráda
mě favorit problém nedělal otočil sem se sním na silnici o 180 stupnů kdy sem si vzpoměl na zpátečku se otáčel taky výborně a v zimě na sněhu to s ním byla radost blbnout loni sem s ním ve tmě ve 110 nečekaně na silnici potkal stádo krav a to sem na něm měl čínský gumy gudrige a zastavil sem sice s chlupem ale zastavil já si stěžovat nemohu
Já bez úprav max 160km/h s motorem 135 a karbem Lekr (seřízené ventily,předstih a nový olej 15W40). Kolem 140km/h beze strachu, když vím, že jsem vlastníma rukama dělal komplet nové brzdy a opravil nápravy (nové řízení,tlumiče,ramena a nechal jen seřídit firmou geometrii na laseru). Záleží na stavu každé rakve (Fa) :D
doplněno 25.08.12 14:30:Itan: No pokud má někdo kastli s minimální korozí (já tak celkově jen 10% a není vidět), podvozek ošetřen a motor GO nepotřebuje, protože má najeto čerstvě 100 400km a je to koníček, tak nemá smysl tu uvažovat o prodělečnosti a že se to nevyplatí (jak komu) :D
doplněno 25.08.12 14:31: dabel: Jj, ta je fakt dobrá. Mám tu černou origo s Feldy s těma kapsama nad horním uložením
Jo no, na pětku se mu už moc nechce. Je spíš na udržování rychlosti na dálnici, při dobré spotřebě
To záleží na stavu každé rakve
Ještě k těm maximálním rychlostem Favorita s motorem 136 a karbem.
Je to tak trošku spekulace při jakých rychlostech zařadit tu jakou rychlost. Pravdou je,
že když to potřebuji pořádně zrychlit třeba z 50 km/h musím řadit za dvě rozjet tak na 65-70 (4600),
pak řadím trojku 70-110 (4600), - (a tady by se mělo přestat 90 km/h)
pak řadím čtyři 110-140 (4500) __cca 8-9sec
a na maximálku při 5500 ot. se musí počkat - u ní má vliv množství paliva (hmotnost),
protivítr, profil trati a spousta jiných faktorů.(spotřeba 14 litrů na 100 km)
Pětka 110-120 (3100) - jen tak šimrat plyn pedál je lepší (spotřebu 7-8 litrů). A votom to je.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.