Škoda octavia 1998

Od: Datum: 23.08.12 14:04 odpovědí: 7 změna: 24.08.12 16:24

Dobrý den, chci ze zeptat na vaše názory, je lepší koupit felicii nebo octavii do 36 000Kč
Co říkáte na tudle octavii http://www.sauto.cz/osobni/de…/octavia/11002043?goFrom=list


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.08.12 14:19
 
avatar

Nekupovat poměrně málo najetých kilometrů vychází to cca 8000 na rok. Ale kilometry nejsou všechno radil bych se podívat na auto se známým mechanikem ten poradí líp při osobní prohlídce.

 
Od: doctor
Datum: 23.08.12 15:40
 

Já bych to klidně koupil.

Kilometrů je málo, však je to taky ta nejobyčejnější z nejodyčejnějších, tak proč ne.

Pokud je alespoň v trochu slušném stavu, proč ne. Rozhodně lepší než felicie.

 
Od: petr130rs*
Datum: 23.08.12 16:07
 

Felina není ještě pozink, tudíž se ráda kamarádí se rzí. To Octávka už rez odhání pozinkovou kastlí. *slunce*

 
Datum: 23.08.12 18:49
 
avatar

petr130rs-jen tak na zamyšlenou-bohužel stále v populaci dost přetrvává dojem o "všemocnosti" pozinku-ale je zapotřebí si uvědomit,že samotné zinkvání je vrstvička v řádech setin a stačí sebemenší mechanické poškození(narušení) a už to jede-a vyhnout se třeba posypovým kamínkům na silnici může jenom Čárifuk. s Tačvůdem...Jediný co dosud člověk vymyslel pro aktivní boj proti korozi je barva se slídovým oxidem železitým(takové lehce magnetické šupinky,které odizolují podklad od vlhkosti)-málokdo o tom asi slyšel,stojí to neskutečné rance a používá se to k nátěrům zejména železničních mostů(N.Zéland třeba povině všechny)-ostatní-i přes reklamu,jakože atesty apod.nefunguje-tohle je jediný dlouhodobější řešení(shodou okolností ho kdysi vymysleli češi)...
 
Od: petr130rs*
Datum: 24.08.12 08:31
 

Ano, ta vrstvička je v řádu nulanulanic. Ale ono někdy méně znamená více. V případě např. HDG povlakování mohou být ovlivněny mechanické vlastnosti plechu (např. hlubokotažnost), narozdíl od slabšího EG povlakování.

Ohledně kvality povlakování dále rozhoduje pracovní postup, zda se jedna o laserové, elektrojiskrové, jemnozrným granulátem apod. Každopadně v současnosti je pozink ta nejlepší ochranná vrstva, která je k dispozici, tedy v porovnání se syrovým, pouze nastříknutým plechem. Dále je tu možnost ještě třeba Al kastlí, ale to je už zas trochu jinde financema. Rozhodně v tomto případě je Oct bych řekl lepší volba, tedy o to tu asi šlo, v čem je její výhoda.

Můžete mi přiblížit tu technologii na ty mosty, stačí názvem. Díky. ;)

doplněno 24.08.12 08:47:

erikch: - již najito

 
Datum: 23.08.12 16:39
 
avatar

tak zrovna stímhle motorem bych oktávku nechtěl ve feldě tenhle motor jede ale v oktě je to motorová tragédie radši koukej po tý 100konový s týdle budeš neštastnej

 
Od: itan71*
Datum: 24.08.12 16:24
 

Tyhlety Okty s tím motorem si řeknou po městě kolem 11L na takový motor je to těžké auto,nepíšou servisku s těmi Km je to podezřelé,kolik majitelů.*vtip*Já kupoval před 4lety Seata Cordobu po prvním majiteli(důchodci) serviska a poctivých 131TisKm a je to rok 94.*ua**tuc*

Feldu bych nebral nejenže nemá pozink ale nemá tolik pohodlí atd. jak Okta a do budoucna se bude lépe prodávat než Felda.Kvůli výbavy to bych taky nebral moc toho tam není,mám stejnou výbavu a mám Seat Toledo v TDi ale tolik mě v loni určitě nestála.(ikdyž nemá pozink)

Šel bych od toho je to jen naleštěná kára akorát pro víkenďáka.Podívej se raději po jiné značce anebo s jiným motorem třeba dieslu.*palec*

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.